Przetargi.pl
Utworzenie portalu www.biskupiec.pl oraz opracowanie opisu audio miejsc historycznych dla niedowidzących

Gmina Biskupiec ogłasza przetarg

  • Adres: 11-300 Biskupiec, al. Niepodległości 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 7150110 , fax. 89 7152437
  • Data zamieszczenia: 2014-12-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biskupiec
    al. Niepodległości 2 2
    11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 7150110, fax. 89 7152437
    REGON: 00068779300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biskupiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie portalu www.biskupiec.pl oraz opracowanie opisu audio miejsc historycznych dla niedowidzących
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Stworzenie portalu internetowego dla mieszkańców miasta i gminy Biskupiec realizującego usługi: ecmentarz, ezabytki, edrogi, emapy. Wymagania ogólne: W ramach realizacji projektu powstanie system informatyczny, którego elementami będą: Portal internetowy skierowany do mieszkańców Gminy Biskupiec oraz osób i podmiotów zainteresowanych tą gminą w zakresie szeroko rozumianej turystyki, budowania relacji inwestorskich lub korzystania z usług dostępnych na jej terenie. Portal ten będzie umożliwiał: publikowanie informacji dotyczących działalności Urzędu Miasta oraz jednostek jemu podległych; publikowanie informacji i promocję prowadzonej działalności na terenie Gminy Biskupiec, m.in. działalności gospodarczej, turystycznej, społecznej czy kulturalnooświatowej; wymianę informacji pomiędzy obywatelem i Urzędem Miasta; wyszukiwanie zasobów dostępnych w sieci Internet. eusługi rozumiane jako usługi Urzędu Miasta realizowane drogą elektroniczną. Usługi te będą udostępniane z poziomu wcześniej wspomnianego portalu i będą obejmować: ecmentarz - zestaw usług umożliwiających wyszukiwanie i prezentację informacji o miejscach pochówku oraz pochowanych osobach na cmentarzach komunalnych; eawarię - zestaw usług umożliwiających zgłoszenie awarii, utrudnienia lub innego zdarzenia, które związane jest z bezpieczeństwem lub funkcjonowaniem infrastruktury gminnej; emapę - zestaw usług umożliwiających wyszukiwanie i prezentację na mapie informacji o obiektach zlokalizowanych na terenie gminy. Wymagania dotyczące funkcjonalności systemu: Wymagania wspólne dla całego systemu Tworzony system informatyczny musi spełniać następujące wymagania: System musi zapewniać funkcjonalność jednego wspólnego logowania (i wylogowania) użytkowników zarówno do portalu, jak i do eusług. System musi umożliwiać również zalogowanie z wykorzystaniem konta na ePUAP. System powinien umożliwiać rejestrację użytkowników: zewnętrznych (interesantów Urzędu Miasta) z oznaczeniem redaktorów, którzy mają uprawnienia do zgłaszania propozycji artykułów i aktualności; wewnętrznych (pracowników Urzędu Miasta) z oznaczeniem administratorów portalu, którzy posiadają rozszerzone uprawnienia m.in. do publikacji artykułów i aktualności oraz administrowania systemem. Rejestracja użytkownika musi wymagać podania jego logina, hasła, imienia, nazwiska, daty urodzenia, emaila oraz opcjonalnie numeru telefonu (w celu otrzymywania powiadomień sms). Dodatkowo użytkownik musi wyrazić zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych oraz potwierdzić zapoznanie się i akceptację regulaminu. Rejestracja użytkowników zewnętrznych musi być możliwa przy pomocy formularza, który może złożyć niezalogowany użytkownik. Taka rejestracja będzie wymagać akceptacji administratora systemu. Rejestracji użytkowników wewnętrznych musi dokonać administrator systemu w ramach funkcjonalności zarządzania użytkownikami. System musi wymagać hasła na odpowiednim poziomie bezpieczeństwa, tzn. minimum 8 znaków, w tym przynajmniej jedna duża i mała litera oraz cyfra. System musi udostępniać funkcjonalność zmiany hasła w przypadku jego zapomnienia. System musi umożliwiać zmianę regulaminu rejestracji w systemie. Ze względu na zakładany dostęp do systemu z poziomu urządzeń mobilnych, strony systemu powinny automatycznie dostosowywać się do różnych rozdzielczości ekranu (Responsive Web Design). System w zakresie stron www musi być przygotowany zgodnie ze standardem W3C. Informacje udostępniane publicznie w systemie muszą być zgodne z wytycznymi dostępności treści internetowych WCAG 2.0 na poziomie AA. Podstawowym językiem obowiązującym w systemie jest język polski. Jeżeli system będzie korzystał z ciasteczek, wówczas na stronie głównej musi być prezentowana informacja o tym fakcie wraz z możliwością przeglądu polityki wykorzystania ciasteczek. Wprowadzanie danych poprzez formularze udostępniane przez system dla użytkowników niezalogowanych i zewnętrznych muszą być zabezpieczone przed spamującymi robotami internetowymi rozwiązaniami typu Captcha. Treści wprowadzane na formularzach systemu powinny zawierać filtr tekstów wulgarnych i obraźliwych. W polach, w ramach których wprowadzana jest długość i szerokość geograficzna, musi być możliwość wprowadzenia danych w stopniach z dokładnością do 6 miejsc po przecinku. System musi rejestrować operacje tworzenia, edycji i usuwania obiektów (ofert, zabytków, map itp.) wraz z informacją o użytkowniku, dacie i czasie wykonania operacji. Dodatkowo system musi udostępniać funkcjonalność do przeglądu zarejestrowanych operacji. Wykonawca w okresie trwania projektu musi zapewnić usługę wysyłania sms. Usługa ta musi obejmować wysłanie minimum 10 tys. sms przez okres trwania projektu. Koszt tej usługi Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty, ponieważ leży po stronie Wykonawcy. System musi zapewniać możliwość pośredniczenia w komunikacji pomiędzy systemem dziedzinowym a skrzynką podawczą Urzędu Miasta na platformie ePUAP. Pośrednictwo musi polegać na: automatycznym pobieraniu ze skrzynki podawczej urzędu dokumentów elektronicznych i danych formularzy obsługiwanych przez system dziedzinowy i przekazywaniu ich do systemu dziedzinowego w celu dalszej obsługi; automatycznym pobieraniu z systemu dziedzinowego urzędu dokumentów elektronicznych i przekazywaniu ich na konta ePUAP adresatów tych dokumentów. Wykonawca musi zapewnić usługę utworzenia na platformie ePUAP formularza umożliwiającego obsługę Wniosku o wydane decyzji (o rozłożeniu należności na raty, umorzeniu odsetek, umorzeniu zaległości, odroczeniu terminu), który będzie obsługiwany w systemie dziedzinowym Urzędu Miasta. Portal Gminy Biskupiec Powstający portal Gminy Biskupiec musi spełniać następujące wymagania: Portal musi zostać udostępniony jako serwis internetowy, który będzie umożliwiał publikację informacji dotyczących różnorodnych aspektów działalności Urzędu Miasta i innych podmiotów (zarówno ze sfery publicznej, jak i prywatnej), które funkcjonują w Gminie Biskupiec. Portal musi zostać utworzony w oparciu o system zarządzania treścią CMS, który pozwoli na edycję przekazywanych informacji (tworzenia i modyfikacji działów, artykułów i aktualności). Zamawiający wymaga, aby w ramach opracowywania portalu został przygotowany projekt szaty graficznej portalu, który będzie podlegał ocenie przez Zamawiającego. Projekt ten musi obejmować przynajmniej stronę główną portalu oraz jedną z podstron wskazaną przez Zamawiającego. Szata graficzna portalu musi uwzględniać elementy zawierające logo/herb miasta Biskupiec oraz inne elementy wskazane przez Zamawiającego (np. informacje o dofinansowaniu ze środków UE czy menu w postaci kafli). Wymagane jest, aby szata graficzna portalu zostanie przygotowana zgodnie z najnowszymi trendami w zakresie projektowania stron. Wykonawca opracuje 3 koncepcje projektu szafy graficznej, z których wybrana przez Zamawiającego zostanie jedna stanowiąca podstawę opracowania ostatecznego projektu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wnoszenia uwag, sugestii i zmian do wybranej propozycji projektu aż do uzyskania ostatecznej jego akceptacji. Trzy propozycje projektu graficznego muszą się znacząco od siebie różnić. Za kolejną propozycję projektu uważa się odmienną od pozostałych koncepcję, wizerunek z jednoczesną zmianą składników strony: tło (np. kolor, tekstura), czcionka, układ zdjęć. Portal musi udostępniać treści w sposób możliwy do przetłumaczenia przez automatyczne mechanizmy tłumaczenia stron www. Dodatkowo Wykonawca w ramach wdrożenia musi udostępnić portal przetłumaczony w ten sposób na języki: angielski, niemiecki i rosyjski. Portal musi udostępniać wyszukiwarkę, która będzie umożliwiała wyszukiwanie treści na portalu jak i uruchomienie wyszukiwania na innych stronach dostępnych w Internecie. Portal musi udostępniać zalogowanym użytkownikom możliwość personalizowania ich strony powitalnej. Personalizacja ma polegać na wybraniu z listy dostępnych elementów prezentujących istotne informacje (np. aktualności sportowe, moje należności, moje ogłoszenia) i umieszczeniu ich na stronie prezentującej się użytkownikowi po zalogowaniu. Lista informacji, którą użytkownik będzie mógł wybrać, musi zawierać przynajmniej 10 elementów, które zostaną doprecyzowane na etapie tworzenia portalu. Portal musi umożliwiać wszystkim użytkownikom przesłanie do administratora portalu formularza kontaktowego. Zakłada się, że adresatem tego formularza może być kilku administratorów. Adresy mailowe administratorów powinny być konfigurowane w systemie. Portal musi udostępniać zarejestrowanym użytkownikom możliwość dodawania, edycji i usuwania ogłoszeń. Dodanie ogłoszenia wymaga potwierdzenia zapoznania się i akceptacji regulaminu. Dodatkowo użytkownik może wybrać opcję przypomnienia poprzez email o kończącej się ważności ogłoszenia. System musi umożliwiać zmianę regulaminu wystawiania ogłoszeń w systemie. System musi pozwalać wybranym wewnętrznym użytkownikom na zatwierdzenie bądź odrzucenie wprowadzonych danych ogłoszeń. W przypadku odrzucenia danych niezbędne będzie wskazanie powodu odrzucenia. W przypadku zatwierdzenia dane ogłoszenia zostaną opublikowane i będą widoczne przez wszystkich użytkowników systemu przez liczbę dni, którą może określić administrator systemu. System musi powiadamiać użytkowników, którzy wprowadzili dane ogłoszenia, o wyniku rozpatrzenia tego zgłoszenia (zatwierdzenie lub odrzucenie) oraz o zbliżającym się terminie wygaśnięcia ogłoszenia (liczbę dni do końca ważności ogłoszenia wskazującą moment wysłania powiadomienia musi być określana przez administratora systemu). Powiadomienie musi być wykonane poprzez email. System musi pozwalać na skonfigurowanie w systemie użytkowników, którzy mają być powiadamiani o otrzymaniu do zatwierdzenia danych ogłoszeń. Zakłada się, że takich użytkowników może być kilku. Portal musi pozwalać wszystkim użytkownikom na wyszukiwanie i prezentację ogłoszeń z uwzględnieniem kryteriów wyszukiwania: kategoria ogłoszenia, data dodania (zakres dat od - do), fragment opisu. Portal musi udostępniać użytkownikom, którzy są redaktorami systemu, możliwość zgłaszania propozycji artykułów i aktualności. Dodanie propozycji artykułu wymaga potwierdzenia zapoznania się i akceptacji regulaminu. System musi umożliwiać zmianę regulaminu dodawania artykułów i aktualności w systemie. System musi pozwalać wybranym wewnętrznym użytkownikom na zatwierdzenie bądź odrzucenie wprowadzonych danych propozycji artykułów i aktualności. W przypadku odrzucenia danych niezbędne będzie wskazanie powodu odrzucenia. System musi powiadamiać użytkowników, którzy wprowadzili dane propozycji artykułu lub aktualności, o wyniku rozpatrzenia tej propozycji (zatwierdzenie lub odrzucenie). Powiadomienie musi być wykonane poprzez email. System musi pozwalać na skonfigurowanie w systemie użytkowników, którzy mają być powiadamiani o otrzymaniu do zatwierdzenia danych artykułu lub aktualności. Zakłada się, że takich użytkowników może być kilku. Wykonawca w ramach wdrożenia musi przygotować portal w oparciu o system CMS. Treści i zasoby, które mają być umieszczone w poszczególnych działach, zostaną dostarczone przez Zamawiającego. System musi umożliwiać dodawanie kategorii tematycznych na artykułach i aktualnościach (tzw. tagi). Kategorie te powinny być uwzględniane przez wyszukiwarkę na portalu w celu łatwiejszego klasyfikowania informacji. System musi udostępniać administratorom systemu funkcjonalność masowego rozsyłania powiadomień o nowych artykułach, aktualnościach lub komunikatach. Powiadomienia będą rozsyłane poprzez email. Treść powiadomień będzie edytowana przez użytkownika i będzie pozwalała na wstawianie dowolnego tekstu i linków do stron portalu. System powinien zapewniać narzędzie do kontroli ilości rozsyłanych powiadomień. System musi udostępniać zarejestrowanym użytkownikom możliwość wyrażenia zgody na otrzymywanie powiadomień o nowych artykułach, aktualnościach lub komunikatach należących do wybranych przez użytkownika kategorii tematycznych. System musi udostępniać wszystkim użytkownikom możliwość wysłania poprzez email ekartki. W tym celu użytkownik będzie musiał podać email adresata, swój adres email, wprowadzić tekst z pozdrowieniami/życzeniami i wybrać z galerii zdjęcie. Po zatwierdzeniu system musi utworzyć wiadomość email zawierającą wprowadzone dane i przesłać ją do adresata. Wysłanie ekartki zostanie dodatkowo potwierdzone emailowo nadawcy. Administrator systemu musi mieć możliwość budowania galerii zdjęć, które mogą być umieszczane na ekartkach. System musi udostępniać narzędzie, przy pomocy którego administrator będzie miał dostęp do statystyk związanych z użytkowaniem portalu. Narzędzie musi prezentować przynajmniej ilość wejść na poszczególne strony w ujęciu dziennym, tygodniowym i miesięcznym. ecmentarz Moduł przeznaczony jest do obsługi miejsc pochówku na cmentarzach będących jednostką podległą Urzędu Miasta Biskupiec. eawaria Moduł udostępnia użytkownikom zewnętrznym systemu możliwość zgłaszania informacji o wydarzeniach, utrudnieniach i uszkodzeniach, które miały miejsce na terenie Gminy Biskupiec. System musi pozwalać zalogowanym użytkownikom systemu na zgłoszenie awarii, utrudnienia lub innego zdarzenia, które związane jest z bezpieczeństwem lub funkcjonowaniem infrastruktury gminnej. emapa Moduł udostępnia użytkownikom systemu narzędzie do wprowadzania, wyszukiwania i prezentowania na interaktywnej mapie różnorodnych kategorii obiektów, które są zlokalizowane na terenie Gminy Biskupiec. ezabytki System musi pozwalać użytkownikom wewnętrznym systemu na obsługę obiektów kategorii zabytek, które są zlokalizowane na terenie Gminy Biskupiec. edrogi System musi udostępniać wszystkim użytkownikom systemu możliwość prezentacji mapy zawierającej obiekty typu droga na terenie Gminy Biskupiec. Nieruchomości System musi udostępnić wszystkim użytkownikom systemu możliwość prezentacji mapy zawierającej informacje o nieruchomościach na terenie Gminy Biskupiec. eatrakcje turystyczne System musi pozwalać zarejestrowanym użytkownikom systemu na obsługę obiektów kategorii atrakcja turystyczna (kapliczka, plac zabaw, plaża) zlokalizowanych na terenie Gminy Biskupiec. eścieżki rowerowe System musi pozwalać zarejestrowanym użytkownikom systemu na obsługę obiektów kategorii ścieżka rowerowa zlokalizowanych na terenie Gminy Biskupiec. eścieżki dydaktyczne System musi pozwalać zarejestrowanym użytkownikom systemu na obsługę obiektów kategorii ścieżka dydaktyczna zlokalizowanych na terenie Gminy Biskupiec. einwestycje System musi pozwalać użytkownikom wewnętrznym systemu na obsługę obiektów kategorii oferta inwestycyjna zlokalizowanych na terenie Gminy Biskupiec. eprzedsiębiorcy System musi pozwalać zarejestrowanym użytkownikom systemu na obsługę obiektów kategorii przedsiębiorca lub inny podmiot zarejestrowany na terenie Gminy Biskupiec. einstytucje ekonomii społecznej System musi pozwalać zarejestrowanym użytkownikom systemu na obsługę obiektów kategorii instytucja ekonomii społecznej (NGO) zarejestrowanych na terenie Gminy Biskupiec. Wymagania niefunkcjonalne Tworzony system informatyczny musi spełniać następujące wymagania niefunkcjonalne: Zamawiający nie zapewnia infrastruktury, która jest niezbędna do utrzymania serwerów systemu. W związku z powyższym na okres trwania projektu, tj. przez 5 lat od momentu uruchomienia systemu, Wykonawca musi zapewnić usługę hostowania serwerów systemu. Koszt tej usługi Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty, ponieważ leży po stronie Wykonawcy. Usługa hostowania serwerów systemu musi spełniać następujące wymagania: W zakresie bezpieczeństwa: Dane z macierzy muszą być dodatkowo zabezpieczane na dedykowanym serwerze backupowym. Pomieszczenia, w których umieszczone mają być serwery, muszą być wyposażone w niepalną podłogę techniczną oraz systemem kontroli przeciwpożarowej. Dostęp do serwerów powinien być ograniczony tylko do upoważnionych pracowników (elektroniczna kontrola dostępu). Pomieszczenia serwerowni powinny być: monitorowane w systemie 24/7/365, wyposażone w system antywłamaniowy, zabezpieczane przez licencjonowaną firmę ochroniarską, zabezpieczone w dwa niezależne obwody zasilania. zabezpieczone w dwa niezależne łącza do sieci Internet wysokiej przepustowości (minimum 2 Mb/s) bez limitu transferu, z routingiem BGP, automatycznym bypassem, od dwóch niezależnych dostawców, zabezpieczone systemem awaryjnym UPS, wyposażone w profesjonalne redundantne klimatyzatory, pozwalające utrzymać odpowiednie warunki temperatury i wilgotności w pomieszczeniach. SLA system powinien być dostępny przynajmniej przez 95% godzin w ciągu miesiąca.Wykonawca powinien zapewnić na okres trwania projektu usługę wykonywania kopii bezpieczeństwa (tzw. backup systemu). Kopie bezpieczeństwa powinny być tworzone nie rzadziej niż raz dziennie. Wykonawca jest zobowiązany do przechowywania kopii bezpieczeństwa przynajmniej z ostatnich 3 dni oraz udostępnienia tych kopii na żądanie Zamawiającego.Wykonawca musi zapewnić usługi rękojmi, utrzymania i asysty technicznej, w szczególności:Wykonawca w trakcie trwania projektu musi udostępnić usługę asysty technicznej, w ramach której 2 wybrane osoby po stronie Zamawiającego będzie mogło skonsultować się ze specjalistą w zakresie obsługi systemu. Sposób udzielania konsultacji musi obejmować przynajmniej kanał telefoniczny i stronę www z udostępnionym formularzem do składania zapytań.Asysta techniczna musi być dostępna w dni robocze w godzinach 8.00 do 15.00.Wykonawca w trakcie trwania projektu musi udostępnić system helpdesk, w ramach którego 2 wybrane osoby po stronie Zamawiającego będzie mogło zgłaszać incydenty związane z nieprawidłowym działaniem systemu.Zgłaszanie incydentów w systemie helpdesk musi być możliwe w trybie 24h/dobę.Przyjęcie każdego zgłoszenia musi zostać potwierdzone przez system w czasie nie dłuższym niż:4 godziny robocze dla błędów krytycznych;8 godzin roboczych dla błędów uciążliwych.Usunięcie awarii nie może przekroczyć 48 godzin od momentu przyjęcia każdego zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji systemu w celu dostosowania do wymogów bezpieczeństwa i standardów funkcjonowania porównywalnych systemów informatycznych w terminie nie dłuższym niż 7 dni od zgłoszenia.Wykonawca zobowiązany jest do napraw wynikających z błędów, nieprzewidzianych przez Wykonawcę, elementów systemu mających istotny wpływ na bezpieczeństwo funkcjonowania systemu.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostępu do systemu na poziomie SLA 95%.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wsparcia w postaci helpdesk.Liczba godzin jest liczona w ramach dni roboczych.Wykonawca musi udzielić bezterminowej licencji na eksploatację systemu utworzonego na rzecz Urzędu Miasta wraz z licencjami na aktualizacje systemu.Wykonawca zapewni prawa do systemu pozwalające na wprowadzenie zmian oraz instalację na wybranym przez Zamawiającego serwerze odpowiadającym wymogom systemu.Dokumentacja systemu i opis środowiska muszą pozwalać na instalacje na wybranym przez Zamawiającego serwerze odpowiadającym wymogom systemu.Przy założeniu, że system będzie udostępniany użytkownikom zewnętrznym, którzy będą posiadać komputery o następujących parametrach minimalnych:Procesor dwurdzeniowy;Pamięć 2 GB;Łącze 1Mb/s;czas odpowiedzi serwera na wywołanie url aplikacji musi wynosić maksymalnie 3 sekundy. Powyższe założenie musi być spełnione przy 100 użytkownikach zalogowanych jednocześnie do systemu. Określony czas nie dotyczy wywołań systemów zewnętrznych.Korzystanie z systemu przez użytkowników, oprócz przeglądarki Firefox, Chrome, Internet Explorer, Safari, które są zgodne ze standardem HTML 5, nie może wymagać instalacji dodatkowego oprogramowania.System powinien umożliwiać administratorowi systemu na określenie maksymalnej wielkości pobieranych plików oraz zdjęć. W przypadku zdjęć, których wielkość będzie przekraczać zakładaną wartość, system powinien informować o możliwościach zmiany tej wielkości (np. poprzez zwiększenie kompresji lub zmianę rozdzielczości).Wymagania wdrożeniowe Wykonawca przedstawi w trakcie realizacji zamówienia wersję informatyczną systemu informatycznego w zakresie opisanym poniżej. Płyta CD/DVD (bądź inny nośnik danych) z wersją demonstracyjną programu lub programów informatycznych mają umożliwiać weryfikację następujących funkcjonalności:Zgłaszania awarii, utrudnienia lub innego zdarzenia, które związane jest z bezpieczeństwem lub funkcjonowaniem infrastruktury gminnej poprzez stronę www i za pomocą dedykowanej aplikacji mobilnej;Zatwierdzania i odrzucania zgłoszeń o awarii, utrudnieniu lub innym zdarzeniu;Prezentacji na mapie zatwierdzonych zgłoszeń o awarii, utrudnieniu lub innym zdarzeniu wraz z informacją o statusie zgłoszenia.Dodatkowo Wykonawca przekaże wzór Wniosku o wydane decyzji (o rozłożeniu należności na raty, umorzeniu odsetek, umorzeniu zaległości, odroczeniu terminu) w postaci formularza dokumentu elektronicznego zgodnego z obowiązującymi standardami na PUAP.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wnoszenia uwag, sugestii i zmian do przedstawionej propozycji aż do uzyskania ostatecznej jego akceptacji. Wykonawca musi zapewnić szkolenia dla przynajmniej 3 osób obejmujące wszystkie funkcjonalności, które zostały opisane w niniejszym zamówieniu, a także wszystkie funkcjonalności i czynności związane z administrowaniem systemu.Wykonawca musi zapewnić usługi instalacji i wdrożenia niezbędnych elementów systemu, który powstanie w ramach projektu.Na podstawie dostarczonych materiałów wykonawca nagra w trzech językach (polski, angielski, niemiecki) opisy audio. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć próbkę nagrania, która podlegać będzie ocenie przez nauczycieli/specjalistów powyższych trzech języków.Zamawiający dopuszcza wykorzystanie syntezatorów mowy pod warunkiem udzielenia akceptacji na podstawie próbki.Nagranie musi być w jakości pozwalające na zrozumienie poszczególnych wyrazów. Parametry dźwięku : 44,1kHz, 16 bitów bez kompresji. Przekazane na nośniku: CD lub DVD.Rękojmia na prace objęte opisem przedmiotu zamówienia musi zostać udzielona na minimum 60 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie należy przyjąć że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń oraz że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu Zamówienia (art. 29 ust. 3 ustawy pzp). Analogicznie zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy pzp w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, należy przyjąć, że dopuszczone są rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje sie na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. (art. 30 ust. 5 utawy pzp),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rękojmia za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biskupiec.pl/ogloszenia_przetargi.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach