Przetargi.pl
Utworzenie Sali Intensywnego Nadzoru Kardiologiczego w Oddziale Kardiologii

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Bialska 104/118
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3673753 , fax. 034 3651756
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
    ul. Bialska 104/118 104/118
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3673753, fax. 034 3651756
    REGON: 00128105300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: -
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie Sali Intensywnego Nadzoru Kardiologiczego w Oddziale Kardiologii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Utworzenie Sali Intensywnego Nadzoru Kardiologiczego w Oddziale Kardiologii
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151424
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT WYKONAWCA OBOWIAZANY JEST DO WNIESIENIA WADIUM W WYSOKOŚCI 20 000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają n/w warunki i złożą dokumenty (wg wykazu określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ) w celu potwierdzenia spełniania warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności dotyczącej realizacji przedmiotu zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa zamówień publicznych - (na załączniku Nr 3 do SIWZ Wykonawcy składają oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu), 5) wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie, 6) złożą ofertę zgodnie z wymogami niniejszej SIWZ oraz przepisami Prawa zamówień publicznych, 7) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej jedną robotę (a jeżeli okres działalności jest krótszy-w tym okresie) odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartości nie mniejszej niż 100 000,-zł każda ), z podaniem daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota/roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 8) przedstawią wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 9) przedstawią polisę ubezpieczenia potwierdzającą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 100.000,- zł. 10) a jeżeli nie są ubezpieczeni na wymaganą kwotę złożą oświadczenie, że w dniu podpisania umowy przedstawią polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100.000,- zł. pod rygorem wykluczenia z postępowania. 11) złożą oświadczenie, że ponoszą pełną odpowiedzialność za spełnianie wszelkich wymogów i zasad wynikających z przepisów: bhp, ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska (.... ) - załącznik Nr 8 do SIWZ. 2. Zamawiający żąda, aby Wykonawcy złożyli dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1) Wykaz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu określa załącznik Nr 2 do SIWZ. 2) Załączona do oferty kopia wymaganego dokumentu musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy podpisującego ofertę. 3) Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, w przypadku gdy załączona do oferty kopia zostanie uznana przez Zamawiającego za nieczytelną lub budzącą wątpliwości co do jej prawdziwości. 4) Dołączenie niepoświadczonej kopii dokumentu Zamawiający traktuje jako brak danego dokumentu. 5) Zamawiający będzie wzywał tych Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą wymaganych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym przez Zamawiającego terminie. 3. Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków wynikających z art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa zamówień publicznych oraz z treści niniejszej SIWZ zostaną wykluczeni, a ich oferty Zamawiający uzna za odrzucone. 4. W przypadku wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wykluczonego o zaistniałym fakcie, podając uzasadnienie merytoryczne i prawne. 5. Wykonawca może powierzyć wykonania robót budowlanych podwykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub dokument potwierdzający, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie z ZUS-u lub KRUS-u o braku zaległości w uiszczaniu opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo dokument potwierdzający, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych dotycząca osób fizycznych starających się o zamówienie publiczne lub w przypadku osób prawnych - urzędujących członków ich władz świadcząca o tym, że nie byli oni prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych -wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego dotycząca podmiotów zbiorowych ( spółek Kodeksu handlowego) w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy-Prawo zamówień publicznych tj. wykluczenia wykonawców, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary-wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie- podpisany zał. Nr 3 o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1; art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 7. Wykaz co najmniej jednej roboty wykonanej w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) o podobnym zakresie do przedmiotu zamówienia i wartości nie mniejszej niż 100.000,-zł. każda, z podaniem daty wykonania, nazwy zleceniodawcy wraz z załączeniem referencji - zał. Nr 5. 8. Wykaz osób desygnowanych do realizacji zamówienia, wraz z informacją o doświadczeniu, wykształceniu i wymaganych kwalifikacjach zawodowych - załącznik Nr 6 9. Akceptacja treści wzoru umowy - zał. Nr 7 10. Dowód wniesienia wadium . 11. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,-zł. 12. Oświadczenie o odpowiedzialności za spełnianie wszelkich wymogów i zasad wynikających z przepisów bhp, ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska (....) - zał. Nr 8 do SIWZ; 13. W przypadku spółki cywilnej dołączyć do wniosku umowę spółki. 14. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym (konsorcjum), dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu i do zawarcia umowy- należy złożyć w oryginale. Uwaga: Dokumenty o których mowa w punktach: 1, 2, 3, 4, 5, 10, 12 należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego(-ych) przedstawiciela(-li) Wykonawcy podpisującego wniosek.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalparkitka.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach