Przetargi.pl
Utworzenie Regionalnego Centrum Informacyjno-Doradczego Odnawialnych Źródeł Energii w Liskowie - I ETAP - Termomodernizacja Warsztatów Szkolnych przy Zespole Szkół Nr 1 w Liskowie

Powiat Kaliski ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, Plac Św. Józefa 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kaliski
    Plac Św. Józefa 5 5
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie Regionalnego Centrum Informacyjno-Doradczego Odnawialnych Źródeł Energii w Liskowie - I ETAP - Termomodernizacja Warsztatów Szkolnych przy Zespole Szkół Nr 1 w Liskowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont budynku warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół Nr 1 w Liskowie. Remont obejmuje wykonanie następujących robót: - zakup i transport materiałów, - wymiana dachu nad częścią warsztatową, - pokrycie dachu nad częścią socjalną, - wymiana posadzek, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - ocieplenie budynku, - wykonanie elewacji, - malowanie pomieszczeń, - uporządkowanie terenu po wykonaniu robót. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem znajduje się w formularzu kosztorysu ofertowego (stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ) i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452611005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz.1655 z późn. zm.), 2) prowadzą działalność gospodarczą w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, 3) wykażą że dysponują lub będą dysponować przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności odpowiedniej dla wykonania przedmiotu zamówienia tj. konstrukcyjno - budowlanej, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej jednej osoby z wymaganymi uprawnieniami, 4) wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym polegającym na budowie lub remoncie budynków o łącznej wartości co najmniej 400 000 zł. brutto, przy czym wartość każdej z robót nie może być mniejsza niż 50 tyś. zł brutto, 5) udzielą gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 36 miesięcy licząc od terminu odbioru końcowego. 2. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków określonych w ust. 1: 1) warunek określony w ust. 1 pkt. 1 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału. Oświadczenie winno zostać sporządzone wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2) warunek określony w ust. 1 pkt. 2 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą oryginał lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (na każdej zapisanej stronie) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) warunek określony w ust. 1 pkt. 3 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą: a) oryginał dokumentu wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia którym oświadczy, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności odpowiedniej dla wykonania przedmiotu zamówienia tj. konstrukcyjno - budowlanej, podając imię, nazwisko i kwalifikacje zawodowe (nr uprawnień), zakres czynności przewidziany do wykonania oraz oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów, do udostępnienia tej osoby (w przypadku jeżeli nie dysponuje taką osobą). Dokument winien być sporządzony wg załącznika nr 3 do SIWZ, b) oryginał lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (na każdej zapisanej stronie): decyzji o posiadaniu przez osobę o której mowa w ust. 1 pkt. 3, uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno- budowlanej oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków w okręgowej izbie inżynierów budownictwa albo okręgowej izbie architektów, 4) warunek określony w ust. 1 pkt. 4 będzie spełniony jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą wykaz (załącznik nr 4 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym polegającym na budowie lub remoncie budynków o łącznej wartości co najmniej 400 000 zł brutto, przy czym wartość każdej z robót nie może być mniejsza niż 50 tyś. zł brutto, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty budowlane z załącznika nr 4 do SIWZ zostały wykonane należycie, 5) warunek określony w ust. 1 pkt. 5 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży w formularzu oferty (Rozdział 1 SIWZ) oświadczenie o udzieleniu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 36 miesięcy. Spełnienie warunków określonych w ust. 1 Zamawiający oceni na podstawie dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie zgodnie z ust. 12 SIWZ stosując kryteria spełnia nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty (sporządzony wg formularza określonego w Rozdziale 1 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia), 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (sporządzone wg załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - sporządzony wg załącznika nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej jednej osoby z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania tymi robotami (w przypadku jeżeli wykonawca nie dysponuje taką osobą), 6) dokumenty stwierdzające, że osoba, która przewidziana jest do kierowania robotami budowlanymi posiada wymagane uprawnienia, tj.: a) decyzję o posiadaniu uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b) zaświadczenie o wpisie na listę członków w okręgowej izbie inżynierów budownictwa lub okręgowej izbie architektów, 7) wykaz wykonanych robót budowlanych ( załącznik nr 4 do SIWZ) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym polegającym na budowie lub remoncie budynków o łącznej wartości co najmniej 400 000 zł brutto, przy czym wartość każdej z robót nie może być mniejsza niż 50 tyś. zł brutto, 8) Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane z załącznika nr 4 do SIWZ zostały wykonane należycie - w celu potwierdzenia spełnienia warunku opisanego w ust 10 pkt 4 SIWZ, 9) wykaz podwykonawców z określeniem zakresu powierzonych im zadań. Dokumenty o których mowa należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (na każdej zapisanej stronie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.spkalisz.finn.pl/serwis/przetargi.jsp?null,
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach