Przetargi.pl
Utworzenie miejsca wypoczynku i integracji w Krasnymstawie przy boiskach na ul. Sikorskiego współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.2 ,,Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Miasto Krasnystaw ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, Plac 3 Maja
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 762 157 , fax. 825 762 377
  • Data zamieszczenia: 2020-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Krasnystaw
    Plac 3 Maja 29
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 825 762 157, fax. 825 762 377
    REGON: 11019791900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umkrasnystaw.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie miejsca wypoczynku i integracji w Krasnymstawie przy boiskach na ul. Sikorskiego współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.2 ,,Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Utworzenie miejsca wypoczynku i integracji w Krasnymstawie przy boiskach na ul. Sikorskiego”, które jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu ,,Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: - usługi pomiarowe; - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej brukowej gr. 6 cm; - dostawę i montaż małej architektury tj.: a) ławek z oparciem; b) koszy na śmieci; c) ławek półokrągłych; d) stojaka rowerowego; e) kontenera szatniowego; f) altany z grillem; g) stołów z ławkami; h) paleniska, - porządkowanie terenu; - odbudowę trawnika po robotach budowlanych, - wykonanie nasadzeń zieleni. 2.3. Materiały budowlane oraz elementy prefabrykowane winny odpowiadać atestom technicznym oraz ustaleniom odnośnie norm. 2.4. Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany złożyć karty techniczne, rysunki lub zdjęcia przedstawiające małą architekturę, w których powinny znajdować się wymiary, kolorystyka, rodzaj zastosowanych materiałów, sposób montażu itp. 2.5. Wykonawca zapewni kierowanie robotami budowlanymi przez: osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie objętym zamówieniem – kierownik budowy. 2.6. Przedmiot zamówienia należy wykonać przy zapewnieniu dojazdów do poszczególnych posesji sąsiadujących z terenem budowy oraz ze szczególną dbałością o istniejące drogi w rejonie robót. 2.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: - projekt budowlano-wykonawczy pn.: Budowa elementów małej architektury: altany o powierzchni 34,9 m2, ławek, koszy na śmieci, stojaka na rowery, kontenera szatniowego o powierzchni 18 m2 w ramach zadania pn.:„Utworzenie miejsca do wypoczynku i integracji w Krasnymstawie przy boiskach na ul. Sikorskiego”; - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; - potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia Nr AB.6743.350.2018 wydanego przez Starostę Krasnostawskiego w dniu 29.05.2018 r.; - załączone do niniejszej specyfikacji przedmiary robót należy traktować jako materiały pomocnicze, które nie stanowią podstawy do pełnej wyceny przedmiotu zamówienia. 2.8. W przypadku użycia w dokumentacji związanej z niniejszym postępowaniem odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując tą dokumentację powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w zdaniu poprzednim użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz ,,lub równoważne”. 2.9. W przypadku, gdy w jakiejkolwiek dokumentacji dot. zamówienia zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 2.10. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń małej architektury o parametrach równoważnych. Za równoważność zamawiający uzna urządzenie o wymiarach nie przekraczających +/- 10% wartości określonych w dokumentacji technicznej oraz zastosowanie olistowania z drewna jesionowego lub świerkowego. 2.11. Klasyfikacja robót według Wspólnego Słownika Zamówień: 71355000 – 1 Usługi pomiarowe, 45233200 – 1 Roboty w zakresie wykonywania różnych nawierzchni, 45112720 – 8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych, 77310000 – 6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zieleni. 43325000 – 7 Wyposażenie parków i placów zabaw 45233293 – 9 Instalowanie mebli ulicznych 2.12. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 2.13. Gwarancja. Długość okresu gwarancji na roboty budowlane stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien te koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. 2.14. Ubezpieczenie. Zamawiający wymaga od Wykonawcy ubezpieczenia robót zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w § 11 projektu umowy. 2.15. Podwykonawcy. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 1) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; 2) w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile będą znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy Zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację przedmiotu zamówienia. 3) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są w § 14 Projektu umowy. 2.16. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 2.17. Klauzula zatrudnienia. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych, operatorzy sprzętu i prace fizyczne instalacyjno-montażowe objęte zakresem zamówienia, określonym w pkt. 2.2 SIWZ. (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. Samozatrudnienia, jako podwykonawcy). Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są § 13 Projektu umowy stanowiącym (Załącznik Nr 2 do SIWZ). 2.18. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1. Dokumenty składane wraz z ofertą przez wszystkich Wykonawców: 5.1.1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenia (aktualne na dzień składania ofert) w zakresie wskazanym w załączniku Nr 4 o SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będzie stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie to Wykonawca składa zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. 5.1.2. Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany złożyć karty techniczne, rysunki lub zdjęcia przedstawiające małą architekturę, w których powinny znajdować się wymiary, kolorystyka, rodzaj zastosowanych materiałów, sposób montażu itp. 5.1.3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikało z dokumentów rejestrowych (CEIDG, KRS). Pełnomocnictwo, powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 540). 5.1.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o którym mowa w pkt 5.1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia. 5.2. Dokumenty składane po otwarciu ofert bez wezwania zamawiającego przez wszystkich wykonawców: (PROSIMY NIE SKŁADAĆ TYCH DOKUMENTÓW WRAZ Z OFERTĄ!) 5.2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. 5.3.2. Zamawiający nie żąda dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach