Przetargi.pl
„Utworzenie nowej siedziby Domu Kultury na terenie dworca PKP Pleszew Miasto”

Miasto i Gmina Pleszew ogłasza przetarg

  • Adres: 63300 Pleszew, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (062) 74 28 300 , fax. (062) 74 28 301
  • Data zamieszczenia: 2017-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Pleszew
    Rynek 1
    63300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. (062) 74 28 300, fax. (062) 74 28 301
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pleszew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Utworzenie nowej siedziby Domu Kultury na terenie dworca PKP Pleszew Miasto”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zamówienie pn. „Utworzenie nowej siedziby Domu Kultury na terenie dworca PKP Pleszew Miasto” obejmuje przebudowę, rozbudowę oraz zmianę sposobu użytkowania budynku garażu kolejowego (parowozowni) na Dom Kultury na terenie położonym w miejscowości Pleszew przy ul. Kolejowej, zgodnie z uzyskaną decyzją zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na wykonanie robót budowlanych, zgodnie z załączonym projektem budowlanym, wykonawczym, STWiORB, zapisami SIWZ i kosztorysem ofertowym - „ślepym” na przedmiotowe zadanie, w tym między innymi: a) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze: - rozbiórka budynku nr 1 i 2 oraz murków do wysokości 1,00m znajdujących się na terenie objętym zadaniem zgodnie z projektem rozbiórek, - rozebranie ścian z cegieł, - wykucie z murów ościeżnic, - rozebranie posadzek, - rozebranie rur spustowych, rynien, obróbek blacharskich, - rozebranie starego pokrycia dachowego łącznie z deskowaniem, - skucie tynków wewnętrznych, - rozebranie istniejących nawierzchni wokół budynku, b) roboty murowe: - ściany fundamentowe z bloczków betonowych, - ściany wewnętrzne z pustaków ceramicznych, - ściany zewnętrzne w nowoprojektowanej części warstwowe ze ścianą nośną z pustaka ceramicznego, ocieplone wełną mineralną z licem od strony zewnętrznej z cegły klinkierowej, c) konstrukcja stropu - strop gęsto żebrowy (belki co 60cm) d) roboty żelbetowe: - wykonanie fundamentów i płyty fundamentowej szybu windowego, - wykonanie ścian szybu windowego wraz ze stropem; - wykonanie wieńców, podciągów i trzpieni, - wykonanie schodów wewnętrznych, e) roboty izolacyjne: : - wykonanie izolacji poziomej dla istniejących ścian murowych metodą iniekcji, - ścian fundamentowych – styrodur gr. 12 cm, - ścian remontowanej części od strony wewnętrznej ocieplone mineralnymi płytami izolacyjnymi typu Multipor gr. 16 cm, - ścian zewnętrznych w nowopowstającej części warstwowe ocieplone wełną mineralną gr. 16 cm, - dachu - wełna mineralna gr. od 20 do 40 cm; f) roboty w zakresie wykonywania konstrukcji drewnianych: - wymiana elementów konstrukcyjnych dachu, - wykonanie nowej konstrukcji dachu – wiązary, - zabezpieczenie istniejącej konstrukcji drewnianej przeciwpożarowo ( min. 30 minut); g) roboty pokrywcze i blacharskie: - pokrycie dachów z blachy tytan cynk układanej na rąbek, - montaż rynien i rur spustowych z blachy tytan cynk, - wykonanie obróbek blacharskich okapów na zwieńczeniu połaci dachu, podstaw dachowych, przebić z blachy tytan – cynk, h) montaż stolarki okiennej i drzwiowej: - okna i drzwi zewnętrzne aluminiowe – RAL 9011, - stolarka drzwiowa wewnętrzna zgodna z zestawieniem stolarki, - parapety zewnętrzne z cegły, - parapety wewnętrzne z konglomeratu, i) roboty renowacyjne ścian z cegły: - odrestaurowanie ścian wewnętrznych i zewnętrznych zgodnie z programem konserwatorskim (wykonać tak aby zjednać się odcieniem, stylistyką oraz wszelkimi parametrami nowo zastosowanej cegły z cegłą istniejącą); j) roboty posadzkarskie (zgodnie z rysunkami rzutów - aranżacja), w tym: - posadzka betonowa, - płytki imitujące beton, - płytki gresowe, - wykładzina winylowa, PCV, - posadzka szklana, k) roboty tynkarskie, okładzinowe i malarskie (zgodnie z rysunkami rzutów- aranżacja), w tym: - tynki gipsowe, - sufit podwieszany z płyt gipsowo-kartonowych, - sufit podwieszany (korytarz) z blachy, kolor RAL 9011 matowy, l) montaż windy: - winda osobowa, elektryczna, udźwig - 450 kg/ 6 osób, dla osób niepełnosprawnych , liczba przystanków 2, - wykończenie windy standardowe: -- wyposażenie kabiny ze stali nierdzewnej, tj. drzwi, ściany, panel dyspozycyjny, -- posadzka – PCV; -- pochwyt na jednej ścianie – stal nierdzewna, -- lustro wewnętrzne na jednej ścianie (1/2 ściany), -- sufit stal nierdzewna z ramą dookoła - świetlówkowy; m) wykonanie elementów zewnętrznych i zagospodarowania terenu: - oczyszczenie terenu, - utwardzenie terenu z kostki betonowej gr. 8 cm, - humusowanie terenu z obsianiem trawą, - parking – miejsca postojowe ulokowane zostaną na torach kolejowych objętych ochroną konserwatorską; nawierzchnię parkingu zlicować z wierzchnią warstwą powierzchni parkingu wypełnioną systemowym rozwiązaniem, - wykonanie przejazdu z prefabrykatów żelbetowych przez istniejące tory tuż za wjazdem na posesję, - ogrodzenie z cegły klinkierowej wraz z elementami kutymi jak łańcuchy, furtka oraz elementami betonowymi – kulami o śr. do 30 cm, - wykonanie portalu informacyjnego, n) roboty instalacyjne: - instalacja kanalizacji sanitarnej, - instalacja wodociągowa i hydrantowa, - instalacja centralnego ogrzewania, - instalacja ciepła technologicznego, - technologia kotłowni, - instalacja gazowa, - instalacja klimatyzacyjna, - instalacje wentylacyjne, - instalacje elektryczne, - instalacje teletechniczne, - instalacja fotowoltaiczna, - przyłącza wodociągowe i sanitarne z włączeniem w istniejące sieci, - wykonanie kanalizacji deszczowej. 2) Zamawiający wymaga: a) w dniu przekazania placu budowy dostarczenia przez Wykonawcę Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniając specyfikację obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych zgodnie z art. 21a ust. 1 ustawy Prawo Budowlane, oraz przedstawienia informacji, gdzie zostaną zgromadzone materiały jak i sprzęt oraz sposobu zabezpieczenia mienia, b) zorganizowania zaplecza socjalno - technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji robót na terenie przekazanym Wykonawcy, c) aby pobór wody i prądu odbywał się w czasie budowy na oddzielnym liczniku lub podliczniku w zakresie i na koszt Wykonawcy, d) dokonanie na własny koszt ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej; Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji zamówienia. e) aby materiały, odpady powstające w wyniku robót rozbiórkowych i wyburzeniowych zostały na bieżąco i na koszt Wykonawcy usuwane i zutylizowane zgodnie z obowiązującą na terenie Miasta i Gminy Pleszew segregacją odpadów, f) utrzymania terenu wokół robót w należytym porządku, g) zabezpieczenia terenu robót przed osobami postronnymi wraz z ogrodzeniem placu budowy, h) zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji robót i przestrzegania przepisów bhp na terenie robót, i) wykonywania robót zgodnie z wymogami prawa budowlanego jak również z obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, j) aby wszystkie urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia były fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzące z bieżącej produkcji, k) użycia materiałów posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. ze zm. o wyrobach budowlanych, l) wykonania prób, badań i pomiarów odbiorowych przewidzianych w dokumentach opisujących wykonanie przedmiotu zamówienia, m) dokonania niezbędnych uzgodnień dokumentacji technicznej i zakresu robót w Urzędzie Dozoru Technicznego oraz do udziału Wykonawcy w odbiorze przez UDT, łącznie z poniesieniem wszystkich kosztów. n) materiały pochodzące z rozbiórki budynków oraz murku wskazanych w ust. 3 pkt 1) lit a) tiret pierwsze, Wykonawca winien przetransportować na swój koszt teren wskazany przez Zamawiającego. Odległość miejsca wskazanego przez Zamawiającego od placu budowy nie przekroczy 5 km. 3) UWAGA! a) Zamawiający zwraca uwagę, że na terenie objętym zadaniem inwestycyjnym funkcjonuje kolejka wąskotorowa. b) Wykonawca zapewni bezpieczny dostęp do budynku taboru i do torów, po których odbywa się ruch na bocznicy kolejowej. c) Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji umowy na terenie budowy będą realizowane dostawy oraz montaż sprzętu stanowiącego wyposażenie nowej siedziby Domu Kultury, realizowane przez innego wykonawcę. W zakres których będzie wchodziło: - okablowanie systemu nagłośnienia przedniego FOH; - okablowanie monitorów scenicznych, - okablowanie sygnałowe; - okablowanie systemu projekcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymogu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o podwykonawcach (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) – w przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisać „NIE DOTYCZY”; Formularz cenowy wraz z kosztorysem ofertowym wydrukowanym w formie uproszczonej (załączniki nr 8 i 9 do SIWZ); Kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (oryginał ewentualnej gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczenia nie powinien być trwale połączony z ofertą); Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy. W przypadku korzystania przez wykonawcę z zasobów innych podmiotów na podstawie art. 22a ustawy PZP - dokumenty określone w ust. 6 pkt 6), ust. 8 pkt 11) i ust. 8 pkt 12) SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach