Przetargi.pl
UTWORZENIE PLACU ZABAW PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W KOLE W RAMACH PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA I UTWORZENIE PLACU ZABAW PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 5 W KOLE W RAMACH PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA (DWA ODDZIELNE ZADANIA)

Gmina Miejska Koło ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Mickiewicza 12
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2610252, 2610230 , fax. 063 2722984
  • Data zamieszczenia: 2011-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Koło
    ul. Mickiewicza 12 12
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2610252, 2610230, fax. 063 2722984
    REGON: 31162088000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UTWORZENIE PLACU ZABAW PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W KOLE W RAMACH PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA I UTWORZENIE PLACU ZABAW PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 5 W KOLE W RAMACH PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA (DWA ODDZIELNE ZADANIA)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące dwa oddzielne zadania: Zadanie Nr 1 - Utworzenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Kole w ramach programu RADOSNA SZKOŁA: Przedmiotem zamówienia jest: 1) Oczyszczenie terenu i przygotowanie podbudowy. 2) Zakup i montaż nawierzchni bezpiecznej. 3) Wykonanie ogrodzenia oraz zagospodarowanie terenów zielonych. 4) Dostawa i montaż urządzeń zabawowych. Zakresu robót obejmuje: 1) Oczyszczenie terenu i przygotowanie podbudowy. a) Usunięcie gruzu, humusu i korytowanie. b) Profilowanie i zagęszczanie istniejącego podłoża, wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubego o gr. 15 cm z umieszczeniem na tej warstwie w celu odwodnienia geowłókniny nietkanej - igłowanej (non - woven). c) Wykonanie warstwy dolnej podbudowy klińcowej z kruszywa kamiennego łamanego zwykłego o uziarnieniu 4 - 32 mm o gr. 15 cm. d) Wykonanie warstwy górnej podbudowy klińcowej z kruszywa kamiennego łamanego zwykłego o uziarnieniu 1 - 4 mm o gr. 6 cm. e) Wykonanie obrzeży z tworzyw gumowych lub o konstrukcji mieszanej gdzie warstwa górna wystająca nad teren jest wykonana z tworzywa gumowego lub innego o odpowiedniej elastyczności na ławach betonowych z betonu B20. 2) Zakup i montaż nawierzchni bezpiecznej. Wykonanie nawierzchni syntetycznej, przepuszczalnej, bezpiecznej (piankowej, gumowej) do stosowania na zewnątrz (zgodnie z normą PN-EN 1176-1/2009 oraz PN-EN 1177/2009) do umieszczenia na niej elementów urządzeń do ćwiczeń ruchowych w kolorach tieforange RAL2011 PANTONE 152 C (pole 142,67 m2). Nawierzchnia zostanie wykonana z wykorzystaniem płyt prefabrykowanych, z granulatu gumowego SBR, z nakładką EPDM, fabrycznie przygotowanych do łączenia systemowymi, karbowanymi kołkami w każdym boku płytki lub jako nawierzchnia syntetyczna wylewana o równorzędnych parametrach. Na chodniki piesze (ścieżki) należy zastosować nawierzchnię z wyrobów typu tartan (lub inną syntetyczną), rozwijalną lub wylewaną zgodną z wymogami normy PN-EN 1177/2009) (pole 21,47 m2). Zastosowana nawierzchnia musi być zgodna z normą PN-EN 1177, ISO 9001:2001, ISO 14001 oraz posiadać udokumentowane wyniki badań oraz atesty potwierdzające brak szkodliwości podłoża dla użytkowników. Wykonawca powinien okazać kartę techniczną produktu potwierdzającą parametry nawierzchni oraz dostarczyć gwarancję na 36 miesięcy potwierdzoną przez producenta lub jego przedstawiciela. Nawierzchnia musi być odporna na działanie warunków atmosferycznych oraz na ścieranie. Powierzchnia nawierzchni ma zapobiegać poślizgnięciom. Wykonawstwo nawierzchni prowadzić zgodnie z instrukcją producenta. Grubość nawierzchni należy dostosować do maksymalnej wysokości upadku z urządzenia, pod którym się ta nawierzchnia znajduje. W związku z tym wykonawca nawierzchni musi dysponować badaniami dotyczącymi krytycznej wysokości upadku wg normy PN-EN 1177. Zgodnie z założeniami programu Radosna Szkoła minimalna grubość nawierzchni bezpiecznej musi być dostosowana do maksymalnego upadku z 1,5 m. W celu ułatwienia montażu nawierzchni bezpiecznej oraz przygotowania podbudowy zaleca się, by wszystkie nawierzchnie zastosowane na placu miały jednakową grubość, dostosowaną do maksymalnej wysokości upadku możliwej na placu. 3) Wykonanie ogrodzenia oraz zagospodarowanie terenów zielonych. Zakłada się wygrodzenie terenu placu zabaw dla dzieci ogrodzeniem siatkowym, z siatki metalowej, ażurowej zgrzewanej na słupkach stalowych lub w systemie panelowym w kolorze zielonym o wysokości 1,50 m z pasem dolnym (długość 68,00 m) z prefabrykowanym cokołem oraz montaż jednej furtki wejściowej. Konstrukcja musi być wykonana bez żadnych ostrych krawędzi i elementów niebezpiecznych dla dzieci, malowana proszkowo w kolorze RAL 6005 (zielony) 4) Dostawa i montaż urządzeń zabawowych. a) Duży zestaw sprawnościowy zbudowany z: trzech wież połączonych ze sobą za pomocą mostów lub tuneli linowych, ściany wspinaczkowej, ściany linowej w formie łuku, dwóch wejść, którego dwie wieże są zadaszone dachem dwu lub czterospadowym, podest jest zamocowany na wysokości minimum 90 cm na który prowadzą przynajmniej dwa wejścia które będą wykonane jako schody linowe lub koci grzbiet z liną wspomagającą - 1 szt. b) Huśtawka z siedziskiem typu bocianie gniazdo - 1 szt. c) Urządzenie wspinaczkowe w formie ostrosłupa ze ściętym czubkiem, wykonanego z lin - 1 szt. d) Sprężynowiec dla dwóch osób na jednej sprężynie - 1 szt. e) Ławki - 2 szt. f) Tablica regulaminowa + tabliczki informacyjne - 1 kmpl. g) Kosz na śmieci - 1 szt. Wszystkie fundamenty pod urządzenia zabawowe i małą architekturę wykonać zgodnie z zaleceniami producenta. Wszystkie urządzenia do zabawy muszą spełniać warunki zawarte w normie PN-EN1176-1 Wyposażenie placów zabaw. Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań. Wszystkie muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa. Urządzenia rekreacyjne powinny posiadać co najmniej trzyletni okres gwarancji, powinny być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów, powinny być zgodne z Polskimi Normami oraz warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów oraz przepisach w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach. Oferent zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na terenie budowy oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Na wykonane roboty objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca winien udzielić min. 36 miesięcy gwarancji. Wykonane zadanie musi spełniać założenia Programu Radosna szkoła - zgodnie z załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z 7 lipca 2009 r. w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-II szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia ( Dz. U. Nr 110, poz. 915 ze zmianami). Zadanie Nr 2 - Utworzenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 5 w Kole w ramach programu RADOSNA SZKOŁA: Przedmiotem zamówienia jest: 1) Oczyszczenie terenu i przygotowanie podbudowy. 2) Zakup i montaż nawierzchni bezpiecznej. 3) Wykonanie ogrodzenia oraz zagospodarowanie terenów zielonych. 4) Dostawa i montaż urządzeń zabawowych. Zakresu robót obejmuje: 1) Oczyszczenie terenu i przygotowanie podbudowy. a) Usunięcie gruzu, humusu i korytowanie. b) Profilowanie i zagęszczanie istniejącego podłoża, wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubego o gr. 15 cm z umieszczeniem na tej warstwie w celu odwodnienia geowłókniny nietkanej - igłowanej (non - woven). c) Wykonanie warstwy dolnej podbudowy klińcowej z kruszywa kamiennego łamanego zwykłego o uziarnieniu 4 - 32 mm o gr. 15 cm. d) Wykonanie warstwy górnej podbudowy klińcowej z kruszywa kamiennego łamanego zwykłego o uziarnieniu 1 - 4 mm o gr. 6 cm. e) Wykonanie obrzeży z tworzyw gumowych lub o konstrukcji mieszanej gdzie warstwa górna wystająca nad teren jest wykonana z tworzywa gumowego lub innego o odpowiedniej elastyczności na ławach betonowych z betonu B20. 2) Zakup i montaż nawierzchni bezpiecznej. Wykonanie nawierzchni syntetycznej, przepuszczalnej, bezpiecznej (piankowej, gumowej) do stosowania na zewnątrz (zgodnie z normą PN-EN 1176-1/2009 oraz PN-EN 1177/2009) do umieszczenia na niej elementów urządzeń do ćwiczeń ruchowych w kolorach tieforange RAL2011 PANTONE 152 C (pole 247,76 m2). Nawierzchnia zostanie wykonana z wykorzystaniem płyt prefabrykowanych, z granulatu gumowego SBR, z nakładką EPDM, fabrycznie przygotowanych do łączenia systemowymi, karbowanymi kołkami w każdym boku płytki lub jako nawierzchnia syntetyczna wylewana o równorzędnych parametrach. Na chodniki piesze (ścieżki) należy zastosować nawierzchnię z wyrobów typu tartan (lub inną syntetyczną), rozwijalną lub wylewaną zgodną z wymogami normy PN-EN 1177/2009 (pole 49,54 m2). Zastosowana nawierzchnia musi być zgodna z normą PN-EN 1177, ISO 9001:2001, ISO 14001 oraz posiadać udokumentowane wyniki badań oraz atesty potwierdzające brak szkodliwości podłoża dla użytkowników. Wykonawca powinien okazać kartę techniczną produktu potwierdzającą parametry nawierzchni oraz dostarczyć gwarancję na 36 miesięcy potwierdzoną przez producenta lub jego przedstawiciela. Nawierzchnia musi być odporna na działanie warunków atmosferycznych oraz na ścieranie. Powierzchnia nawierzchni ma zapobiegać poślizgnięciom. Wykonawstwo nawierzchni prowadzić zgodnie z instrukcją producenta. Grubość nawierzchni należy dostosować do maksymalnej wysokości upadku z urządzenia, pod którym się ta nawierzchnia znajduje. W związku z tym wykonawca nawierzchni musi dysponować badaniami dotyczącymi krytycznej wysokości upadku wg normy PN-EN 1177. Zgodnie z założeniami programu Radosna Szkoła minimalna grubość nawierzchni bezpiecznej musi być dostosowana do maksymalnego upadku z 1,5 m. W celu ułatwienia montażu nawierzchni bezpiecznej oraz przygotowania podbudowy zaleca się, by wszystkie nawierzchnie zastosowane na placu miały jednakową grubość, dostosowaną do maksymalnej wysokości upadku możliwej na placu. 3) Wykonanie ogrodzenia oraz zagospodarowanie terenów zielonych. Zakłada się wygrodzenie terenu placu zabaw dla dzieci ogrodzeniem siatkowym, z siatki metalowej, ażurowej zgrzewanej na słupkach stalowych lub w systemie panelowym w kolorze zielonym o wysokości 1,50 m z pasem dolnym (długość 87,00 m) z prefabrykowanym cokołem oraz montaż dwóch furtek wejściowych. Konstrukcja musi być wykonana bez żadnych ostrych krawędzi i elementów niebezpiecznych dla dzieci, malowana proszkowo w kolorze RAL 6005 (zielony). Ogrodzenie wykonać z wykorzystaniem istniejącego ogrodzenia, które należy sprawdzić, naprawić, wymienić siatkę, pomalować słupki, uzupełnić ubytki w podmurówce. 4) Dostawa i montaż urządzeń zabawowych a) Duży zestaw sprawnościowy zbudowany z: czterech wież połączonych ze sobą za pomocą mostów lub tuneli linowych, ściany wspinaczkowej, ściany linowej, dwóch wejść. Wieże są zadaszone dachem dwu lub czterospadowym, podest jest zamocowany na wysokości minimum 90 cm, na który prowadzą przynajmniej dwa wejścia wykonane jako schody lub schody linowe lub koci grzbiet z liną wspomagającą - 1 szt. b) Huśtawka z siedziskiem typu bocianie gniazdo - 1 szt. c) Urządzenie typu mrowisko. Wykonane z minimum 20 drewnianych słupów o długości 3,60 m zakotwionych w zbrojonej płycie fundamentowej lub na kotwach stalowych oraz poziomych, stalowych, ocynkowanych rur - 1 szt. d) Urządzenie typu sześciobok sprawnościowy. Wykonane z minimum 6 drewnianych słupów połączonych ze sobą np. ścianki wspinaczkowej, trapezu, linki wspinaczkowe, drążka poprzecznego - 1 szt. e) Równoważnia o minimalnej długości 4 m - 1 szt. f) Sprężynowiec dla dwóch osób na jednej sprężynie - 1 szt. g) Sprężynowiec typu koniczynka dla czterech osób na jednej sprężynie - 1 szt. h) Gra w kółko i krzyżyk składająca się z 9 obracających się elementów - 1 szt. i) Ławki - 2 szt. j) Tablica regulaminowa + tabliczki informacyjne - 1 kpl. k) Kosz na śmieci - 1 szt. Wszystkie fundamenty pod urządzenia zabawowe i małą architekturę wykonać zgodnie z zaleceniami producenta. Wszystkie urządzenia do zabawy muszą spełniać warunki zawarte w normie PN-EN1176-1 Wyposażenie placów zabaw. Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań. Wszystkie muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa. Urządzenia rekreacyjne powinny posiadać co najmniej trzyletni okres gwarancji, powinny być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów, powinny być zgodne z Polskimi Normami oraz warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów oraz przepisach w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach. Wykonane zadanie musi spełniać założenia Programu Radosna Szkoła - zgodnie z załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z 7 lipca 2009 r. w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-II szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia ( Dz. U. Nr 110, poz. 915 ze zmianami). 2. Przedmiot zamówienia sklasyfikowany został wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) następująco: CPV: 45.11.27 23-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw, 3. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie budowy oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 4. Przy wykonywaniu robót budowlanych niezbędne jest zachowanie wszystkich wymogów jakościowych, technicznych i bezpieczeństwa określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa. 5. Wymagane jest udzielenie przez Wykonawcę co najmniej 36 miesięcznej rękojmi na wykonane roboty, licząc od dnia protokólarnego odbioru całości robót objętych przedmiotem zamówienia. 6. Wykonawca udzieli ponadto co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, a jeżeli producent udziela dłuższej gwarancji na materiały zastosowane do wykonania przedmiotu umowy obowiązuje gwarancja producenta. 7. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, które uwiarygodnią proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty tych zmian poniesie Wykonawca. Złożone przez Wykonawcę ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników lub przyjęciu oferty. 8. Szczegółowa charakterystyka, zakres oraz ilość robót budowlanych do wykonania zostały opisane w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót załączonych do SIWZ. 9. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w druku PROJEKT UMOWY.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 455527239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną