Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg
- Adres: 43150 Bieruń, Rynek
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 323 242 400, , fax. 322 164 777
- Data zamieszczenia: 2017-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
Rynek 14
43150 Bieruń, woj. śląskie
tel. 323 242 400, , fax. 322 164 777
REGON: 27150489700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie oraz wyposażenie Dziennego Domu ”Senior +” przy ul. Chemików 139 w Bieruniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I ogólna 1. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): główny przedmiot: 45453000-7 - roboty remontowe i renowacyjne kody pomocnicze: 45311200-2 – roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45330000-9 - roboty instalacyjne wodno -kanalizacyjne i sanitarne 45331210-1 – instalowanie wentylacji 45331100-7 – instalowanie c.o. 45421130-4 – instalowanie drzwi i okien 45313100-5 – instalowanie wind 2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: „Utworzenie oraz wyposażenie Dziennego Domu ”Senior +” przy ul. Chemików 139 w Bieruniu”. 3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i rozbudową wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń usługowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym na dom seniora oraz budowa obiektów małej architektury w Bieruniu przy ul. Chemików na działce nr 1267/116 dla zadania inwestycyjnego pn.: ”Adaptacja pomieszczeń w budynku przy ul. Chemików 139 w Bieruniu w ramach programu Senior-Wigor” w ramach zadania budżetowego pn.: „Utworzenie oraz wyposażenie Dziennego Domu „Senior +”przy ul. Chemików 139 w Bieruniu” A) Zakres przedmiotu zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje miedzy innymi: • Roboty rozbiórkowe: - rozbiórka murów, ścianek działowych schodów zewnętrznych, • Roboty budowlane: - wykonanie schodów głównych zewnętrznych żelbetowych, - wykonanie schodów terenowych, - wykonanie ścianek działowych gr 11,5 cm i 8 cm, - jw. lecz ścian grubości 25 i 30 cm, - wykonanie nadproży z belek stalowych, - wymiana stolarki okiennej na okna PCV, - wymiana drzwi zewnętrznych na ślusarkę aluminiową, - wymiana stolarki drzwiowej, - wykonanie tynków i gładzi, - wykonanie posadzek cementowych, - licowanie ścian płytkami, - malowanie ścian i sufitów, - ułożenie posadzek z płytek gres. • Roboty instalacyjne: - wymiana grzejników c.o., - wymiana instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej z armaturą, - wykonanie wentylacji mechanicznej, - wykonanie instalacji elektrycznej, oświetleniowej i niskoprądowej. • Dostawę i montaż platformy dla osób niepełnosprawnych. • Dokumentację powykonawczą. B) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej SOPZ) zawiera załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej SIWZ) wraz z dokumentacją projektową i przedmiarami robót oraz wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. C) Warunki i wymagania. 1. Zadanie będzie realizowane w okresie budżetowym 2017. 2. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie kadry kierowniczej, zgodnie z pkt. IV.2.3. SIWZ. 3. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości w odniesieniu do całego przedmiotu umowy zrównanej z okresem rękojmi za wady wynosi min. 36 miesięcy, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy. 4. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości i rękojmi w odniesieniu do całego przedmiotu umowy wynosi min. 36 miesięcy, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy. 5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku wykonania siłami własnymi przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4. Zamówienie współfinansowane z budżetu państwa w ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020, edycja 2017 – MODUŁ I, projekt pn. „Utworzenie oraz wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" przy ul. Chemików 139 w Bieruniu” 5. Zamawiający nie przewiduje: dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy pzp oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy pzp, udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ,7 ustawy pzp. 6. Zamawiający przewiduje zastosowanie wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. Wymagania w tym zakresie zawiera SOPZ i wzór umowy. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych) Zasady i formy wnoszenia wadium określa SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia Wykonawcy warunku udziału w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 1) nie podlega wykluczeniu (na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1,5,6,7,8 ustawy pzp, 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu, 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej, innych podmiotów na potrzeby realizacji zamówienia (zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału). Oświadczenia, o jakich mowa wyżej , Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej w ofercie, za wyjątkiem oświadczenia o którym mowa poniżej. 3. Zawartość oferty: 1.1 Wypełniony formularz ofertowy. 1.2 Kosztorysy ofertowe sporządzone zgodnie z zapisami SIWZ. 1.3 Oświadczenia, zobowiązania. 1.4 Pełnomocnictwa w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, w przypadku reprezentacji Wykonawcy przez pełnomocnika oraz w przypadku uczestnictwa w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie. 1.5 Informacje w zakresie wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- remont ogrodzenia w istniejących gabarytach obecnego ogrodzenia w Siemianowicach Śląskich - nr działki 4068/282 – część północno-zachodnia
Dodano: 2024-07-23 - Remont kapliczek pw. Św. Jana Nepomucena przy ul. Rudzkiej w Rybniku-Stodołach oraz Matki Bożej Różańcowej przy ul. Kupieckiej/Wjazdowej w Rybniku-Chwałowicach.
Dodano: 2024-07-18 - Roboty budowlane w zabytkowym budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Łodygowicach
Dodano: 2024-07-05 - Rewitalizacja i restauracja budynku dawnej straży pożarnej szybu "Franciszek" w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2024-07-04 - REMONT USZKODZONEGO MURU OPOROWEGO W KORYCIE POTOKU DRĄGOWY.
Dodano: 2024-07-02 - Wymiana Stolarki okiennej i drzwiowej w ramach zadania pn. " Termomodernizacja budynku oświatowego w Jeżowej przy ul. Asfaltowej 29
Dodano: 2024-06-26 - 4WOG-1200.2712.43.2024 Remont budynku nr 18 Opole
Dodano: 2024-06-25 - Remont i docieplenie wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych – III części.
Dodano: 2024-06-24 - Wykonanie prac modernizacyjnych toalety damskiej na parterze przy Dużej Scenie Teatru Śląskiego im. St. Wyspiańskiego w Katowicach
Dodano: 2024-06-18 - remont ogrodzenia w istniejących gabarytach obecnego ogrodzenia w Siemianowicach Śląskich - nr działki 4068/282 – część północno-zachodnia
Dodano: 2024-06-13