Przetargi.pl
Utworzenie miejsc sportu i rekreacji na terenie Gminy Chocianów

Gmina Chocianów ogłasza przetarg

  • Adres: 59-140 Chocianów, Ratuszowa 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chocianów
    Ratuszowa 10
    59-140 Chocianów, woj. dolnośląskie
    REGON: 390647570
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://chocianow.bip.pbox.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie miejsc sportu i rekreacji na terenie Gminy Chocianów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    7.1. CZĘŚĆ I – Przebudowa budynku przy ul. 3 Maja w Chocianowie pod potrzeby utworzenia Chocianowskiego Centrum Informacji Turystycznej zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami wykonania i odbioru robót budowlanych, obejmującą między innymi:a) adaptację budynku przy ul. 3 Maja 4 pod potrzeby utworzenia Chocianowskiego Centrum Informacji Turystycznej w tym wykonanie robót rozbiórkowych, przebudowę pomieszczeń, schodów oraz wykonanie innych robót budowlanych w budynku,b) wymianę stolarki drzwiowej i okiennej,c) wykonanie robót izolacyjnych,d) przebudowę wewnętrznych instalacji: elektrycznej, teletechnicznej, domofonowej, wodnej i kanalizacyjnej, wentylacyjnej i ogrzewania budynku, budowę instalacji fotowoltaicznej,e) zagospodarowanie terenu przy budynku,f) budynek znajduje się w wykazie zabytków dawnego województwa legnickiego – powiat polkowicki – gm. Chocianów, pozycja nr 106, teren znajduje się w strefie „OW” ochrony archeologicznej i strefie „U” ochrony układu przestrzennego miasta.g) przed budynkiem od strony ul. Fabrycznej należy ująć montaż dwóch urządzeń siłowni zewnętrznej – rower i wioślarz,h) dostawa i montaż monitora (telewizora) z komputerem do wyświetlania informacji turystycznych (dla monitora i komputera należy zapewnić doprowadzenie zasilania elektrycznego).CZĘŚĆ II - Przebudowa pomieszczeń w świetlicy wiejskiej w Brunowie z przeznaczeniem na salę do ćwiczeń fitness na działce nr 64/1 w tym:a) opracowanie kompletnych wielobranżowych dokumentacji projektowo – kosztorysowych wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień, decyzji i pozwoleń w tym pozwolenia na budowę, tj. między innymi: projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,b) przed złożeniem wniosku w Administracji Budowlanej Wykonawca musi bezwzględnie uzyskać od Zamawiającego ostateczną akceptacje dokumentacji projektowej, która powinna obejmować: - remont elewacji budynku, - przebudowę pomieszczeń w budynku w celu wydzielenia Sali fitness wraz z jej wyposażeniem,- przebudowę schodów zewnętrznych i wewnętrznych,- wydzielenie sanitariatów,- wentylację pomieszczeń.7.3. CZĘŚĆ III – Budowa placów zabaw oraz doposażenie istniejących placów zabaw – zakres zadania obejmuje: a) opracowanie pełnobranżowych dokumentacji projektowych wraz z uzyskaniem wymaganych prawem opinii, uzgodnień, zgód i pozwoleń w tym pozwolenia na wykonanie robót budowlanych (pozwolenie na budowę , zaświadczenie o niewniesieniu sprzeciwu),b) dokumentacje projektowe należy opracować na podstawie dołączonych programów funkcjonalno–użytkowych opracowanych przez JS ARCHITEKCI, ul. Benedyktyńska 15/23-25, 50-350 Wrocław, wszelkie odstępstwa należy bezwzględnie uzgodnić z Zamawiającym,c) opracowanie kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót oraz STWiOR,d) uzyskanie ostatecznej akceptacji dokumentacji projektowej przez Zamawiającego przed złożeniem wniosku w Administracji Budowlanej,e) wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie uzyskanych pozwoleń na budowę lub zaświadczeń o niewniesieniu sprzeciwu zgodnie z uzgodnioną z Zamawiającym dokumentacją projektową,f) dostosowanie obiektów do możliwości korzystania przez osoby niepełnosprawne,g) ilość lamp solarnych na placach zabaw oraz nawierzchnię placów zabaw należy przyjąć zgodnie z opisem w SWZ,h) zakres przebudowy placu zabaw w Żabicach został opisany jedynie w SWZ, a dokumenty pomocnicze (mapy, zdjęcia itp. stanową załączniki do SWZ).CZĘŚĆ IV – Budowa placu zabaw oraz strefy seniora w Chocianowie oraz strefy relaksu w Chocianowcu – zakres zadania obejmuje: a) opracowanie pełnobranżowych dokumentacji projektowych wraz z uzyskaniem wymaganych prawem opinii, uzgodnień, zgód i pozwoleń w tym pozwolenia na wykonanie robót budowlanych (pozwolenie na budowę , zaświadczenie o niewniesieniu sprzeciwu),b) dokumentacje projektowe należy opracować na podstawie dołączonych programów funkcjonalno–użytkowych opracowanych przez JS ARCHITEKCI, ul. Benedyktyńska 15/23-25, 50-350 Wrocław, wszelkie odstępstwa należy bezwzględnie uzgodnić z Zamawiającym,c) opracowanie kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót oraz STWiOR,d) uzyskanie ostatecznej akceptacji dokumentacji projektowej przez Zamawiającego przed złożeniem wniosku w Administracji Budowlanej,e) wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie uzyskanych pozwoleń na budowę lub zaświadczeń o niewniesieniu sprzeciwu zgodnie z uzgodnioną z Zamawiającym dokumentacją projektową,f) dostosowanie obiektów do możliwości korzystania przez osoby niepełnosprawne,g) ilość lamp solarnych na placu zabaw / strefach seniora i relaksu oraz nawierzchnię placu zabaw należy przyjąć zgodnie z opisem w SWZ.7.5. 7.5. CZĘŚĆ V – Budowa boisk wielofunkcyjnych zgodnie z Programem funkcjonalno–użytkowym opracowanym przez JS ARCHITEKCI, ul. Benedyktyńska 15/23-25, 50-350 Wrocław oraz wytycznymi Zamawiającego w zakresie wymiany nawierzchni boisk wielofunkcyjnych przy ul. Środkowej i Wesołej w Chocianowie.a) opracowanie pełnobranżowych dokumentacji projektowych wraz z uzyskaniem wymaganych prawem opinii, uzgodnień, zgód i pozwoleń w tym pozwolenia na wykonanie robót budowlanych (pozwolenie na budowę , zaświadczenie o niewniesieniu sprzeciwu),b) zakres następujących zadań: przebudowa nawierzchni boiska wielofunkcyjnego przy ul. Wesołej, przebudowa nawierzchni boiska wielofunkcyjnego przy ul. Środkowej został opisany jedynie w SWZ, a dokumenty pomocnicze (mapy, zdjęcia itp. stanową załączniki do SWZ, c) ilość lamp solarnych należy przyjąć zgodnie z opisem w SWZ.7.6. Część VI Budowa skateparku wraz z pumptrackiem w Chocianowie (dz. nr 183, obręb 3Chocianów) zgodnie z Programem fudnkcjonalno-użytkowym opracowanym przez JS ARCHITEKCI, ul. Benedyktyńska 15/23-25, 50-350 Wrocław oraz wytycznymi Zamawiającego.7.6.1. Zakres zadania obejmuje miedzy innymi:a) opracowanie pełnobranżowych dokumentacji projektowych wraz z uzyskaniem wymaganych prawem opinii, uzgodnień, zgód i pozwoleń w tym pozwolenia na wykonanie robót budowlanych (pozwolenie na budowę , zaświadczenie o niewniesieniu sprzeciwu),b) budowę skateparku o nawierzchni utwardzonej betonowej z urządzeniami i przeszkodami przeznaczonymi dla osób poruszających się na z rowerach BMX i hulajnogach, rolkach i deskorolkach, c) budowę ścieżek komunikacyjnych utwardzonych kostka betonową,d) budowę strefy relaksu z mała architekturą, zielenią niska i średnią,e) oświetlenie terenu trzema lampami solarnymi w tym dwie zintegrowane z kamerami obrotowymi.f) dodatkowo na działce nr 183 (pomiędzy boiskiem a budynkiem Sali gimnastycznej szkoły należy zaprojektować i zamontować modułowy pumptrack dla małych dzieci z gotowych elementów montowanych na nawierzchni trawiastej. Powierzchnia terenu przeznaczonego do montażu pumptracka wynosi 283 m2 (9,5 m x 30 m).7.7. CZĘŚĆ VII – MULTIMEDIALNE TOTEMY DWUSTRONNE do użytku zewnętrznego, do wyświetlania informacji turystycznych, tras rowerowych, dostępnych boisk, terenówrekreacyjnych, itp.7.7.1. Zakres VII części obejmuje dostawę i montaż 5 sztuk zewnętrznych totemów multimedialnych w tym:1) uzyskanie warunków przyłączenia do sieci energetycznej,2) uzgodnienie z Zamawiającym ostatecznych miejsc montażu totemów, 3) uzgodnienie z Zamawiającym 4) dostawa i montaż totemów o parametrach nie gorszych niż:a) przekątna ekranu nie mniejsza niż 49 ''b) jasność min. 3000 cd/m2c) tryb i czas pracy: 24/7d) minimalna rozdzielczość: 1920 x 1080 Full HD e) minimalne proporcje obrazu: 16:9f) minimalny kąt widzenia 178o / 178o g) orientacja pionowah) zabezpieczenie ekranu: szkło hartowane (bezpieczne, wandaloodporne)i) kontrola temperatury: ogrzewacz z termostatemj) komputer: Inter i5, 8GB RAM, 256 GB SSD, LAN, Wi-Fi, Windows 10 Prok) oprogramowanie: do zarzadzania treścią LG Super Sign – do uzgodnienia z Zamawiającyml) obudowa wolnostojąca, wodoszczelna, odporna na wandalizm, w kolorze uzgodnionym z Zamawiającymm) dostęp serwisowyn) temperatura pracy min. -30oC do 50oCo) wilgotność pracy: 10% - 80% 5) Wstępne lokalizacje miejsc do montażu totemów zostały wskazane na mapach stanowiących załączniki do SWZ.7.8. CZĘŚĆ VIII – NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ Części I - Przebudowa budynku przy ul. 3 Maja w Chocianowie pod potrzeby utworzenia Centrum Informacji Turystycznej zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami wykonania i odbioru robót budowlanych, obejmująca między innymi: a) adaptację budynku przy ul. 3 Maja 4 pod potrzeby utworzenia Chocianowskiego Centrum Informacji Turystycznej w tym wykonanie robót rozbiórkowych, przebudowę pomieszczeń, schodów oraz wykonanie innych robót budowlanych w budynku, b) wymianę stolarki drzwiowej i okiennej, c) wykonanie robót izolacyjnych,d) przebudowę wewnętrznych instalacji: elektrycznej, teletechnicznej, domofonowej, wodnej i kanalizacyjnej, wentylacyjnej i ogrzewania budynku, budowę instalacji fotowoltaicznej,e) zagospodarowanie terenu przy budynku, f) budynek znajduje się w wykazie zabytków dawnego województwa legnickiego – powiat polkowicki – gm. Chocianów, pozycja nr 106, teren znajduje się w strefie „OW” ochrony archeologicznej i strefie „U” ochrony układu przestrzennego miasta. g) przed budynkiem od strony ul. Fabrycznej należy ująć montaż dwóch urządzeń siłowni zewnętrznej – rower i wioślarz, h) dostawa i montaż monitora (telewizora ) z komputerem do wyświetlania informacji turystycznych (dla monitora i komputera należy zapewnić doprowadzenie zasilania elektrycznego).7.9. CZĘŚĆ IX - NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ Częścią II Przebudowa pomieszczeń w świetlicy wiejskiej w Brunowie z wydzieleniem Sali do ćwiczeń fitness – zakres zadania obejmuje: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.7.9.1. Zakres robót został opisany w PFU i obejmuje:a) opracowanie kompletnych wielobranżowych dokumentacji projektowo – kosztorysowych wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień, decyzji i pozwoleń w tym pozwolenia na budowę, tj. między innymi: projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, b) przed złożeniem wniosku w Administracji Budowlanej Wykonawca musi bezwzględnie uzyskać od Zamawiającego ostateczną akceptacje dokumentacji projektowej, która powinna obejmować: - remont elewacji budynku, - przebudowę pomieszczeń w budynku w celu wydzielenia Sali fitness wraz z jej wyposażeniem,- przebudowę schodów zewnętrznych i wewnętrznych, - wydzielenie sanitariatów, - wentylację pomieszczeń.7.10. CZĘŚĆ X - NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ Częścią V – Budowa boisk wielofunkcyjnych zgodnie z Programem funkcjonalno–użytkowym opracowanym przez JS ARCHITEKCI, ul. Benedyktyńska 15/23-25, 50-350 Wrocław oraz wytycznymi Zamawiającego w zakresie wymiany nawierzchni boisk wielofunkcyjnych przy ul. Środkowej i Wesołej w Chocianowie. 7.10.1. Zakres następujących zadań: przebudowa nawierzchni boiska wielofunkcyjnego przy ul. Wesołej, przebudowa nawierzchni boiska wielofunkcyjnego przy ul. Środkowej został opisany jedynie w SWZ, a dokumenty pomocnicze (mapy, zdjęcia itp. Stanowi załączniki do SWZ, ilość lamp solarnych należy przyjąć zgodnie z opisem w SWZ.7.10.2. Zakres zadania obejmuje:a) budowę boiska wielofunkcyjnego w m. Szklary Dolne.b) Przebudowę nawierzchni boiska wielofunkcyjnego przy ul. Wesołej w Chocianowie.c) Przebudowę nawierzchni boiska wielofunkcyjnego przy ul. Środkowej w Chocianowie.7.11. CZĘŚĆ XI - NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ Częścią VI – Budowa skateparku wraz z pumptrackiem w Chocianowie (dz. nr 183, obręb 3 Chocianów) zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym opracowanym przez JS ARCHITEKCI, ul. Benedyktyńska 15/23-25, 50-350 Wrocław oraz wytycznymi Zamawiającego.7.11.1. Zakres robót do wykonania obejmuje między innymi:a) budowę skateparku o nawierzchni utwardzonej betonowej z urządzeniami i przeszkodami przeznaczonymi dla osób poruszających się na z rowerach BMX i hulajnogach, rolkach i deskorolkach, b) budowę ścieżek komunikacyjnych utwardzonych kostka betonową,c) budowę strefy relaksu z mała architekturą, zielenią niska i średnią,d) oświetlenie terenu trzema lampami solarnymi w tym dwie zintegrowane z kamerami obrotowymi.e) dodatkowo na działce nr 183 (pomiędzy boiskiem a budynkiem Sali gimnastycznej szkoły należy zaprojektować i zamontować modułowy pumptrack dla małych dzieci z gotowych elementów montowanych na nawierzchni trawiastej. Powierzchnia terenu przeznaczonego do montażu pumptracka wynosi 283 m2 (9,5 m x 30 m).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta dla cz. I-VII musi być zabezpieczona wadium (z wyłączeniem części VIII-XI).2. Wadium wynosi1) Część I - Przebudowa budynku przy ul. 3 Maja w Chocianowie pod potrzeby utworzenia Chocianowskiego Centrum Informacji turystycznej – 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100).2) Część II - Przebudowa pomieszczeń w świetlicy wiejskiej w Brunowie z przeznaczeniem na salę do ćwiczeń fitness – 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł 00/100).3) Część III – Budowa placów zabaw oraz doposażenie istniejących placów zabaw – 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100).4) Część IV – Budowa placu zabaw oraz strefy seniora w Chocianowie oraz strefy relaksu w Chocianowcu – 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100).5) Część V – Budowa oraz przebudowa boisk wielofunkcyjnych – 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100)6) Część VI – Budowa skateparku z pumptrackiem – 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100).7) Część VII – Multimedialne zewnętrzne totemy dwustronne – 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100).3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.4. Formy wnoszenia wadium: wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 299).5. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 27.02.2023 o godzinie 10:00;00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1.1. Dla cz. I zamówienia Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:a) co najmniej dwóch różnych zamówień o charakterze złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym do niniejszego zamówienia w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy lub remontu budowlanych obiektów kubaturowych wraz z instalacjami w tym jedno o wartości minimum 600.000,00 zł.1.1.2. Dla cz. II zamówienia Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:a) co najmniej dwóch różnych zamówień o charakterze złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym do niniejszego zamówienia w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy lub remontu budowlanych obiektów kubaturowych wraz z instalacjami w tym jedno o wartości minimum 300.000,00 zł.1.1.3. Dla cz. III-IV zamówienia Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:a) co najmniej dwa różne zamówienia o charakterze złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym do niniejszego zamówienia w zakresie budowy, rozbudowy placów zabaw w tym jednego o wartości minimum 150.000,00 zł.1.1.4. Dla cz. V zamówienia Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:a) co najmniej dwa różne zamówienia o charakterze złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym do niniejszego zamówienia w zakresie budowy, przebudowy, remontu boisk sportowych, w tym jedno o wartości minimum 400.000,00 zł.1.1.5. Dla cz. VI zamówienia Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:a) co najmniej jedno zamówienie o charakterze złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym do niniejszego zamówienia w zakresie budowy, rozbudowy skateparku o wartości minimum 500.000,00 zł.1.1.6. Dla cz. VII zamówienia Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:a) co najmniej jedno zamówienie o charakterze złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym do niniejszego zamówienia w zakresie dostawy i montażu totemów multimedialnych o wartości minimum 50.000,00 zł.1.1.7. Dla cz. VIII-XI zamówienia Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:a) co najmniej jedno zamówienie o charakterze złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym do niniejszego zamówienia w zakresie nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej.1.1.8. Dla cz. I zamówienia Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej:a) 1 osobą – posiadającą aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, pełniącą obowiązki kierownika budowy,b) 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie do kierowania robotami budowlanymi, pełniącą obowiązki kierownika robót branży elektrycznej,c) 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, pełniącą obowiązki kierownika robót branży sanitarnej.1.1.9. Dla cz. II zamówienie Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej:b) 1 osobą – posiadającą aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, pełniącą obowiązki kierownika budowy.c) 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, pełniącą obowiązki kierownika robót branży sanitarnej.1.1.10. Dla cz. III-IV zamówienia Wykonawca musi wykazać, że:a) 1 osobą – posiadającą aktualne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów, pełniącą obowiązki kierownika robót, o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, pełniącą obowiązki kierownika budowy.1.1.11. Dla cz. V-VI zamówienia Wykonawca musi wykazać, że:a) 1 osobą – posiadającą aktualne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, pełniącą obowiązki kierownika budowy.1.1.12. Dla cz. VII Wykonawca musi wykazać dysponowanie co najmniej:a) 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie do kierowania robotami budowlanymi, pełniącą obowiązki kierownika robót branży elektrycznej.1.1.13. Dla cz. VIII Wykonawca musi wykazać dysponowanie co najmniej:a) 1 osobą pełniącą funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia branży konstrukcyjno-budowlanej,b) 1 osobą pełniącą funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia branży elektroenergetycznej – w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.a) 1 osobą pełniącą funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia branży sanitarnej – w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.1.1.14. Dla cz. IX Wykonawca musi wykazać dysponowanie co najmniej:a) 1 osobą pełniącą funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia w branży konstrukcyjno-budowlanej,b) 1 osobą pełniącą funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia branży sanitarnej – w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.1.1.15. Dla cz. X-XI Wykonawca musi wykazać dysponowanie co najmniej:a) 1 osobą pełniącą funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia w branży konstrukcyjno-budowlanej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach