Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Szymanowskiego 11
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 2478000 w. 115 , fax. 041 2478050
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Szymanowskiego 11 11
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
tel. 041 2478000 w. 115, fax. 041 2478050
REGON: 00031147300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.ostrowiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
utworzenie podmagazynu endoprotez stawu biodrowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje utworzenie w Szpitalu Miejskim w Ostrowcu Świętokrzyskim podmagazynu endoprotez stawu biodrowego wg wymogów opisanych w załączniku nr 1 do siwz - przedmiot zamówienia. Warunki utworzenia podmagazynu endoprotez stawu biodrowego: 1. Dostawca dostarcza endoprotezy do Oddziału Ortopedii, co zostanie pokwitowane pisemnym odbiorem przez osobę odpowiedzialną za prowadzenie podmagazynu endoprotez. 2. Dostawca powierza Zamawiającemu endoprotezy w ilości i asortymencie określonym przez Zamawiającego. 3. Endoprotezy są własnością Dostawcy do momentu zaimplantowania. 4. Zamawiający zobowiązuje się do niezwłocznego powiadomienia Dostawcy o wykorzystaniu protez poprzez przesłanie po zaimplantowaniu wypełnionej karty ewidencyjnej. 5. Dostawca zobowiązuje się do uzupełnienia asortymentu endoprotez. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331417502
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 w zw. a art. 24 ust. 1 i 2. Ocena spełnienia udziału w postępowaniu dokonywana będzie według kryterium: dostarczenie dokumentu lub oświadczenia potwierdzającego spełnianie warunku - spełnia, nie dostarczenie - nie spełnia z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007, N 223 poz. 1655).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 art. 24 Prawa zam. pub. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub też określony okres ich ważności obejmować musi termin otwarcia ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.ostrowiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa endoprotezy pierwotnej cementowej stawu kolanowego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
Dodano: 2014-10-03 - Dostawa endoprotezy stawu kolanowego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju.
Dodano: 2013-06-26 - Dostawa endoprotez oraz cementu kostnego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, edycja II.
Dodano: 2012-09-13 - zakup endoprotez w ramach utworzonego podmagazynu endoprotez stawu biodrowego
Dodano: 2012-03-13 - zakup endoprotez w ramach utworzonego podmagazynu endoprotez stawu biodrowego
Dodano: 2011-12-30