Przetargi.pl
Utworzenie szkolnego placu zabaw - Zaprojektowanie i budowa szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna szkoła przy Szkole Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Nowinach, ul. Białe Zagłębie 21, 26-052 Nowiny

Gmina Sitkówka - Nowiny ogłasza przetarg

  • Adres: 26-052 Sitkówka, ul. Białe Zagłębie 25
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3475000 , fax. 041 3475011
  • Data zamieszczenia: 2013-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sitkówka - Nowiny
    ul. Białe Zagłębie 25 25
    26-052 Sitkówka, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3475000, fax. 041 3475011
    REGON: 29101066500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowiny.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie szkolnego placu zabaw - Zaprojektowanie i budowa szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna szkoła przy Szkole Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Nowinach, ul. Białe Zagłębie 21, 26-052 Nowiny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj (w oparciu o warunki niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz załączony do niej program funkcjonalno-użytkowy) zadania pn.: Zaprojektowanie i budowa szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna szkoła przy Szkole Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Nowinach, ul. Białe Zagłębie 21, 26-052 Nowiny. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty, w celu zapoznania się z terenem przyszłych robót budowlanych, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wizja lokalna przeprowadzona będzie na koszt Wykonawcy. 1.Zakres prac składających się na przedmiot zamówienia do wykonania w ramach zadania obejmuje w szczególności: 1)opracowanie projektu budowlanego, wykonawczego, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysu uproszczonego. 2)roboty budowlane:roboty ziemne,dostawę i montaż nowego sprzętu rekreacyjnego, wykonanie podbudowy pod nawierzchnię syntetyczną placu zabaw,wykonanie nawierzchni syntetycznej,wykonanie zieleni towarzyszącej,inne roboty towarzyszące, wykonie i montaż tablicy informacyjnej o utworzeniu placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącym załącznik do niej programem funkcjonalno - użytkowym. 1.Prace towarzyszące i roboty tymczasowe konieczne do uwzględnienia, np.: organizacja i zabezpieczenie placu budowy, pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania wraz z 3 egz. inwentaryzacji powykonawczej zadania, uporządkowanie terenu objętego placem budowy i przywrócenie do stanu pierwotnego, oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ i w programie funkcjonalno-użytkowym, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną i wymogi programu Radosna szkoła 1.Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1).Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji, przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 2).Wykonawca zobowiązany jest: a.W terminie do 21 dni od dnia zawarcia umowy wykonać i przekazać Zamawiającemu kompletną dokumentację projektową. W/w dokumentacja musi zostać wykonana w oparciu o PF-U i przedstawiona do akceptacji Zamawiającemu. b.Roboty budowlano - montażowe należy prowadzić zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami i przepisami BHP. Parametry szkolnego placu zabaw takie jak zgodność z Polskimi Normami oraz zasadami i warunkami bezpieczeństwa, gwarancja, rodzaj i zastosowanie sprzętu rekreacyjnego, powierzchnia i nawierzchnia szkolnego placu zabaw, jej kolor oraz amortyzacja upadku muszą być zgodne z założeniami programu Radosna szkoła (załącznik nr 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 roku w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia (Dz. U. Nr 110, poz. 915). Ustawie z dnia 12 grudnia ustawie z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów, (Dz. U. z 2003 r. Nr 229, poz. 2275 ze zm.). Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i nie publicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 ze zm.). Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 ze zm.). c.Zamawiający wymaga by gwarancja jakości na urządzenia zabawowe i nawierzchnię bezpieczną wynosiła minimum 36 miesięcy licząc od dnia protokolarnego końcowego odbioru robót. d.Urządzenia zabawowe i nawierzchnie syntetyczne muszą spełniać wymogi norm PN-EN 1176:2009, PN-EN 1177:2009 oraz pozostałych norm dotyczących nawierzchni i wyposażenia placów zabaw. Wszystkie zastosowane materiały i wyroby muszą posiadać niezbędne atesty, aprobaty i deklaracje zgodności. Inspektorzy Europejskiego Centrum Bezpieczeństwa Sportu i Rekreacji kontroluje zgodność utworzenia lub modernizacji szkolnego placu zabaw na podstawie wizji lokalnej oraz dokumentacji prowadzącej utworzenie lub modernizacje szkolnego placu zabaw. Inspektor Kontroluje: a.prawidłowość dokumentacji technicznej oraz dokumentacji projektu placu zabaw, b.zgodność nawierzchni szkolnego placu zabaw z warunkami bezpieczeństwa określonymi w normach dotyczących wyposażenia placów zabaw tj: z normą PN - EN 1176 - 1:2008 Wyposażenie placów zabaw, Część 1 Ogólne wymagania bezpieczeństwa metody badań, z normą PN - EN 1177:2009 Nawierzchnie placów zabaw amortyzacje upadki, c.zgodność z wymogami określonymi w ust. i informacje ogólne w zakresie poniższych parametrów: gwarancji urządzeń rekreacyjnych, przystosowanie urządzeń rekreacyjnych do wieku dzieci klas młodszych (klasa I - III), rodzaje nawierzchni, powierzchni placów zabaw oraz poszczególnych jego części, koloru nawierzchni, amortyzacji upadku, odległości między urządzeniami, d.zainstalowanie na terenie szkolnego placu zabaw tablicy zawierającej regulamin określający zasady i warunki korzystania z placu zabaw oraz napis o treści Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego RADOSNA SZKOŁA zgodnie z załącznikiem nr 2 rozporządzenia Rady Ministra. Dokumentacja Techniczna - placu zabaw musi zawierać następujące informacje: 1.Nazwa Wykonawcy placu zabaw. 2.Kartę Techniczną poszczególnych urządzeń w której zawarte są następujące informacje: Nazwa Produktu, Nazwa Producenta, Dokumentacja techniczna przedstawiającą konstrukcje urządzenia-wymiarowego (wymiary urządzenia muszą zgadzać się z wymiarami urządzenia podanego do certyfikacji), Wyznaczenie przestrzeni minimalnej (przestrzeń niezbędna do bezpiecznego użytkowania urządzenia, składająca się z przestrzeni upadku, przestrzeni wolnej w przestrzeni zajmowanej przez urządzenie - powołując się na odpowiednią normę). Wymiary przestrzeni minimalnej i wymogi stosowania nawierzchni określone przez producenta, Dane Techniczne (informacja dla jakiej grupy wiekowej jest przeznaczone urządzenie, gabaryty urządzenia , informacje o przestrzeni minimalnej, wysokość maksymalna, strefa swobodnego upadku, głębokości posadowania, potwierdzenie wykonania zgodnego z powołanie się na odpowiednią normę), Informacje o materiałach z którego zostały wykonane urządzenie, Informacja zabezpieczeniu materiałów, Informacje o montażu urządzenia. 3.Informacje z tabliczki znamieniowej urządzenia (nazwa i adres producenta, numer katalogowy/seryjny i data produkcji, numer norm z datą wydania). 4.Dokument potwierdzającą zgodność z normami (przypadku programu Radosna Szkoła - Certyfikat). 5.Instrukcje obsługi, kontroli i konserwacji produktów. 2.Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia oraz warunki ich realizacji zawierają : a.Program funkcjonalno - użytkowy stanowiący: załącznik nr 6 do SIWZ. b.Projekt umowy stanowiący: załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nowiny.com.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach