Przetargi.pl
Utworzenie Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Przechlewo

Gmina Przechlewo ogłasza przetarg

  • Adres: 77-320 Przechlewo, Człuchowska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598334301 , fax. 598334631
  • Data zamieszczenia: 2019-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przechlewo
    Człuchowska 26
    77-320 Przechlewo, woj. pomorskie
    tel. 598334301, fax. 598334631
    REGON: 77097969000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przechlewo.biuletyn.net/?bip=1&cid=94&bsc=N

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Przechlewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utworzenie otwartych stref aktywności na terenie Gminy Przechlewo. Zamówienie zostało podzielone na 2 części. I część zamówienia dotyczy utworzenia 5 Otwartych Stref Aktywności w Gminie Przechlewo wariant podstawowy w następujących lokalizacjach: 1.1 przy boisku Orlik w Przechlewie na działce nr 561/1 obręb Przechlewo, 1.2 na osiedlu Juźkowa w Przechlewie na działce nr 1226/18 obręb Przechlewo, 1.3 na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Przechlewie na działce nr 1019/9 obręb Przechlewo, 1.4 przy szkole podstawowej w Sąpolnie na działce nr 345/3 obręb Sąpolno, 1.5 przy placu zabaw w Nowej Wsi na działce nr 288/2 obręb Nowa Wieś. Każda z otwartych stref zostanie wyposażona w 6 różnych urządzeń siłowni plenerowej oraz strefę relaksu składającą się z czterech ławek montowanych na stałe do podłoża, dwa stoły do gier edukacyjnych montowanych na stałe do podłoża oraz nasadzenie roślinności. Ponadto każda ze stref zostanie wyposażona w minimalnie 1 stojak na rowery. W ramach zadania należy wykonać w każdej ze stref 1 tablicę obustronną, na której zostaną zamieszczone: z jednej strony regulamin, z drugiej informacje o projekcie. Wymiary tablicy nie mniejsze niż 60 cm wysokość i 80 cm szerokość. Zadanie Dofinansowane przez Ministerstwo Sportu i Turystyki ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu rozwoju małej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym - Otwarte Strefy Aktywności (OSA). II część zamówienia dotyczy utworzenia siłowni plenerowej w ramach otwartej strefy aktywności przy boisku sportowym w Szczytnie Inwestycja zostanie zlokalizowana w miejscowości Szczytno przy boisku sportowym na działce nr 234/1 obręb Lisewo. Strefa zostanie wyposażona w 2 urządzenia – „MOTYL I WYCIĄG GÓRNY” ORAZ „ORBITEK I NARCIARZ” , 1 stojak na rowery, kosz na śmieci, 2 ławki z oparciem, tablica informacyjna oraz nasadzenie roślinności. Zamawiający wymaga aby urządzenia zamontowane w strefach aktywności były przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych. 2. Elementy przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo opisane w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarze robót. 3. Nazwy własne zawarte w dokumentacji przetargowej są przykładowe. W przypadku wystąpienia w dokumentacji nazw własnych Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych pod warunkiem, że będą odpowiadały pod względem parametrów równoważności materiałom i produktom wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania materiałów lub produktów równoważnych Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, zobowiązany jest złożyć opis materiałów i produktów równoważnych, zgodnie z SIWZ. 4. W przypadku wystąpienia w dokumentacji przetargowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy PZP, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”. 5. Wykonawca zapewnia obsługę geodezyjną, inwentaryzację powykonawczą. 6. Zastrzeżenie osobistego wykonania robót przez wykonawcę – BRAK. 7. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej przyszłego terenu budowy oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 8. Na podstawie art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: montaż urządzeń siłowni plenerowej oraz strefy relaksu, prace ogólnobudowlane. 8.1 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 8.2 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 7 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 8.3 Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 8 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 13 ust. 1 lit. j) wzoru Umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane § 7 ust. 1) wzoru Umowy czynności. 8.4 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert, na czas związania z ofertą, wadium w wysokości: - do części I - 5.000,00 zł, - do części II – 250,00 zł 2. W zależności od wyboru wykonawcy, wadium może być wniesione: a) w pieniądzu przelewem na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Człuchowie O/Przechlewo nr rachunku: 81 9326 0006 0060 0109 2000 0080 z dopiskiem „Wadium na utworzenie Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Przechlewo – część nr …………” b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku, gdy jest ono wnoszone przez pełnomocnika / pośrednika. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji / poręczenia beneficjentem jest Gmina Przechlewo. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji / poręczenia: a) dokument gwarancji / poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski; b) gwarancje / poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich; 7. Z gwarancji / poręczenia musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta / poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt. 14, bez potwierdzenia tych okoliczności; b) termin obowiązywania, który nie może być krótszy niż termin związania z ofertą. 8. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 14 ppkt. b). 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. Zamawiający zwróci wadium wykonawcy wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca, którego oferta została wybrana: – odmówił podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; – nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; – zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. b) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, cos powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz oferty (Załącznik Nr 1 do SIWZ) W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy składają wspólnie powyższy formularz. b) formularz wykaz wycenionych prac (Załącznik Nr 1a. do SIWZ) W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy składają wspólnie powyższy formularz c) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej, d) dowód wniesienia wadium. e) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), składa oświadczenie o przynależności lub jej braku do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (Załącznik nr 8 do SIWZ). f) pełnomocnictwa osoby/osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy lub do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (i zawarcia umowy). g) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów (wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach