Urząd Gminy w Siedliszczu ogłasza przetarg
- Adres: 22-130 Siedliszcze, ul. Szpitalna 15a
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 5692284 , fax. 082 5692202
- Data zamieszczenia: 2009-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Siedliszczu
ul. Szpitalna 15a 15a
22-130 Siedliszcze, woj. lubelskie
tel. 082 5692284, fax. 082 5692202
REGON: 00055010800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedliszcze.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie połączenia drogi krajowej z drogą powiatową - Remont drogi gminnej nr 104567L polegający na ułożeniu nowej nawierzchni asfaltowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W zakres zamówienia wchodzi: 1. Wymiana przepustów -części przelotowe prefabrykowane z rur o śr. 60 cm z zastosowaniem pospółki - łącznie 10 mb 2. Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką sortowaną 0 - 31,5mm na szerokości 3,5m i grubości 10 cm 3. Skropienie emulsją asfaltową podbudowy z kruszywa na szerokości 3,5m 4. Wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu na warstwę ścieralną na szerokości 3,5m i grubości 4 cm 5. Utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym na szerokości 2 x 0,5m oraz grubości 15 cm - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331244
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w terminie składania ofert. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 tys. zł (pięć tysięcy zł). 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BS w Chełmie oddział w Siedliszczu nr konta: 57 8187 0004 2007 0150 0048 0001 z adnotacją - wadium budowa drogi - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Za spełnienie warunku posiadania potencjału technicznego i niezbędnego doświadczenia będzie uważane wykonanie robót o podobnym charakterze do niniejszego zamówienia w minimalnym zakresie budowy lub remontu albo modernizacji (w zakres powinno wchodzić układanie nawierzchni asfaltowej) jednej drogi o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto. 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku [spełnia] lub [niespełnia].
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 3. Oświadczenie Wykonawcy o braku okoliczności wynikających z art. 24. Prawa zamówień publicznych 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty rozpoczęcia i daty zakończenia robót oraz miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (nie mniej niż jedna praca o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto) 7. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną minimum 200 000 zł. Złożenie ważnej polisy OC (kopii) w dniu składania ofert będzie uważane za spełnienie warunku udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawcy, który złoży ofertę najkorzystniejszą a złożona polisa będzie obowiązująca w krótszym terminie niż data zakończenia robót, wykonawca ten przed podpisaniem umowy na wykonanie robót zobowiązany będzie przedstawić zobowiązanie o kontynuacji ubezpieczenia obejmującego cały okres realizacji zamówienia. 8. Wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi dojazdowej do gospodarstw rolnych w miejscowości Osówek
Dodano: 2016-04-29 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Potok Wielki
Dodano: 2016-04-22 - Budowa drogi gminnej Nr 100126L (ul. Łąkowej), Nr 100099L (ul. Podbornej), Nr 100 121 (ul. Kąpielowej) wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetleniem w miejscowości Janów Podlaski, gmina Janów Podlaski
Dodano: 2016-01-25 - Budowa drogi gminnej Nr 100041L w Wólce Polinowskiej od km 0+002,5 do km 0+437,5
Dodano: 2015-09-04 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Stany Nowe
Dodano: 2015-03-13 - Modernizacja dróg gruntowych dojazdowych do pól w miejscowościach Krasne , Kanie Stacja i Wólka Kańska Kolonia
Dodano: 2014-09-11 - Budowa ulic Kardynała Wyszyńskiego i Józefa Piłsudskiego wraz z budową kanału deszczowego i przebudową linii teletechnicznej w Konstantynowie
Dodano: 2014-03-24 - Modernizacja dróg gminnych gruntowych w Gminie Rejowiec Fabryczny.
Dodano: 2013-09-11 - Modernizacja dróg gminnych gruntowych w Gminie Rejowiec Fabryczny.
Dodano: 2013-08-21 - Budowa drogi gminnej ulica Prusa w miejscowości Werbkowice
Dodano: 2013-05-28