Przetargi.pl
Utworzenie nowych oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej nr 5 im. Dzieci Polskich w Pile wraz z budową placu zabaw

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, pl. Staszica 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    pl. Staszica 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    REGON: 570791164
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie nowych oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej nr 5 im. Dzieci Polskich w Pile wraz z budową placu zabaw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dla części 1 zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:1) opracowanie dokumentacji projektowej, projektu budowlanego w zakresie koniecznym do uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót budowlanych, w szczególności zgłoszenia robót budowlanych,2) sporządzenie projektów wykonawczych wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, kosztorysami ofertowymi i przedmiarami oraz uzyskanie wynikających z przepisów prawa ekspertyz, uzgodnień, wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji umożliwiającej realizację inwestycji,3) zgłoszenie robót budowlanych,4) wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (zgodnie z założeniami PFU), z materiałów dostarczonych przez siebie,5) dostawę i instalację pierwszego wyposażenia oddziałów przedszkolnych zgodnie z PFU i zestawieniem wyposażenia,6) wykonanie dokumentacji odbiorowej,7) uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych, warunków technicznych, zezwoleń o dopuszczeniu obiektu do użytkowania.1) opracowanie dokumentacji projektowej, projektu budowlanego w zakresie koniecznym do uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót budowlanych, w szczególności zgłoszenia robót budowlanych,2) sporządzenie projektów wykonawczych wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, kosztorysami ofertowymi i przedmiarami oraz uzyskanie wynikających z przepisów prawa ekspertyz, uzgodnień, wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji umożliwiającej realizację inwestycji,3) zgłoszenie robót budowlanych,4) wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (zgodnie z założeniami PFU), z materiałów dostarczonych przez siebie,5) dostawę i instalację urządzeń placu zabaw, zgodnie z PFU i zestawieniem wyposażenia,6) wykonanie dokumentacji odbiorowej,7) uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych, warunków technicznych, zezwoleń o dopuszczeniu obiektu do użytkowania.7. Przedmiot zamówienia w części 2 należy wykonać zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik nr 11 SWZ, zapisami SWZ oraz Projektowanymi postanowieniami umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że:a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał:- co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie placu zabaw wraz z dostawą i instalacją wyposażenia, wraz z załączeniem dowodów określających, że te roboty zostały wykonane należycie.b) dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia zespołem składającym się z następujących osób:- projektant branży architektonicznej, posiadający uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej do projektowania, minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień, aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego;- kierownik budowy, posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień, aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego.UWAGA:Powyższych funkcji nie można łączyć w ramach doświadczenia jednej osoby do wykonania przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach