Przetargi.pl
Utworzenie strefy rekreacji w dzielnicy Lipowiec w Ustroniu tj. budowa siłowni zewnętrznej z elementami małej architektury współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Miasto Ustroń ogłasza przetarg

  • Adres: 43450 Ustroń, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 579 300 , fax. 0-33 857 93 30
  • Data zamieszczenia: 2018-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ustroń
    Rynek 1
    43450 Ustroń, woj. śląskie
    tel. 338 579 300, fax. 0-33 857 93 30
    REGON: 7218234400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustron.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie strefy rekreacji w dzielnicy Lipowiec w Ustroniu tj. budowa siłowni zewnętrznej z elementami małej architektury współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających utworzeniu strefy rekreacji w dzielnicy Lipowiec w Ustroniu tj. budowa siłowni zewnętrznej z elementami małej architektury współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Utworzenie integracyjnych stref rekreacji”. Zakres zamówienia obejmuje budowę siłowni zewnętrznej z elementami małej architektury. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej, załączniku nr 1 do SIWZ - opis urządzeń i elementów małej architektury oraz w przedmiarze robót (który ma charakter pomocniczy przy wycenie oferty). Zamawiający nie dopuszcza zastosowania gorszych rodzajów materiałów na urządzenia siłowni zewnętrznej niż wskazano w opisie szczegółowym urządzeń. Ponadto kolorystyka urządzeń powinna pozostać taka jak na wizualizacjach, w przypadku zmiany konieczna jest na to zgoda Zamawiającego. Wszystkie urządzenia siłowni zewnętrznej muszą posiadać certyfikaty zgodności z normami serii PN EN 16630:2015-06 oraz posiadać niezbędne atesty i aprobaty techniczne. Certyfikaty muszą dotyczyć poszczególnych urządzeń siłowni zewnętrznej, nie mogą dotyczyć systemu urządzeń
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2000,00 zł (słownie: dwa tysięcy złotych 00/100), w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: 15 1050 1070 1000 0001 0250 7308 w ING Bank Śląski S.A. o / Bielsko – Biała – z dopiskiem: Wadium – Budowa siłowni zewnętrznej z elementami małej architektury w dzielnicy Lipowiec w Ustroniu. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę. Uwaga! Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 4. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w Kasie Urzędu Miasta Ustroń. Do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji. 5. Zwrot wadium - zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 6. Zatrzymanie wadium - zgodnie z art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 „uPzp”, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone [art. 89 ust. 1 pkt 7b „uPzp”] 9. Ważność wadium w formie niepieniężnej winna obejmować cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 „uPzp”, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 4 do SIWZ; 2. Potwierdzenie wniesienia wadium; 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza [dotyczy również spółki cywilnej]; pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. Formularz cenowy - załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Karty techniczne/katalogowe zawierające opis i fotografie lub rysunki następujących elementów: - urządzeń siłowni zewnętrznej, w których powinny znajdować się co najmniej wymiary urządzeń, wymiary stref bezpieczeństwa, - lampy solarnej, w których powinny znajdować się co najmniej żywotność źródła światła, charakterystyka techniczna wymieniona w załączniku z opisem urządzeń i elementów małej architektury, całkowita wysokość lampy, wysokość słupa, wymiar panelu solarnego, moc panelu solarnego, rodzaj akumulatora, - kosza na odpady, w których powinny znajdować się co najmniej wymiary i pojemność, - stołu piknikowego, w których powinny znajdować się co najmniej następujące parametry: długość całkowita stołu, długość siedziska, wysokość całkowita stołu, wysokość siedziska, głębokość, materiał, z którego wykonano stół, - stołu do tenisa stołowego, w których powinny znajdować się co najmniej następujące parametry: szerokość, długość, wysokość całkowita, strefa użytkowania, grubość blatu, materiał, z którego wykonano stół, - tablicy regulaminowej wraz z wymiarami. Z kart technicznych/katalogowych jednoznacznie muszą wynikać parametry techniczne oferowanych elementów zamówienia celem ich porównania z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentacji technicznej. Dokumenty obejmujące elementy przedmiotu zamówienia, takie jak: karty techniczne zawierające opisy, fotografie lub rysunki zaoferowanych urządzeń, lampy, stołów, kosza i tablicy, stanowią treść merytoryczną SIWZ i mają charakter bezwzględnie obowiązujący i muszą być wskazane w ofercie od początku, gdyż nie mogą podlegać zmianie, poprzez ich uzupełnianie przez Wykonawców. Dokumenty, o których mowa powyżej mają charakter treści oferty, rozumianej jako oświadczenie woli wykonawcy. Nieprzedłożenie tych dokumentów przy ofercie będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 „uPzp” – bez możliwości złożenia przez tego Wykonawcę tych dokumentów po upływie terminu składania ofert. 6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ ROWNOWAŻNYCH” – załącznik nr 9 do SIWZ. 7. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach