Gmina Murów ogłasza przetarg
- Adres: 46-030 Murów, ul. Dworcowa
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 0-77 4214034 , fax. 0-77 4214032
- Data zamieszczenia: 2020-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Murów
ul. Dworcowa 2
46-030 Murów, woj. opolskie
tel. 0-77 4214034, fax. 0-77 4214032
REGON: 53141317100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.murow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie Stobrawskiego Centrum Przyrody i Techniki „BORSUK” poprzez remont, przebudowę i organizację zabytkowego zespołu dworca kolejowego w Murowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotowa inwestycja polega na remoncie wraz z przebudową budynku dworca PKP i wieży ciśnień zlokalizowanych w Murowie przy ul. Dworcowej 3, na działce ewidencyjnej nr 306/2 z karty mapy 2, w ramach przywrócenia sprawności technicznej wybranych elementów rozpatrywanego budynku. Roboty budowlane w zakresie prac wewnętrznych dla budynku dworca PKP polegają na: demontażu elementów wyposażenia ruchomego i stałego,−demontażu istniejącego zadaszenia na konstrukcji stalowej, demontażu istniejących krat okiennych zewnętrznych, skuciu istniejących tynków wewnętrznych,−zszyciu rys konstrukcyjnych, demontażu stolarki drzwiowej i okiennej, renowacji stolarki okiennej i drzwiowej, wykonaniu wtórnej izolacji poziomej ścian fundamentowych –metodą iniekcji ciśnieniowej, wymianie istniejących posadzek na gruncie, wykonaniu nowych ścian działowych murowanych z bloczków z betonu komórkowego, wykonaniu przemurowań istniejących ścian cegłami pełnymi ceramicznymi, remoncie i konserwacji istniejących elementów konstrukcji drewnianych, wykonaniu stropu ceramicznego gęstożebrowego, wykonaniu sufitów podwieszanych w systemie suchej zabudowy GK, wykonaniu nowych wypraw tynkarskich, wykonaniu nowych powłok malarskich, wykonaniu okładzin z płytek ceramicznych, montażu stolarki drzwiowej i okiennej, montażu schodów strychowych, zabezpieczeniu okien przed obserwacją – zakres zgodny z opracowaniem rysunkowym, wykonaniu elementów identyfikacji wewnętrznej budynku, wymianie parapetów wewnętrznych, montażu wycieraczek wewnętrznych, montażu systemowych krat okiennych i drzwiowych wewnętrznych, montaż wyposażenia ruchomego, renowacji istniejących schodów i stopni kamiennych (zewnętrznych), wymianie oświetlenia wraz z okablowaniem, wymianą instalacji wody, kanalizacji, co oraz wykonaniu nowej wentylacji mechanicznej, klimatyzacji. Roboty budowlane w zakresie prac wewnętrznych dla budynku wieży ciśnień polegają na: demontażu elementów wyposażenia ruchomego i stałego, demontażu istniejącego pokrycia dachowego, demontażu warstw stropowych, skuciu istniejących tynków wewnętrznych, zszyciu rys konstrukcyjnych, demontażu stolarki drzwiowej i okiennej, renowacji stolarki okiennej i drzwiowej, wykonaniu wtórnej izolacji poziomej ścian fundamentowych – metodą iniekcji ciśnieniowej, wykonanie posadzek na gruncie, remoncie i konserwacji istniejących elementów konstrukcji drewnianych i metalowych, wykonaniu nowego pokrycia dachowego, wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, wykonanie płotków śnieżnych, wykonaniu nowych powłok malarskich – dot. elementów metalowych i drewnianych, wykonaniu okładzin z płytek ceramicznych, montażu stolarki drzwiowej i okiennej, montaż wyposażenia ruchomego i stałego, wykonaniu instalacji elektrycznej, remoncie trzonu kominowego / wykonanie wentylacji grawitacyjnej. Przedmiotowe roboty budowlane w zakresie prac zewnętrznych polegają na: wykonanie rozbiórek istniejących nawierzchni drogowych, wykonanie rozbiórek istniejących krawężników oraz obrzeży chodnikowych, demontaż istniejących wpustów drogowych – sztuk 5, demontaż części ogrodzenia (panele stalowe na cokole betonowym), demontaż budynków gospodarczych; wykonanie korytowania pod projektowane nawierzchnie oraz instalacje – zakres zgodnie z opracowaniem rysunkowym, montaż w miejscu zdemontowanych nowych wpustów drogowych, montaż nowych krawężników drogowych oraz obrzeży chodnikowych, wykonanie nowych podbudów pod ciągi piesze oraz zjazdy, wykonanie remontu doświetli okien piwnicznych od strony ulicy Dworcowej, wykonanie nowych nawierzchni dla dróg, zjazdów i chodników, remont studni, wykonanie odtworzenia istniejących schodów terenowych, wykonaniu opaski z płukanych otoczaków wraz z obrzeżem i membraną przeciw przerostową (geowłóknina) – zakres zgodnie z opracowaniem rysunkowym, montażu ławek, stojaka na rowery i koszy na śmieci wraz z wykonaniem fundamentów monolitycznych, założeniu nowych i rekultywacja istniejących trawników po zakończeniu prac budowlanych, montażu systemowych wycieraczek zewnętrznych. Szczegółowy zakres robót jest określony w projekcie budowlanym zamiennym, opracowanym przez Pracownię Konstrukcyjno - Architektoniczną VisKon 3D Szymon Radlak z siedzibą przy ul. o. Feliksa Kosa 8B, 45-940 Opole – opracowanie zbiorowe z 15 października 2019 roku, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarze robót stanowiących załączniki do niniejszej dokumentacji przetargowej. Na realizację przedmiotowego zadania została wydana decyzja nr 353/2016 Starosty Opolskiego z dnia 25 maja 2016 roku zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę , zmieniona decyzją Starosty Opolskiego z dnia 10 października 2018 roku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona WADIUM w wysokości 16.000,00 (słownie: szesnaście tysięcy złotych), 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert czyli w terminie do dnia 7 września 2020r. do godziny 14:30. Termin ten, będzie uważany za zachowany, gdy wadium wniesione w pieniądzu, zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy PZP. zostanie wpłacone przelewem na rachunek bankowy zamawiającego i znajdzie się na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu na konto Zamawiającego w: Bank Spółdzielczy Łubniany Numer konta: 21 8897 0004 2001 0006 0163 0003 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2020r. poz. 299). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty gwarancję bądź poręczenie w następujący sposób: kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem zszyć, zbindować lub w inny sposób trwale złączyć z ofertą, natomiast oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą w taki sposób aby była możliwość jego zwrócenia bez dekompletowania oferty. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: a) być wystawione na Zamawiającego tj. Gmina Murów, ul. Dworcowa 2, 46-030 Murów b) być wystawione do sprawy „Utworzenie Stobrawskiego Centrum Przyrody i Techniki „BORSUK” poprzez remont, przebudowę i organizację zabytkowego zespołu dworca kolejowego w Murowie”, c) z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. d) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ 3) Dowód wniesienia wadium, 4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem, 5) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem, 6) 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów Dz. U. z 2020r. poz. 1076). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie, o których mowa w zdaniu pierwszym, składa każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa zadaszenia nad istniejącym boiskiem wielofunkcyjnym przy PLO nr 9 w Opolu
Dodano: 2024-04-18 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wawelnie
Dodano: 2024-04-17 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Polskiej Nowej Wsi
Dodano: 2024-04-17 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wawelnie
Dodano: 2024-04-16 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Polskiej Nowej Wsi
Dodano: 2024-04-16 - Przebudowa dźwigu osobowego w Zakładzie Opiekuńczo – Leczniczym w Głogówku
Dodano: 2024-04-12 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Zawadzie
Dodano: 2024-04-11 - Budowa i przebudowa dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Miasta Opola
Dodano: 2024-04-10 - Zamek w Krapkowicach (Zespół Szkół Zawodowych im. Piastów Opolskich w Krapkowicach) - rewitalizacja ściany zachodniej (frontowej)
Dodano: 2024-04-05 - Przebudowa i rozbudowa ciągu ulic Ogrodowa, Chrobrego i Kochanowskiego w Prudniku
Dodano: 2024-03-26