Przetargi.pl
Utworzenie parku oraz budowa ścieżki przyrodniczo-edukacyjnej na terenie Nadleśnictwa Lipusz

Nadleśnictwo Lipusz ogłasza przetarg

  • Adres: 83-424 Lipusz, ul. Brzozowa 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6800781 , fax. 058 6800799
  • Data zamieszczenia: 2011-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Lipusz
    ul. Brzozowa 2 2
    83-424 Lipusz, woj. pomorskie
    tel. 058 6800781, fax. 058 6800799
    REGON: 19003673728001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipusz.gdansk.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie parku oraz budowa ścieżki przyrodniczo-edukacyjnej na terenie Nadleśnictwa Lipusz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Część 1: Budowa wiaty wraz z wykonaniem oświetlenia parkowego. Wspólny Słownik Zamówień: 45212120-3 - Roboty budowlane w zakresie parków tematycznych Opis: Wspólny Słonik Zamówień: 45212120-3 - Roboty budowlane w zakresie parków tematycznych, 31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne I. Budowa wiaty wraz z wykonaniem oświetlenia parkowego obejmująca następujące czynności: 1. roboty ziemne, fundamentowe; 2. roboty ciesielskie, konstrukcja wiaty; 3. roboty dekarskie; 4. roboty murowe, kominek 5. roboty impregnacyjne; 6. roboty zewnętrzne- utwardzenie terenu. II. Przedmiot zamówienia szczegółowo określają: - specyfikacja techniczna wykonania odbioru robót; - dokumentacja projektowa. III. Roboty budowlane będą prowadzone na podstawie decyzji pozwolenia na budowę. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Część 2: Zagospodarowanie terenu zieleni i utworzenie ścieżki przyrodniczo-edukacyjnej ze szczególnym uwzględnieniem roślin miododajnych. Wspólny Słownik Zamówień: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Opis: Wspólny Słownik Zamówień: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych I. Zagospodarowanie terenu zieleni obejmuje następujące czynności: 1. prace związane z niwelacją terenu; 2. nawiezienie ziemi urodzajnej, torfu kwaśnego oraz podłoża organicznego; 3. posadzenie oraz przesadzenie roślin; 4. okorowanie rabat; 5. wykonanie trawników; II. Budowa ścieżki przyrodniczo-edukacyjnej obejmuje następujące czynności: 1. wykonanie ścieżek o nawierzchni żwirowej i drewnianej; 2. montaż palisad oraz paneli horyzontalnych; 3. montaż pergoli drewnianej; 4. montaż tablic edukacyjnych zgodnie z załączonym projektem Treść oraz szata graficzna tablic do uzgodnienia z Zamawiającym. 5. montaż ławek drewnianych z konstrukcją żeliwną: - długość ławki - 170 cm - szerokość ławki - 60 cm - wysokość całkowita - 71 cm - wysokość siedziska - 40 cm Przykładowy wzór ławki przedstawia załączona wizualizacja. 6. montaż koszy na śmieci: - średnica zewnętrzna - 44 cm - średnica wewnętrzna - 38cm - wysokość - 60 cm - podstawa kosza - rura o średnicy 50mm i długości 60 cm - podstawy stalowe w połączeniu z listwami sosnowymi 4 cm x 3 cm szt. 22 - wkład stalowy ocynkowany, malowany proszkiem w kolorze czarnym Przykładowy wzór koszy przedstawia załączona wizualizacja. 7. montaż 3 stojaków na rowery 8-miejscowych Przykładowy wzór stojaków na rowery przedstawia załączona wizualizacja. 8. przeniesienie kamiennej ławy i siedziska; 9. wykonanie miejsca na ognisko. III. Przedmiot zamówienia szczegółowo określają: - dokumentacja projektowa - wizualizacja ławek, koszy i stojaków na rowery. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452121203
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 3 835,00PLN (słownie: trzy tysiące osiemset trzydzieści pięć 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 4 992.00 PLN (słownie: cztery tysiące dziewięćset dziewięćdziesiąt dwa 00/100 PLN) 1.2 Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2011-08-08 do godz. 10:00. 1.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. Starogard Gdański 14 2030 0045 1110 0000 0040 3470; w takim terminie, aby pieniądze znajdowały się na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu otwarcia ofert tj. do 08.08.2011 roku do godz. 10.00. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data wpływu na rachunek Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. Z 1.4 należy je wnieść przez złożenie za pokwitowaniem oryginału dokumentu w kasie Zamawiającego (pokój nr 1) w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00 tak, aby wadium znalazło się w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert tj. do dnia 08.08.2011r. 1.5 poręczenie lub gwarancja muszą być bezwarunkowe, płatne na pierwsze wezwanie Zamawiającego oraz winny obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, a także obejmować cały okres związania ofertą określony w pkt 10 niniejszej SIWZ. 1.6 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 1.7 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 1.8 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) 1.9 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 1.10 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 1.11 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 1.12 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 1.13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 1.14 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipusz.gdansk.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach