Przetargi.pl
Utworzenie portalu Centrum Użyteczności Publicznej wraz z podstronami organizacji pozarządowych oraz portalu bibliotek@ dla Biblioteki Powiatowej w Ostródzie w ramach projektu e-cup - Internetowy Portal Integracyjny Organizacji Pozarządowych Powiatu Ostródzkiego

Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6429800 , fax. 089 6429817
  • Data zamieszczenia: 2013-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie
    ul. Jana III Sobieskiego 5 5
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6429800, fax. 089 6429817
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.ostroda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie portalu Centrum Użyteczności Publicznej wraz z podstronami organizacji pozarządowych oraz portalu bibliotek@ dla Biblioteki Powiatowej w Ostródzie w ramach projektu e-cup - Internetowy Portal Integracyjny Organizacji Pozarządowych Powiatu Ostródzkiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa utworzenia portalu Centrum Użyteczności Publicznej wraz z podstronami organizacji pozarządowych oraz portalu bibliotek@ dla Biblioteki Powiatowej w Ostródzie w ramach projektu e-cup - Internetowy Portal Integracyjny Organizacji Pozarządowych Powiatu Ostródzkiego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013, zgodnie z Opisem szczegółowym stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (dalej wzór wniosku) oraz rzutami kondygnacji stanowiącymi załącznik nr 7 do wzoru wniosku, w zakresie: Część 1 - Portal e-CUP 1.1. Informacje ogólne Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie i utrzymanie portalu internetowego, którego zadaniem będzie przekazywanie informacji dotyczących działalności Centrum Użyteczności Publicznej w Ostródzie oraz działających w nim organizacji pozarządowych z terenu Powiatu Ostródzkiego. Portal został podzielony na serwis główny tzn. portal e-CUP oraz serwisy podrzędne czyli podstrony organizacji pozarządowych. Grupę docelową portalu stanowią osoby zainteresowane działalnością sektora pozarządowego. Serwis powinien zapewnić bezawaryjne działanie dla 100 użytkowników korzystających jednocześnie z serwisów. 1.2. Wymagania techniczne Ogólne cechy portalu i podstron: 1)technologia wykonania HTML/XHTML, CSS, PHP, Javascript, Flash lub HTML5 - do odtwarzania multimediów, 2)silnik baz danych MySQL lub PostgreSQL, 3)zastosowana technologia wykonania umożliwiająca dalsze wykorzystywanie i rozwój systemu bez konieczności ponoszenia opłat licencyjnych, 4)budowa modułowa z możliwością rozbudowy o kolejne moduły, 5)portal oparty o system CMS (Content Management System), 6)portal musi spełniać standardy W3C, 7)kodowanie znaków w UTF-8, 8)portal e-CUP dostępny w polskiej wersji językowej oraz skróconej angielskiej i niemieckiej, 9)portal e-CUP oraz podstrony organizacji pozarządowych muszą funkcjonować na odrębnych bazach danych z odrębną lokalizacją plików. Warstwa wizualna portalu i podstron: 1)Wykonawcy, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu, na etapie składania ofert wstępnych, wraz z ofertą wstępną, przedłożą wstępną koncepcję wizualną i funkcjonalną wraz z opisem technicznym proponowanego portalu. Zamawiający, na podstawie przedstawionych propozycji oraz po przeprowadzeniu negocjacji z ww. Wykonawcami, dokona doprecyzowania i ewentualnego uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia, który przekaże Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert, 2)Wykonawca opracuje szaty okolicznościowe portalu tj. żałobną, Bożonarodzeniową oraz Wielkanocną, 3)koncepcja wizualna szablonu strony musi być jednolita dla portalu e-CUP i podstron organizacji pozarządowych oraz musi odzwierciedlać rolę, jaką pełni Centrum Użyteczności Publicznej w Ostródzie. Centrum Użyteczności Publicznej patronuje i wspiera działania kulturalne, edukacyjne, społeczne i inne na terenie Powiatu Ostródzkiego, podejmowane przez organizacje pozarządowe. Dlatego też ważne jest prezentowanie nie tylko społeczności lokalnej ale również szerszemu gronu działania podejmowane przez trzeci sektor i na rzecz trzeciego sektora, 4)każda organizacja pozarządowa musi mieć możliwość umieszczenia na swojej podstronie własnego logotypu oraz nazwy organizacji wkomponowanej w szatę graficzną strony 5)możliwość przeglądania portalu na ekranach telefonów komórkowych i innych urządzeniach mobilnych zalecane zastosowanie rozwiązania Responsive Web Design, 6)poprawne wyświetlanie oraz funkcjonowanie w najnowszych wersjach przeglądarek internetowych Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Internet Explorer, Safari, 7)możliwość włączenia i wyłączenia trybu tekstowego z wysokim kontrastem, 8)stopniowe powiększenie i pomniejszenie wielkości czcionki, 9)możliwość nawigacji z poziomu klawiatury (bez użycia myszki), 10)możliwość odsłuchania treści artykułów (synteza mowy w czasie rzeczywistym) bez limitu czasowego, limitu odsłuchań oraz bez konieczności instalowania przez Internautę dodatkowego oprogramowania. Odsłuchania strony przez Internautów nie mogą wiązać się z dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego. Dostarczenie przez Wykonawcę odpowiedniej wersji oprogramowania do syntezy mowy z licencją minimum na 5 lat od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, 11)możliwość wydrukowania artykułu z poziomu portalu, 12)możliwość wygenerowania pliku PDF z treścią artykułu, 13)możliwość włączenia szaty okolicznościowej tj. żałobnej, Bożonarodzeniowej, Wielkanocnej, 14)możliwość wyłączenia portalu i wyświetlenia informacji o przerwie technicznej, 15)wbudowana wyszukiwarka treści (słowa, frazy), 16)poleć znajomemu (możliwość polecenie artykułu), 17)możliwość wyświetlenia i edycji informacji o wykorzystywaniu ciasteczek (cookies), 18)Zamawiający nie dopuszcza wyświetlania komercyjnych reklam pod jakąkolwiek postacią, 19)każda strona portalu musi być oznakowana logotypami zgodnie z wytycznymi Regionalnego Programu Operacyjnego Warmii i Mazur www.rpo.warmia.mazury.pl 20) dostęp do statystyki odwiedzin portalu e-CUP (akceptowalne Google Analytics, Piwik itp.). System Zarządzania Treścią (CMS) - struktura uprawnień: 1)hierarchiczna struktura uprawnień, 2)separacja i podział na operatorów portalu e-CUP i podstron organizacji pozarządowych, 3)nielimitowana liczba operatorów portalu e-CUP i podstron organizacji pozarządowych, (administratorów, redaktorów), 4)możliwość przydzielania przez administratora uprawnień do poszczególnych modułów portalu lub kategorii artykułów. System Zarządzania Treścią (CMS) - edycja treści: 1)edytor WYSIWIG z możliwością: a)formatowania tekstu (pogrubienie, pochylenie, podkreślenie), b)wyrównywania tekstu (do lewej, wyśrodkowany, do prawej, wyjustowany), c)zmiany koloru i fontu, d)numerowania lub wypunktowania, e)wstawianie linków w treści, f)umieszczania treści multimedialnych (z zewnętrznego adresu lub lokalnych zasobów serwera), g)tworzenia tabel, h)umieszczania w treść linków do dowolnego typu plików, i)wklejania treści z popularnych edytorów tekstów, 2)publikacja treści multimedialnych w formatach mpg, avi, flv, jpg, gif, png, mp3 a)materiały video z możliwością samodzielnego określenia rozmiarów odtwarzacza, 3)możliwość dodawania do artykułów dokumentów do pobrania oraz zarządzania ich kolejnością i opisami, podczas ich prezentacji automatycznie rozpoznawane powinny być formaty dokumentów (doc-docx, pdf, xls-xlsx, odt) charakteryzowane ikoną oraz wielkość załącznika (KB), prezentowana przy linku pliku do pobrania, 4)możliwość tagowania treści (artykuły, multimedia), 5)możliwość powiązywania artykułów, 6)możliwość określenia ramy czasowej publikacji artykułu, ankiety (od - do), 7)kreator formularzy - możliwość wygenerowania dowolnego formularza i osadzenia go na dowolnej podstronie serwisu, 8)wbudowany edytor html, 9)możliwość znakowania artykułów datą wytworzenia informacji, datą ostatniej zmiany informacji, autorem który wprowadził informację, 10)możliwość generowania z poziomu CMS portalu e-CUP nowych podstron dla organizacji pozarządowych o domyślnej strukturze zgodnej ze schematem nr 2 oraz z możliwością określenia adresu URL (subdomena lub ścieżka dostępu) oraz nadania uprawnień administratorowi podstony organizacji pozarządowej, 11)ilość możliwych podstron do wygenerowania - 20 szt., 12)nowa podstrona otrzyma swój odrębny panel administracyjny z możliwością zarządzania operatorami podstron, edycją treści, dostępem do modułu ankiet, modułu kalendarza, własnej galerii, oraz kreatora formularzy, 13)portal e-CUP oraz podstrony organizacji pozarządowych będą mogły wymieniać między sobą dane (np. aktualności - publikowane w portalu podrzędnym będą mogły być dostępne w portalu głównym po zatwierdzeniu przez administratora), 14)możliwość usunięcia, deaktywacji podstrony organizacji pozarządowych z poziomu CMS portalu e-CUP. System bezpieczeństwa: 1)obsługa protokołu HTTPS dla paneli zarządzania treścią - certyfikat zapewnia Wykonawca. Termin ważności certyfikatu minimum pięć lat od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, 2)hasła dostępowe przechowywane w postaci nieodwracalnego skrótu (hash), 3)minimalna siła hasła dostępowego do CMS: 8 znaków (małe i duże litery, cyfry, symbole) z walidacją, 4)minimalna siła hasła dostępowego do forum: 8 znaków, 5)możliwość zresetowania hasła z powiadomieniem na e-mail, 6)automatyczne wylogowanie nieaktywnej sesji, 7)portale muszą być odporne na znane ataki typu: SQL injection, shellinjection, cross-sitescripting, HTTP responsesplitting, codeinjection, sessionfixation, sessionpoisoning, e-mail injection, Hosting Hosting zapewnia Wykonawca cedując prawa na Zamawiającego, hosting na okres minimum pięciu lat od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Wymagane jest dostosowanie bazy danych, aplikacji i serwera do wymagań Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych. W ramach hostingu wymagane jest zapewnienie bezpieczeństwa poprzez m.in.: 1)bezprzerwowego zasilania awaryjnego, 2)co najmniej dwóch niezależnych łączy do Internetu różnych operatorów z zastosowaniem routingu BGP, W ramach świadczonej usługi hostingowej Wykonawca zapewni: 1)rozwiązywanie problemów z działaniem sprzętu serwerowego, 2)utrzymanie i administrację systemu operacyjnego serwera, 3)wykonywanie kopii bezpieczeństwa systemu oraz baz danych. Minimalny okres przechowywania danych: 1 miesiąc, 4)możliwość odtwarzania systemów z kopii bezpieczeństwa, 5)infrastrukturę sprzętową oraz łącza o przepustowości umożliwiające obsłużenie portali. Wdrożenie: 1)w ramach wdrożenia Wykonawca opracuje i dostarczy szczegółową instrukcję obsługi portalu dla redaktorów i administratorów CMS, zawierającą szczegółowy opis wszystkich funkcji i możliwości systemu oraz przewodniki w formie How-to w postaci pytań, jak zrealizować określoną operację w systemie i szczegółowych (krok po kroku wraz ze zrzutami z ekranu) odpowiedzi na nie, 2)Wykonawca zapewni wsparcie dla operatorów portalu przez okres 6 miesięcy poprzez konsultacje indywidualne z administratorami i redaktorami portalu i podstron, 3)w ramach wdrożenia Wykonawca opracuje i dostarczy szczegółową dokumentację powykonawczą (m.in. instalacja, konfiguracja i parametryzacja systemu, struktura baz danych wraz z opisem przeznaczenia tabel i pól) oraz opis procedur i instrukcji eksploatacyjnych, a w szczególności procedury i instrukcje: a)wykonania kopii systemu i jej odtworzenia, b)bieżącego monitoringu oraz utrzymania systemu, c)postępowania w razie wystąpienia wad wraz z formularzami zgłoszeniowymi i osobami kontaktowymi (nr telefonu, fax, e-mail) do konsultacji rozwiązywania zaistniałych problemów. Gwarancja i licencja 1)Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług gwarancyjnych przez okres minimum 5 lat od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego w szczególności usuwania wad portalu oraz wad konfiguracji systemu, 2)Wykonawca zobowiązuje się do aktualizacji portalu pod względem bezpieczeństwa oraz zapewni i wykona instalację stosownych łatek na własny koszt przez okres minimum 5 lat od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, 3)Wykonawca dostarczy bezterminowe licencje na oprogramowanie dla portalu wraz z kodami źródłowymi. Licencja udzieli prawa Zamawiającemu do kopiowania i umieszczania na dowolnych nośnikach oraz modyfikowania na własną odpowiedzialność i własne potrzeby. Licencja pozwoli przede wszystkim na nieograniczone co do liczby użytkowników i czasu użytkowanie programu. Zamawiający nie będzie udostępniał kodu źródłowego innym firmom i instytucjom oraz bierze odpowiedzialność za pracowników, którzy wejdą w jego posiadanie. Zamawiający nie będzie odsprzedawał oraz dzierżawił kodu źródłowego. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z rozwiązań opartych na licencji GNU lub Open Source licencja udzielona przez Wykonawcę na użytkowanie produktu końcowego musi być zgodna z wymogami powyższych licencji. W takim przypadku Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pełną treść obu licencji na produkt. 4)Wykonawca w dniu spisania protokołu zdawczo - odbiorczego, stanowiącego zakończenie realizacji umowy złoży oświadczenie o nieodpłatnym przeniesieniu na Zamawiającego całości autorskich praw majątkowych (nieograniczonych czasowo ani terytorialnie) w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Część 2 - Portal bibliotek@ 1.1. Informacje ogólne. Celem projektu jest zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie i utrzymanie portalu internetowego, którego zadaniem będzie przekazywanie informacji dotyczących działalności Powiatowej Biblioteki Publicznej w Ostródzie oraz możliwość korzystania z e-usług świadczonych przez bibliotekę, przeglądania katalogów zbiorów, itp. Serwis internetowy oparty na technologii systemu CMS, z elementami portalu społecznościowego (chat), będący ogólnodostępną częścią projektu. Serwis powinien zapewnić bezawaryjne działanie dla 50 użytkowników korzystających jednocześnie z systemu. 2.Wymagania techniczne. Ogólne cechy portalu: 1)technologia wykonania HTML/XHTML, CSS, PHP, Javascript, Flash lub HTML5 - do odtwarzania multimediów, 2)silnik baz danych MySQL lub PostgreSQL, 3)zastosowana technologia wykonania umożliwiająca dalsze wykorzystywanie i rozwój systemu bez konieczności ponoszenia opłat licencyjnych, 4)budowa modułowa z możliwością rozbudowy o kolejne moduły, 5)portal oparty o system CMS (Content Management System), 6)portal musi spełniać standardy W3C, 7)kodowanie znaków w UTF-8. Warstwa wizualna portalu: 1)Wykonawcy, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu, na etapie składania ofert wstępnych, wraz z ofertą wstępną, przedłożą wstępną koncepcję wizualną i funkcjonalną wraz z opisem technicznym proponowanego portalu. Zamawiający, na podstawie przedstawionych propozycji oraz po przeprowadzeniu negocjacji z ww. Wykonawcami, dokona doprecyzowania i ewentualnego uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia, który przekaże Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert, 2)Wykonawca opracuje szaty okolicznościowe portalu tj. żałobną, Bożonarodzeniową oraz Wielkanocną, 3)koncepcja wizualna szablonu strony musi odzwierciedlać rolę jaką pełni Powiatowa Biblioteka Publiczna w Ostródzie. Biblioteka jest publiczną biblioteką powiatu. Zapewnia obsługę biblioteczną mieszkańcom powiatu. Służy rozwijaniu i zaspokajaniu potrzeb czytelniczych i informacyjnych mieszkańcom powiatu, upowszechnianiu wiedzy i nauki, rozwojowi kultury, dba o sprawne funkcjonowanie sieci bibliotecznej i systemu informacyjnego na terenie miasta i powiatu, 4)możliwość przeglądania portalu na ekranach telefonów komórkowych i innych urządzeniach mobilnych zalecane zastosowanie rozwiązania Responsive Web Design, 5)poprawne wyświetlanie oraz funkcjonowanie w najnowszych wersjach przeglądarek internetowych Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Internet Explorer, Safari, 6)możliwość włączenia i wyłączenia trybu tekstowego z wysokim kontrastem, 7)stopniowe powiększenie i pomniejszenie wielkości czcionki, 8)możliwość nawigacji z poziomu klawiatury (bez użycia myszki), 9)możliwość odsłuchania treści artykułów (synteza mowy w czasie rzeczywistym) bez limitu czasowego, limitu odsłuchań oraz bez konieczności instalowania przez Internautę dodatkowego oprogramowania. Odsłuchania strony przez Internautów nie mogą wiązać się z dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego. Dostarczenie przez Wykonawcę odpowiedniej wersji oprogramowania do syntezy mowy z licencją na minimum 5 lat od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, 10)możliwość wydrukowania artykułu z poziomu portalu, 11)możliwość wygenerowania pliku PDF z treścią artykułu, 12)możliwość włączenia szaty okolicznościowej tj. żałobnej, Bożonarodzeniowej, Wielkanocnej, 13)możliwość wyłączenia portalu i wyświetlenia informacji o przerwie technicznej, 14)wbudowana wyszukiwarka treści (słowa, frazy), 15)poleć znajomemu (możliwość polecenie artykułu), 16)możliwość wyświetlenia i edycji informacji o wykorzystywaniu ciasteczek (cookies), 17)Zamawiający nie dopuszcza wyświetlania komercyjnych reklam pod jakąkolwiek postacią, 18)każda strona portalu musi być oznakowana logotypami zgodnie z wytycznymi Regionalnego Programu Operacyjnego Warmii i Mazur www.rpo.warmia.mazury.pl 19)dostęp do statystyki odwiedzin portalu (akceptowalne Google Analytics, Piwik itp.) System Zarządzania Treścią (CMS) - struktura uprawnień: 1)hierarchiczna struktura uprawnień, 2)nielimitowana liczba operatorów portalu, 3)możliwość przydzielania przez administratora uprawnień do poszczególnych modułów portalu lub kategorii artykułów, System Zarządzania Treścią (CMS) - edycja treści: 1)edytor WYSIWIG z możliwością: a)formatowania tekstu (pogrubienie, pochylenie, podkreślenie), b)wyrównywania tekstu (do lewej, wyśrodkowany, do prawej, wyjustowany), c)zmiany koloru i fontu, d)numerowania lub wypunktowania, e)wstawianie linków w treści, f)umieszczania treści multimedialnych (z zewnętrznego adresu lub lokalnych zasobów serwera), g)tworzenia tabel, h)umieszczania w treść linków do dowolnego typu plików, i)wklejania treści z popularnych edytorów tekstów, 2)publikacja treści multimedialnych w formatach mpg, avi, flv, jpg, gif, png, mp3 a)materiały video z możliwością samodzielnego określenia rozmiarów odtwarzacza, 3)możliwość dodawania do artykułów dokumentów do pobrania oraz zarządzania ich kolejnością i opisami, podczas ich prezentacji automatycznie rozpoznawane powinny być formaty dokumentów (doc-docx, pdf, xls-xlsx, odt) charakteryzowane ikoną oraz wielkość załącznika (KB), prezentowana przy linku pliku do pobrania, 4)możliwość tagowania treści (artykuły, multimedia), 5)możliwość powiązywania artykułów, 6)możliwość określenia ramy czasowej publikacji artykułu, ankiety (od - do), 7)kreator formularzy - możliwość wygenerowania dowolnego formularza i osadzenia go na dowolnej podstronie serwisu, 8)wbudowany edytor html, 9)możliwość znakowania artykułów datą wytworzenia informacji, datą ostatniej zmiany informacji, autorem który wprowadził informację, System bezpieczeństwa: 1)obsługa protokołu HTTPS dla panelu zarządzania treścią - certyfikat zapewnia Wykonawca. Termin ważności certyfikatu minimum pięć lat od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, 2)hasła dostępowe przechowywane w postaci nieodwracalnego skrótu (hash), 3)minimalna siła hasła dostępowego do CMS: 8 znaków (małe i duże litery, cyfry, symbole) z walidacją, 4)możliwość zresetowania hasła z powiadomieniem na e-mail, 5)automatyczne wylogowanie nieaktywnej sesji, 6)portal musi być odporny na znane ataki typu: SQL injection, shellinjection, cross-sitescripting, HTTP responsesplitting, codeinjection, sessionfixation, sessionpoisoning, e-mail injection. Hosting Hosting zapewnia Wykonawca cedując prawa na Zamawiającego, hosting na okres minimum pięciu lat od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Wymagane jest dostosowanie bazy danych, aplikacji i serwera do wymagań Generalnego Inspektor Ochrony Danych Osobowych. W ramach hostingu wymagane jest zapewnienie bezpieczeństwa poprzez m.in.: 1)bezprzerwowego zasilania awaryjnego, 2)co najmniej dwóch niezależnych łączy do Internetu różnych operatorów z zastosowaniem routingu BGP, W ramach świadczonej usługi hostingowej Wykonawca zapewni: 1)rozwiązywanie problemów z działaniem sprzętu serwerowego, 2)utrzymanie i administrację systemu operacyjnego serwera, 3)wykonywanie kopii bezpieczeństwa portalu oraz baz danych. Minimalny okres przechowywania danych: 1 miesiąc, 4)możliwość odtwarzania portalu z kopii bezpieczeństwa 5)infrastrukturę sprzętową oraz łącza o przepustowości umożliwiające obsłużenie portalu Wdrożenie: 1)w ramach wdrożenia Wykonawca opracuje i dostarczy szczegółową instrukcję obsługi portalu dla redaktorów i administratorów CMS, zawierającą szczegółowy opis wszystkich funkcji i możliwości systemu oraz przewodniki w formie How-to w postaci pytań, jak zrealizować określoną operację w systemie i szczegółowych (krok po kroku wraz ze zrzutami z ekranu) odpowiedzi na nie, 2)Wykonawca zapewni wsparcie dla operatorów portalu przez okres 6 miesięcy poprzez konsultacje indywidualne z administratorami i redaktorami portalu i podstron, 3)w ramach wdrożenia Wykonawca opracuje i dostarczy szczegółową dokumentację powykonawczą (m.in. instalacja, konfiguracja i parametryzacja systemu, struktura baz danych wraz z opisem przeznaczenia tabel i pól) oraz opis procedur i instrukcji eksploatacyjnych, a w szczególności procedury i instrukcje: a)wykonania kopii systemu i jej odtworzenia, b)bieżącego monitoringu oraz utrzymania systemu, c)postępowania w razie wystąpienia wad wraz z formularzami zgłoszeniowymi i osobami kontaktowymi (nr telefonu, fax, e-mail) do konsultacji rozwiązywania zaistniałych problemów, Gwarancja i licencja 1)Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług gwarancyjnych przez okres minimum 5 lat od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego w szczególności usuwania wad portalu oraz wad konfiguracji systemu, 2)Wykonawca zobowiązuje się do aktualizacji portalu pod względem bezpieczeństwa oraz zapewni i wykona instalację stosownych łatek na własny koszt przez okres minimum 5 lat od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, 3)Wykonawca dostarczy bezterminowe licencje na oprogramowanie dla portalu wraz z kodami źródłowymi. Licencja udzieli prawa Zamawiającemu do kopiowania i umieszczania na dowolnych nośnikach oraz modyfikowania na własną odpowiedzialność i własne potrzeby. Licencja pozwoli przede wszystkim na nieograniczone co do liczby użytkowników i czasu użytkowanie programu. Zamawiający nie będzie udostępniał kodu źródłowego innym firmom i instytucjom oraz bierze odpowiedzialność za pracowników, którzy wejdą w jego posiadanie. Zamawiający nie będzie odsprzedawał oraz dzierżawił kodu źródłowego. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z rozwiązań opartych na licencji GNU lub Open Source licencja udzielona przez Wykonawcę na użytkowanie produktu końcowego musi być zgodna z wymogami powyższych licencji. W takim przypadku Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pełną treść obu licencji na produkt, 4)Wykonawca w dniu spisania protokołu zdawczo - odbiorczego, stanowiącego zakończenie realizacji umowy złoży oświadczenie o nieodpłatnym przeniesieniu na Zamawiającego całości autorskich praw majątkowych (nieograniczonych czasowo ani terytorialnie) w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. U W A G A: 1.Przedmiotem negocjacji z Wykonawcami będzie opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający oczekuje, że w trakcie negocjacji wykonawcy na podstawie posiadanej wiedzy i doświadczenia zaproponują najkorzystniejsze dla Zamawiającego rozwiązania odpowiadające jego potrzebom i oczekiwaniom. Po zakończeniu negocjacji Zamawiający doprecyzuje opis przedmiotu zamówienia i zaprosi Wykonawców do składania ofert. 2.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno -eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724130008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 240 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach