Przetargi.pl
Utworzenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 3

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2013-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Zgorzelcu, w ramach rządowego programu Radosna Szkoła. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności urządzenie placu zabaw i rekreacji wraz z montażem fabrycznie nowych urządzeń zabawowych, sportowych i pozostałego wyposażenia, wraz z wykonaniem nowych bezpiecznych nawierzchni typu EPDM. 3. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje: a) roboty ziemne, b) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, c) wykonanie obrzeży betonowych, d) wykonanie krawężników elastycznych, e) wykonanie nawierzchni bezpiecznej w strefie I gr. 8 cm w kolorze pomarańczowym RAL2011 - w ilości 105,60 m2 f) wykonanie nawierzchni bezpiecznej w strefie II gr. 4 cm w kolorze pomarańczowym RAL2011 - w ilości 45, 20m2 , g) wykonanie nawierzchni bezpiecznej na ciągach komunikacyjnych gr. 3 cm w kolorze ciemnoniebieskim RAL5003 -w ilości 22,60 m2 , h) wykonanie trawników w ilości ok. 180,00 m2, i) wykonanie podejścia do placu zabaw z kostki betonowej 63,00 m2 , j) montaż urządzeń zabawowych. 4. Plac zabaw należy wyposażyć w następujące urządzenia: a) zestaw rekreacyjny czterowieżowy - 1 szt., b) huśtawkę wahadłową podwójną - 1 szt., c) urządzenie ruchome typu młynek - 1 szt., d) ławki stalowe bez oparcia z listwami drewnianymi - 4 szt., e) kosze parkowe - 4 szt., f) tablicę informacyjną - 1 szt. 5. Parametry techniczne, wymagania dot. konstrukcji i materiału urządzeń zabawowych, zostały zawarte w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 6. Montaż urządzeń zabawowych nastąpi w wyznaczonych miejscach, zgodnie z dokumentacją projektowa, o której mowa w pkt. 9, z zachowaniem stref bezpieczeństwa. 7. Nawierzchnię należy wykonać z płyt elastycznych, układanych na podłożu z zagęszczonego kruszywa, z atestem na bezpieczną strefę upadku do 2,40m - strefa I; 1,20 m dla strefy II i 0,90 m dla ciągów komunikacyjnych w testach zgodnych z PN-EN 1177. 8. Zamawiający wymaga zainstalowania na terenie szkolnego placu zabaw tablicy informacyjnej zawierającej regulamin określający zasady i warunki korzystania z placu zabaw oraz napis o treści Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego RADOSNA SZKOŁA. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej w skład której wchodzi: Projekt Budowlany, Projekt Wykonawczy, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, wykonana przez Projektanta Mirosława Soczyńskiego - Pracownia Projektowa ATA, z siedzibą w Lubaniu przy ul. Cmentarnej 1, stanowiące integralną część zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę, wydane przez Starostę Zgorzeleckiego nr BS.6743.3.566.2011.2 z dnia 07.09.2011r. - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 10. Wykonawca, jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32) ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r., (Dz. U. 2013 poz. 21 ze zm.) oraz ustawą Prawo Ochrony Środowiska z dnia 27.04.2001 r. (tj. z 2008 r. Dz. U. Nr 25, poz. 150 ze zm.). Wykonawca w terminie wskazanym w umowie przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zagospodarowania odpadów zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. 11. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów wskazanych w dokumentacji projektowej lub technicznej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Wykonawca może zaoferować urządzenia o lepszych właściwościach, parametrach i cechach określonych przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że urządzenia te muszą być zgodne z wszelkimi wymogami normy PN-EN 1176-1 Wyposażenie placów zabaw. Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań, posiadać certyfikaty bezpieczeństwa oraz spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009r. w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia (Dz. U. Nr 110, poz. 915 z późn.zm.). 12. Zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (t. j. z 2010r. Dz. U. Nr 138, poz. 935 z późn. zm.), każde urządzenie powinno posiadać oznakowanie potwierdzające zgodność wyrobu z zasadniczymi wymaganiami. Zamawiający wymaga by oferowane urządzenia zabawowe posiadały tabliczki znamionowe. Tabliczka znamionowa urządzenia powinna zawierać m.in. podstawowe informacje o produkcie tj. nazwę producenta, rok produkcji oraz normy PN-EN 1176. 13. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub technicznej powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów. 14. Materiały zastosowane przez Wykonawcę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia winny być: a) nowe i nieużywane, b) odpowiadać wymaganiom norm i przepisów wymienionych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, c) mieć wymagane polskimi przepisami atesty i certyfikaty, w tym również świadectwa dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty bezpieczeństwa. 15. Zamawiający wymaga 36 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane i zastosowane przy realizacji zamówienia materiały.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 2 500,00 zł przed upływem terminu składania ofert, który został określony w pkt. 18 ppkt.1) SIWZ. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: a) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt. 2 lit. od b) do e) oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 29 1160 2202 0000 0002 2290 9774, z zaznaczeniem Wadium do postępowania nr WZP.271.46.2013 / kopię przelewu (wpłaty) proszę dołączyć do oferty/. Skuteczne wniesienie wadium następuje w chwili uznania (zaksięgowania) kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego, co oznacza, iż wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego najpóźniej do dnia oraz godziny wyznaczonych jako termin składania ofert. 5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 7. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 2 lit. od b do e z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt. 7. 11. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców, o których mowa w pkt. 8 SIWZ uważa się za wniesione prawidłowo. 12. Zamawiający wymaga, aby niepieniężne formy zapłaty wadium miały charakter nieodwołalny i bezwarunkowy - równoważny pieniądzu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach