Przetargi.pl
Utworzenie Stobrawskiego Centrum Przyrody i Techniki „BORSUK” poprzez remont, przebudowę i organizację zabytkowego zespołu dworca kolejowego w Murowie

Gmina Murów ogłasza przetarg

  • Adres: 46-030 Murów, ul. Dworcowa
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4214034 , fax. 0-77 4214032
  • Data zamieszczenia: 2020-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Murów
    ul. Dworcowa 2
    46-030 Murów, woj. opolskie
    tel. 0-77 4214034, fax. 0-77 4214032
    REGON: 53141317100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.murow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie Stobrawskiego Centrum Przyrody i Techniki „BORSUK” poprzez remont, przebudowę i organizację zabytkowego zespołu dworca kolejowego w Murowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotowa inwestycja polega na remoncie wraz z przebudową budynku dworca PKP i wieży ciśnień zlokalizowanych w Murowie przy ul. Dworcowej 3, na działce ewidencyjnej nr 306/2 z karty mapy 2, w ramach przywrócenia sprawności technicznej wybranych elementów rozpatrywanego budynku. Roboty budowlane w zakresie prac wewnętrznych dla budynku dworca PKP polegają na:  demontażu elementów wyposażenia ruchomego i stałego,−demontażu istniejącego zadaszenia na konstrukcji stalowej,  demontażu istniejących krat okiennych zewnętrznych,  skuciu istniejących tynków wewnętrznych,−zszyciu rys konstrukcyjnych,  demontażu stolarki drzwiowej i okiennej,  renowacji stolarki okiennej i drzwiowej,  wykonaniu wtórnej izolacji poziomej ścian fundamentowych –metodą iniekcji ciśnieniowej,  wymianie istniejących posadzek na gruncie,  wykonaniu nowych ścian działowych murowanych z bloczków z betonu komórkowego,  wykonaniu przemurowań istniejących ścian cegłami pełnymi ceramicznymi,  remoncie i konserwacji istniejących elementów konstrukcji drewnianych,  wykonaniu stropu ceramicznego gęstożebrowego,  wykonaniu sufitów podwieszanych w systemie suchej zabudowy GK,  wykonaniu nowych wypraw tynkarskich,  wykonaniu nowych powłok malarskich,  wykonaniu okładzin z płytek ceramicznych,  montażu stolarki drzwiowej i okiennej,  montażu schodów strychowych,  zabezpieczeniu okien przed obserwacją – zakres zgodny z opracowaniem rysunkowym,  wykonaniu elementów identyfikacji wewnętrznej budynku,  wymianie parapetów wewnętrznych,  montażu wycieraczek wewnętrznych,  montażu systemowych krat okiennych i drzwiowych wewnętrznych,  montaż wyposażenia ruchomego,  renowacji istniejących schodów i stopni kamiennych (zewnętrznych),  wymianie oświetlenia wraz z okablowaniem, wymianą instalacji wody, kanalizacji, co oraz wykonaniu nowej wentylacji mechanicznej, klimatyzacji. Roboty budowlane w zakresie prac wewnętrznych dla budynku wieży ciśnień polegają na:  demontażu elementów wyposażenia ruchomego i stałego,  demontażu istniejącego pokrycia dachowego,  demontażu warstw stropowych,  skuciu istniejących tynków wewnętrznych,  zszyciu rys konstrukcyjnych,  demontażu stolarki drzwiowej i okiennej,  renowacji stolarki okiennej i drzwiowej,  wykonaniu wtórnej izolacji poziomej ścian fundamentowych – metodą iniekcji ciśnieniowej,  wykonanie posadzek na gruncie,  remoncie i konserwacji istniejących elementów konstrukcji drewnianych i metalowych,  wykonaniu nowego pokrycia dachowego,  wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,  wykonanie płotków śnieżnych,  wykonaniu nowych powłok malarskich – dot. elementów metalowych i drewnianych,  wykonaniu okładzin z płytek ceramicznych,  montażu stolarki drzwiowej i okiennej,  montaż wyposażenia ruchomego i stałego,  wykonaniu instalacji elektrycznej,  remoncie trzonu kominowego / wykonanie wentylacji grawitacyjnej. Przedmiotowe roboty budowlane w zakresie prac zewnętrznych polegają na:  wykonanie rozbiórek istniejących nawierzchni drogowych,  wykonanie rozbiórek istniejących krawężników oraz obrzeży chodnikowych,  demontaż istniejących wpustów drogowych – sztuk 5,  demontaż części ogrodzenia (panele stalowe na cokole betonowym),  demontaż budynków gospodarczych;  wykonanie korytowania pod projektowane nawierzchnie oraz instalacje – zakres zgodnie z opracowaniem rysunkowym,  montaż w miejscu zdemontowanych nowych wpustów drogowych,  montaż nowych krawężników drogowych oraz obrzeży chodnikowych,  wykonanie nowych podbudów pod ciągi piesze oraz zjazdy,  wykonanie remontu doświetli okien piwnicznych od strony ulicy Dworcowej,  wykonanie nowych nawierzchni dla dróg, zjazdów i chodników,  remont studni,  wykonanie odtworzenia istniejących schodów terenowych,  wykonaniu opaski z płukanych otoczaków wraz z obrzeżem i membraną przeciw przerostową (geowłóknina) – zakres zgodnie z opracowaniem rysunkowym,  montażu ławek, stojaka na rowery i koszy na śmieci wraz z wykonaniem fundamentów monolitycznych,  założeniu nowych i rekultywacja istniejących trawników po zakończeniu prac budowlanych,  montażu systemowych wycieraczek zewnętrznych. Szczegółowy zakres robót jest określony w projekcie budowlanym zamiennym, opracowanym przez Pracownię Konstrukcyjno - Architektoniczną VisKon 3D Szymon Radlak z siedzibą przy ul. o. Feliksa Kosa 8B, 45-940 Opole – opracowanie zbiorowe z 15 października 2019 roku, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarze robót stanowiących załączniki do niniejszej dokumentacji przetargowej. Na realizację przedmiotowego zadania została wydana decyzja nr 353/2016 Starosty Opolskiego z dnia 25 maja 2016 roku zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę , zmieniona decyzją Starosty Opolskiego z dnia 10 października 2018 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona WADIUM w wysokości 16.000,00 (słownie: szesnaście tysięcy złotych), 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert czyli w terminie do dnia 7 września 2020r. do godziny 14:30. Termin ten, będzie uważany za zachowany, gdy wadium wniesione w pieniądzu, zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy PZP. zostanie wpłacone przelewem na rachunek bankowy zamawiającego i znajdzie się na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu na konto Zamawiającego w: Bank Spółdzielczy Łubniany Numer konta: 21 8897 0004 2001 0006 0163 0003 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2020r. poz. 299). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty gwarancję bądź poręczenie w następujący sposób: kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem zszyć, zbindować lub w inny sposób trwale złączyć z ofertą, natomiast oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą w taki sposób aby była możliwość jego zwrócenia bez dekompletowania oferty. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: a) być wystawione na Zamawiającego tj. Gmina Murów, ul. Dworcowa 2, 46-030 Murów b) być wystawione do sprawy „Utworzenie Stobrawskiego Centrum Przyrody i Techniki „BORSUK” poprzez remont, przebudowę i organizację zabytkowego zespołu dworca kolejowego w Murowie”, c) z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. d) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ 3) Dowód wniesienia wadium, 4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem, 5) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem, 6) 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów Dz. U. z 2020r. poz. 1076). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie, o których mowa w zdaniu pierwszym, składa każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach