Przetargi.pl
Utworzenie nowych miejsc opieki w Samorządowym Żłobku w Tomaszowie Mazowieckim.

Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. POW
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 724 23 11 , fax. 44 724 43 59
  • Data zamieszczenia: 2019-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki
    ul. POW 42659
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 44 724 23 11, fax. 44 724 43 59
    REGON: 59064831000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie nowych miejsc opieki w Samorządowym Żłobku w Tomaszowie Mazowieckim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zamówienia: Utworzenie nowych miejsc opieki w Samorządowym Żłobku w Tomaszowie Mazowieckim. 2. Przedmiotem zamówienia jest budowa Żłobka tj. budynku piętrowego, niepodpiwniczonego o nieregularnym kształcie który można wpisać w prostokąt o wymiarach 63,92 x 28,62 m z wejściem głównym od strony północno - wschodniej. Dach płaski o kącie nachylenia połaci 3%. Wysokość budynku 8,95 m mierzone od poziomu terenu przy głównym wejściu do budynku. Budynek w technologii tradycyjnej, murowanej z bloczków wapienno-piaskowych gr. 24 cm ocieplonych wełną mineralną gr. 18 cm. Budynek przykryty stropodachem – stropy gęstożebrowe na belkach sprężonych. Wejście główne od północno – wschodniej części budynku. Dodatkowo z budynku przewidziano 4 wyjścia ewakuacyjne oraz wejście do pomieszczenia dostaw do kuchni oraz pomieszczenie na odpadki. 3. Charakterystyczne parametry techniczne Liczba kondygnacji Wysokość budynku Powierzchnia zabudowy Powierzchnia użytkowa parteru Powierzchnia użytkowa piętra Powierzchnia użytkowa łącznie Powierzchnia całkowita Kubatura - - - - - - - - - II kondygnacje nadziemne 8,95 m 1359,61 m² 1190,06 m2 615,57 m2 1805,63 m2 2086,87 m2 9390 m3 4. Przewidziano budowę nowego Żłobka na działkach nr: 234, 682/13, 684 i 681, obręb: 0013, jednostka ewid: 101601_1 Tomaszów Mazowiecki. 5. W ramach inwestycji dodatkowo przewiduje się budowę chodników, parkingów (5 miejsc w tym 1 przeznaczone dla osób niepełnosprawnych), ogrodzenia oraz przyłącza wodociągowego (do studni wodomierzowej), zewnętrzną instalację wodociągową (od studni wodomierzowej do budynku), przyłącza kanalizacji sanitarnej (od sieci do pierwszej studzienki zlokalizowanej na działce), zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej (od pierwszej studzienki do budynku), przyłącza kanalizacji deszczowej (do pierwszej studzienki zlokalizowanej na działce), zewnętrzną instalację kanalizacji deszczowej (od pierwszej studzienki do budynku), zewnętrznej instalacji gazowej (od skrzynki w ogrodzeniu na punkt redukcyjno - pomiarowy do skrzynki z zaworem MAG na budynku), instalacji elektrycznej ze złącza kablowo-pomiarowego zlokalizowanego przy istniejącym budynku przedszkola, dostępu do usług teletechnicznych zrealizowany za pomocą radiolinii. Dodatkowo przewiduje się wyposażenie Żłobka zgodnie z dokumentacją. 6. Zadanie będzie realizowane na podstawie: Decyzji pozwolenia na budowę Nr 503/2019 z dnia 14.06.2019r. znak: WAB.6740.455.2019 wydaną przez Starostę Tomaszowskiego. 7. W ramach zamówienia Wykonawca winien uwzględnić ponadto prace oraz koszty niezbędne do wykonania zadania m.in.: 1) wykonawca może przystąpić do robót budowlanych po zabezpieczeniu terenu, oznakowaniu i ogrodzeniu terenu w sposób uniemożliwiający wejście osobom nieupoważnionym. Jeżeli ogrodzenie terenu budowy lub robót nie jest możliwe, wówczas należy oznakować granice terenu za pomocą tablic ostrzegawczych, a w razie potrzeby zapewnić stały nadzór. 2) uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonanych robót; 3) urządzenie, utrzymanie i zabezpieczenie terenu budowy wraz z zapleczem budowy; 4) koszty doprowadzenia i zużycia energii oraz wody oraz innych niezbędnych mediów dla potrzeb technologicznych, zaplecza i terenu budowy; 5) utrzymanie w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem budowy (m.in. nie dopuszczanie do wynoszenia błota na kołach samochodów wyjeżdżających z budowy); 6) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; 7) ewentualne koszty związane z wyłączeniami prądu i innych mediów; 8) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych umową, jak również dokonywania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu; 9) przeprowadzenie rozruchu (ruchu próbnego) urządzeń, instalacji i urządzeń związanych z obiektami; 10) sporządzenie instrukcji obsługi i eksploatacji: obiektów, instalacji i urządzeń związanych z obiektem; 11) przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego (Użytkownika) w zakresie obsługi i eksploatacji obiektów wraz z instalacjami; 12) przeprowadzenie inspekcji wszystkich wykonanych kanałów i przykanalików kamerą inspekcyjną; 13) demontaż obiektów i urządzeń tymczasowych budowy, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie uporządkowanego terenu Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru; 14) zapewnienie obsługi geologicznej i geodezyjnej budowy przez uprawnione służby; 15) zapewnienie obsługi ornitologa. Przed przystąpieniem do wycinki drzew (jeżeli będzie konieczne) Wykonawca przy udziale ornitologa, zobowiązany jest do dokonania oględzin drzew pod kątem występowania gatunków objętych ochroną i sporządzenia protokołu z oględzin; 16) usunięcie poza teren budowy na koszt wykonawcy ze szczególnym zachowaniem przepisów ustawy o odpadach materiałów z rozbiórki nie nadających się do wykorzystania oraz nadmiaru mas ziemnych. Pozyskane w trakcie wycinki drewno stanowić będzie własność Wykonawcy. Koszt wycinki i wartość pozyskanego drewna zostanie uwzględniona przez Wykonawcę przy obliczaniu ceny oferty. 17) koszty wykonania pomiarów i badań laboratoryjnych zgodnie ze STWiOR; 18) geodezyjne wytyczenie i dokumentacja geodezyjna powykonawcza (inwentaryzacja powykonawcza wraz ze szkicami geodezyjnymi i dziennikami pomiarów) w 3 egzemplarzach zatwierdzona przez odpowiedni Urząd Geodezji i Kartografii (w tym w wersji analogowej i numerycznej w plikach dwg. lub dxf. - 1 egz. na płycie CD-R), 19) opracowanie operatu kolaudacyjnego w 3 egzemplarzach zawierającego m.in.: sprawozdanie techniczne, receptury i ustalenia technologiczne, wyniki badań kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, atesty jakościowe, aprobaty techniczne, gwarancje na wbudowane urządzenia, dziennik budowy, obmiar powykonawczy wykonanych robót (z uwzględnieniem elementów wykazanych w zestawieniu wartościowym zadania), oświadczenia, inne dokumenty wynikające z ustawy Prawo Budowlane art. 57; 20) opracowania i czynności, które Wykonawca wykona we własnym zakresie: plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), pozostałe niezbędne opracowania wynikające z obowiązujących przepisów, wydanych decyzji administracyjnych oraz przyjętych technologii wykonywania robót, wszelką inną dokumentację, którą Wykonawca uzna za niezbędną do właściwego wykonania robót. 21) Uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektu. 8. Zamawiający zaleca, przed dokonaniem wyceny oferty, odbycie wizji lokalnej w terenie, którego prace wykonawcze mają dotyczyć. Dokonanie wizji lokalnej może stanowić dla wykonawcy istotną wskazówkę, umożliwiającą realne skalkulowanie ceny oferty w sposób rzetelny. 9. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: projekt, przedmiary robót, specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót oraz SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych) w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości nie później niż do upływu terminu składania ofert. Obowiązująca jest data i godzina wpływu pieniędzy (uznania kwoty) na rachunek zamawiającego. 2. Szczegółowe informacje zawiera SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca dołącza: - oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: ■ nie podlega wykluczeniu – załącznik nr 1, oraz ■ spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 2, - formularz ofertowy, - pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), - zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy). 2. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 pzp - w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp – tj: kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach - przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – załącznik nr 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach