Przetargi.pl
UTWORZENIE OGRÓDKA REKREACYJNEGO WRAZ Z PLACEM ZABAW DLA DZIECI - ETAP II

Gmina Myszków ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Kościuszki 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (34) 313 26 82 w. 145 , fax. (34) 313 50 29
  • Data zamieszczenia: 2015-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
    ul. Kościuszki 26 26
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. (34) 313 26 82 w. 145, fax. (34) 313 50 29
    REGON: 15139849700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miastomyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UTWORZENIE OGRÓDKA REKREACYJNEGO WRAZ Z PLACEM ZABAW DLA DZIECI - ETAP II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i innych prac w ramach zadania inwestycyjnego pn. Utworzenie ogródka rekreacyjnego wraz z placem zabaw dla dzieci - etap II, na terenie działek nr: 10032/23, 3628/1, 3629, 3639/3, 3792/17, 10031/24, 10032/2, 3625/5 przy ul. Spółdzielczej w Myszkowie, gdzie obecnie znajduje się teren zielony, siłownia na wolnym powietrzu (pierwszy zrealizowany etap budowy ogródka rekreacyjnego), oraz obiekty przewidziane do wyburzenia: budynek garażowy oraz wiata śmietnikowa. W ramach pierwszego etapu teren został zniwelowany i wyrównany. 2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 3. Kody CPV dotyczące zamówienia: 1) Główny przedmiot: ­ 45112723-9: Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw, 2) Dodatkowe przedmioty: ­ 45100000-8: Przygotowanie terenu pod budowę, ­ 45111291-4: Roboty w zakresie zagospodarowania terenu, ­ 45111213-4: Roboty w zakresie oczyszczania terenu, ­ 45111220-6: Roboty w zakresie usuwania gruzu, ­ 45111230-9: Roboty w zakresie stabilizacji gruntu, ­ 45111240-2: Roboty w zakresie odwadniania gruntu, ­ 45112210-0: Usuwanie wierzchniej warstwy gleby, ­ 45233293-9: Instalowanie mebli ulicznych, ­ 45236210-5: Wyrównanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci, 4. Ogólny zakres robót w ramach ww. zadania inwestycyjnego polega na: - wyburzeniu budynku garażowego, - wyburzeniu wiaty śmietnikowej, - geodezyjnym wytyczenie obiektu, - usunięciu zanieczyszczeń (gruz itp.) w gruncie do głębokości 40 cm, - wykonaniu koryta, podbudowy i warstw konstrukcyjnych płyt placu zabaw, - wykonaniu płyt żelbetowych i ich wykończenie, - dostawie i montażu urządzeń placu zabaw, - wykonaniu ścieżek i dojść z kruszywa dolomitowego, - wykonaniu płyty pod wiatę śmietnikową, - dostawie i montażu wiaty śmietnikowej, - wykonaniu dojścia i dojazdu do wiaty śmietnikowej, - obsadzeniu zielenią wysoką, - montażu latarni hybrydowych, - montażu małej architektury: kosze na śmieci, stoliki do gry w szachy, ławki parkowe, - plantowaniu i humusowaniu wraz z obsianiem nasionami traw. 5. Pełny (szczegółowy) zakres robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego został określony: 1) w dokumentacji projektowej, na którą składają się: a) opis techniczny wraz załącznikami rysunkowymi; b) przedmiar robót. 2) w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 6. Istotne dokumenty umożliwiające realizację zamówienia: 1) zgłoszenie wykonania robót budowlanych, 2) badania geologiczne, 3) opinia geotechniczna, 4) karty techniczne urządzeń i materiałów budowlanych. 7. Wykonawca winien zrealizować przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz zgłoszeniu i zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną. 8. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w przedmiocie zamówienia. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie oraz systemy odniesienia (normy) - oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust.3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważne. Rozwiązania równoważne nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od podanych w dokumentacji projektowych i specyfikacjach technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Wykonawca może powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia, które zostaną wskazane w ofercie. 10. Wykonawca jest zobowiązany do podania w ofercie nazwy (firmy) podwykonawcy na którego zasoby powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie przewiduje: 1) składania ofert częściowych; 2) zawarcia umowy ramowej; 3) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 4) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 5) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej, zapisy wynikające z dokumentu wadialnego winny umożliwiać Zamawiającemu podjęcie działań określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy Nr konta: 58 8279 0000 0123 3757 2001 0004 z dopiskiem na przelewie ZP.271.55.2015.PZ - Wadium - UTWORZENIE OGRÓDKA REKREACYJNEGO WRAZ Z PLACEM ZABAW DLA DZIECI - ETAP II 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania ww. kwotą rachunku bankowego Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w Wydziale Finansowo-Budżetowym - kasa Urzędu Miasta Myszkowa, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. W treści dokumentu ustanawiającego wadium należy podać numer sprawy i tytuł przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 8. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Skrócenie terminu wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastomyszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach