Przetargi.pl
Utworzenie parku rekreacyjno - wypoczynkowego

Urząd Gminy Kampinos ogłasza przetarg

  • Adres: 05-085 Kampinos, ul. Niepokalanowska 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 725-00-40 , fax. 0-22 725-04-44
  • Data zamieszczenia: 2010-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kampinos
    ul. Niepokalanowska 3 3
    05-085 Kampinos, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 725-00-40, fax. 0-22 725-04-44
    REGON: 00053639600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kampinos.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie parku rekreacyjno - wypoczynkowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa parku rekreacyjno - wypoczynkowego przy skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 580 z drogą powiatową nr 4132W na dz. nr ew. 77/3, 77/6, 77/7, 77/2, 77/4, 77/5 w obrębie Kampinos, gm. Kampinos. Na terenie przedmiotowego parku, zgodnie z załączonym rysunkiem - planem zagospodarowania parku ( załącznik nr 12) i Decyzją o Ustaleniu Lokalizacji Inwestycji Celu Publicznego, będą zlokalizowane tereny zielone i powierzchnie utwardzone. Całość terenu przeznaczonego na budowę parku wynosi 15 000,0 m2 Podstawowe części składowe przedmiotu zamówienia to: 1.Wykonanie drenażu odwadniającego dla przedmiotowego terenu. 2. Wykonanie przyłącza wodociągowego potrzebnego do zasilania fontanny i podlewania roślin. 3.Wykonanie powierzchni utwardzonych z kostki brukowej w krawężnikach (chodników i placów) 4. Wykonanie przyłącza energetycznego i linii energetycznej zasilającej lampy parkowe i fontannę. (Dla zainteresowanych projekt techniczny do wglądu w siedzibie Zamawiającego). 5. Dostawa i montaż kompletnych lamp parkowych. 6. Zakup i montaż małej architektury parkowej ( ławki, kosze na śmieci i słupki) 7. Dostawa i montaż fontanny. 8. Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw dla dzieci oraz jego ogrodzenia. Ad 1. Wykonanie drenażu odwadniającego dla przedmiotowego terenu. Drenaż terenu ma za zadanie odprowadzenie nadmiaru wody powierzchniowej do rowów melioracyjnych usytuowanych wzdłuż ulic przylegających do parku. Drenaż należy wykonać z rur drenarskich z PCV, ? 100 mm. Rury należy zakopać w ziemi na głębokości 60 cm licząc od powierzchni gruntu, po uprzednim ich owinięciu geowłókniną, stosowaną do rur drenarskich, ze spadkiem 0-5% Prace te należy wykonywać z myślą o późniejszych montażach lamp oświetleniowych , linii elektrycznej zasilającej, oraz powierzchniach przyszłych chodników. Na załączonym planie parku pokazano drenaż już wykonany do którego należy się podłączyć. Rów melioracyjny do którego będzie odprowadzana woda należy wyregulować (głębokość dna i kształt skarp rowu) tak aby wszystkie wody mogły swobodnie spływać do rowu usytuowanego wzdłuż drogi woj. nr 580 Wyjścia rur drenarskich do rowu, należy zabezpieczyć przed ich zasypywaniem i zarastaniem płytkami betonowymi. Rozkład rur drenarskich, pokazano na załączonym planie zagospodarowania parku.( załącznik nr 12) Ewentualny nadmiar ziemi, która pozostałaby po wykopach rozplanować na powierzchniach planowanych trawników pod nadzorem przedstawiciela Zamawiającego. Miejsca, w których będą prowadzone pace, po ich zakończeniu, winne być uprzątnięte. Ad 2. Wykonanie przyłącza wodociągowego potrzebnego do zasilania fontanny i podlewania roślin. Przyłącze wodociągowe należy wykonać tak jak pokazano na załączonym planie zagospodarowania parku, z rury ? 40 mm z PE. Pod drogą powiatową w/w rurę ułożyć w rurze osłonowej, stalowej ? 80 mm. Przejście pod drogą wykonywać metodą przecisku. Przed przystąpieniem do prac należy w imieniu Zamawiającego uzgodnić termin i miejsce zajęcia pasa drogowego z Zarządem Dróg Powiatowych w Ożarowie Maz.. Ewentualne opłaty za zajęcie pasa drogowego ponosi Wykonawca. W miejscu podłączenia przyłącza do sieci wodociągowej, zastosować zasuwę klinową ? 40mm z jej odpowiednim oznakowaniem i betonowym zabezpieczeniem. Przed utwardzonym placem, na którym znajduje się fontanna wykonać punkt czerpalny do podłączenia węża ogrodowego, w formie studzienki, z którego będzie pobierana woda do podlewania roślin. Należy pamiętać o konieczności spuszczania wody z zaworu punktu czerpalnego na okres zimowy. Z punktu czerpalnego należy zasilić projektowaną fontannę. Średnicę przewodu rurowego, jego rodzaj, i sposób montażu należy uzgodnić z wykonawcą fontanny. Fontanna musi pracować w obiegu wody, zamkniętym. Ewentualny nadmiar ziemi, która pozostałaby po wykopach rozplanować na powierzchniach planowanych trawników pod nadzorem przedstawiciela Zamawiającego. Miejsca, w których będą prowadzone pace, po ich zakończeniu, winne być uprzątnięte. AD 3.Wykonanie powierzchni utwardzonych z kostki brukowej w krawężnikach (chodników i placów) Plan rozmieszczenia alejek i placów parkowych, pokazano na załączonym planie zagospodarowania parku. Sumaryczne ilości kostki brukowej konieczne do wyliczeń kosztów, są podane w przedmiarze robót. Obmiary pokazane na rysunku są obmiarami przybliżonymi, liczonymi ze skali rysunku. Grubość kostki na placu o powierzchni 560m2 wynosi 8 cm. Pozostałe powierzchnie wyłożyć kostką o grubości 6 cm. Szerokość alejek zgodnie ze skalą rysunku. Przed przystąpieniem do prac należy wytyczyć geodezyjnie wszystkie chodniki i place pod nadzorem przedstawiciela Zamawiającego, z uwzględnieniem wymogów, jakie mogą stawiać prace dotyczące rozmieszczenia linii elektrycznych koniecznych do zasilania lamp parkowych, montażu samych lamp i kabla zasilającego pompę fontanny. Prace przy wykonywaniu chodników i placów należy czasowo skoordynować z wykonawcą przyłącza energetycznego i linii energetycznej zasilającej lampy parkowe i fontannę. Planowane chodniki i place należy wyłożyć kostką brukową w kolorze szarym, w kształcie prostokąta ( tzw. mydełka), na podsypce piaskowo-cementowej, w obrzeżach chodnikowych. Rodzaj kostki (jej kształt) może ulec zmianie po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Grubość podsypki piaskowo- cementowej i ilość cementu na 1m2 wykonać zgodnie z obowiązującymi normami branżowymi i budowlanymi. Dopuszcza się wykonywanie elementów wykończeniowych i ozdobnych z kostki czerwonej. Ich sposób wykonania uzgodnić z Zamawiającym przed zakupem koski. Ustalając poziom chodników i placów należy wziąć pod uwagę poziom parkingów i chodników planowanych do wykonania przez Zarząd Dróg Powiatowych i Zarząd Dróg Wojewódzkich. Projekty przebudowy obydwóch dróg są w posiadaniu Zamawiającego do wglądu. Od strony drogi wojewódzkiej, planowany jest wjazd dla lekkich pojazdów koniecznych do obsługi administracyjnej parku. Na styku jezdni drogi woj. i wjazdu do parku, ułożyć na płask krawężniki jezdniowe na wzmocnionej podsypce. Połączenia wylotów alejek z chodnikami drogi powiatowej i wojewódzkiej zakańczać obrzeżem chodnikowym. Powierzchnie chodników i placów należy tak wypoziomować, aby nie tworzyły się na nich kałuże. Przed wyłożeniem kostką placu na którym będzie zamontowana fontanna, należy uwzględnić wymogi wykonawców fontanny i wykonawców przyłączy do fontanny ( wodnego i elektrycznego ) Montaż lamp planuje się poza powierzchniami chodników i placów. W czasie prac należy jedynie zwracać uwagę na rozprowadzone wcześnie kable elektryczne, zasilające te lampy. W miejscach, w których chodnik będzie układany w poprzek rowu melioracyjnego ( przy ogrodzeniu kościoła od strony drogi woj. i przy wejściu na cmentarz ) należy wykonać przepusty betonowe ? 600 mm, minimum 2m szersze niż chodniki. Boczne skarpy przepustów należy wyłożyć płytkami betonowymi. Ewentualny nadmiar ziemi, która pozostałaby po wykopach rozplanować na powierzchniach planowanych trawników pod nadzorem przedstawiciela Zamawiającego. Miejsca, w których będą prowadzone pace, po ich zakończeniu, winne być uprzątnięte. Ad 4. Wykonanie przyłącza energetycznego i linii energetycznej zasilającej lampy parkowe i fontannę. Zamawiający posiada zatwierdzony projekt elektryczny - budowlany na podstawie, którego zostało wydane przez Starostwo Powiatu odpowiednie pozwolenie na budowę, oraz dziennik budowy. Wszystkie przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z w/w projektem i warunkami zawartymi w pozwoleniu na budowę. Zakres prac i potrzebnych materiałów jest uwidoczniony w przedmiarze prac załączonym do SIWZ. W kosztorysie ofertowym można wpisać tylko jedną pozycje, tj. budowa linii zasilającej n.n. i dostawa i montaż lamp. Rozpoczęcie prac i ich zakończenie, Wykonawca w imieniu Zamawiającego zgłosi do Zakładu Energetycznego - oddział Pruszków. Po zakończeniu prac i po uzyskaniu przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego pozytywnego protokołu badań rezystancji wszystkich urządzeń elektrycznych, Wykonawca zgłosi zakończenie prac i złoży komplet dokumentów do Zakładu Energetycznego Proszków w celu podpisania przez Zamawiającego Umowy przyłączeniowej. Projekt budowy linii kablowej n.n. oświetlenia parkowego wraz ze słupami oświetleniowymi oraz łączem kablowo pomiarowym dla terenu Parku zostanie przekazany Wykonawcy wraz z dziennikiem budowy po podpisaniu umowy. Ad 5. Dostawa i montaż kompletnych lamp parkowych. Ogółem w parku ma być zamontowanych 31 szt. lamp. 27 szt. z nich są lampami jedno-kloszowymi. W czterech narożnikach placu, gdzie będzie zamontowana fontanna, należy zamontować lampy dwu kloszowe. Projektant oświetlenia parkowego w projekcie przewidział montaż lamp parkowych, kompletnych ( słup oświetleniowy + lampa z kloszem i daszkiem, z sodowym źródłem światła + podstawa betonowa - fundament do montażu w ziemi) Zamawiający dopuszcza montaż lamp dowolnej firmy, pod warunkiem, że spełnią wymogi zawarte w projekcie elektrycznym pod względem technicznym i estetycznym. Słup lampy winien być wykonany z aluminium, o średnicy przy podstawie ? 120 mm, cylindryczno - stożkowy, anodowany na kolor oliwkowy, z wysięgnikiem spawanym, na którym będzie można zamontować pionowo w górę oprawę z daszkiem. Wysokość słupa lampy winna wynosić 4,0m Lampy należy mocować śrubami do podstawy betonowej, umieszczonej w ziemi. Podłączenie lamp do sieci elektrycznej , według warunków zawartych w projekcie elektrycznym. Ad 6. Zakup i montaż małej architektury parkowej ( ławki, kosze na śmieci i słupki) W zakres małej architektury dla wyposażenia przedmiotowego parku wchodzą: a) ławki parkowe. Ławki parkowe z oparciem, winne mieć konstrukcje tzw. anty - wandalową. Ławki winne być wykonane z rur stalowych ? ok.60 mm, gr. ścianki ok. 3,0 mm, ocynkowanych, pomalowanych w kolorze czarnym. Szerokość ławki 1800 mm, Całkowita wysokość 770 mm, wysokość podłokietników 650 mm. Deski wykonane z drewna świerkowego o przekroju minimum 42x80 mm pomalowane lakiero- bejcą na kolor mahoniowy. Ławki winne być mocowane do podłoża zabetonowanymi kotwami. Niektóre z ławek będą ustawiane na powierzchniach utwardzonych kostką brukową a niektóre na trawie. b) kosze na śmieci. Kosz na śmieci winien mieć pojemność minimum 35l. Powinien być wykonany z blachy ocynkowanej, lakierowanej proszkowo na kolor czerwony. Kosz winien być mocowany na jednym słupku z daszkiem w kolorze czarnym. Słupek winien być mocowany do podłoża za pomocą zabetonowanej kotwy. Konstrukcja kosza winna zapewniać łatwość jego opróżniania. Wysokość i średnica kosza, standardowa, wynikająca z pojemności kosza. Wykonawca może zamontować inne kosze po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. c) słupki parkowe ozdobne. Miejsce montażu słupków uzgodnić z Zamawiającym. Słupki te będą pełnić funkcję ozdobną. Wysokość słupka od podłoża na którym będą montowane - 90 cm. Średnica słupka ok. 80 mm Słupki winne być wykonane z rur stalowych z ozdobnym zakończeniem od góry, pomalowane proszkowo na kolor oliwkowy.( tak jak lampy) Proponuje się, aby ławki, kosze i słupki, zakupić w jednej firmie, co zapewni ich jednorodność estetyczną. Ad 7. Dostawa i montaż fontanny. Zamysłem Zamawiającego jest wybudowanie w centralnym miejscu parku, fontanny. Należy wykonać ją z dużego kamienia polnego w kształcie podłużnego owalu ( wysokość większa od szerokości), ustawionego pionowo. Wysokość ok. 1,0 - 1,2 m. W środku kamienia należy wywiercić otwór, w którym będzie zamontowany przewód rurowy, z którego będzie wypływać woda. Przewód rurowy winien być zakończony końcówką regulowaną, co pozwoli na ustawienie kształtu wypływającego strumienia wody. Kamień winien być na trwale przymocowany do podłoża, tak aby nie można go przewrócić. Obieg wody w fontannie winien być obiegiem zamkniętym. Wymusza to wykonanie zbiorniczka ( studzienki), do którego będzie spływała woda z umiejscowioną tam pompką podłączoną do sieci elektrycznej. Należy zapewnić możliwość spuszczania wody na okres zimowy. Dlatego też Wykonawca fontanny winien ściśle współpracować z Wykonawcą chodników oraz z Wykonawcami przyłączy. Ad. 8. Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw dla dzieci oraz jego ogrodzenia. Umiejscowienie placu zabaw pokazano na załączonym planie zagospodarowania parku. Montażem zabawek winien zająć się ich dostawca, ponieważ wystawia atesty bezpieczeństwa dla wszystkich konstrukcji i montaży, dostarczonych urządzeń. Rozmieszczenie zabawek i ogrodzenia placu zabaw, wykonać pod nadzorem Zamawiającego. Dodatkowo na miejsce przewidziane na plac zabaw dla dzieci należy przenieść trzy zabawki, obecnie zamontowane na trenie przewidzianym pod budowę parku. Rodzaj wyposażenia i jego ilość, wyszczególniono w załączonym do niniejszego SIWZ przedmiarze. Po zakończeniu wszystkich wyżej opisanych prac, będących przedmiotem zamówienia, należy wykonać mapę inwentaryzacyjną - powykonawczą. Mapa ta po jej zatwierdzeniu w Powiatowym Ośrodku Geodezji i Kartografii, przy Starostwie Powiatu Warszawskiego Zachodniego, będzie potrzebna do pozyskania zezwolenia na eksploatację linii energetycznej w Zakładzie Energetycznym o/ Pruszków. Mapa winna zawierać odpowiednie opisy i wykaz współrzędnych. Dotyczy to w szczególności przewodów energetycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127112
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Kampinos: SBO Warszawa O/Kampinos 91 8015 0004 1000 7315 2010 003 4.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 6.Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kampinos.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach