Przetargi.pl
Utworzenie Mazowieckiego Edukacyjnego Centrum Energii Odnawialnej oraz Termomodernizacja Budynków Użyteczności Publicznej Powiatu Wyszkowskiego - II etap

Zarząd Powiatu Wyszkowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, al. Róż 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7420750 , fax. (029) 742 25 10
  • Data zamieszczenia: 2013-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Wyszkowskiego
    al. Róż 2 2
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 029 7420750, fax. (029) 742 25 10
    REGON: 55066846200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wyszkowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie Mazowieckiego Edukacyjnego Centrum Energii Odnawialnej oraz Termomodernizacja Budynków Użyteczności Publicznej Powiatu Wyszkowskiego - II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje następujące zadania: 1.Budowa Mazowieckiego Edukacyjnego Centrum Energii Odnawialnej w pomieszczeniu dawnej kotłowni budynku internatu Liceum Ogólnokształcącego w Wyszkowie: 1)Przygotowanie i przystosowanie w zakresie ogólnobudowlanym budynku internatu do pełnienia funkcji Mazowieckiego Edukacyjnego Centrum Energii Odnawialnej, 2)Budowę instalacji kolektorów słonecznych termicznych, 3)Budowę instalacji baterii fotowoltaicznych, 4)Budowę instalacji turbiny wiatrowej, 5)Budowę instalacji pompy ciepła z wymiennikami gruntowymi, 6)Budowę instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła, 7)Budowę instalacji kompaktowego węzła cieplnego zasilanego z sieci miejskiej, 8)Budowę systemu sterowania wszystkimi instalacjami i monitorowania, 9)Budowę systemu przekazywania parametrów pracy wszystkich instalacji do współpracujących z MECEO pracowni szkolnych na terenie województwa mazowieckiego. 2.Termomodernizacja budynku internatu Liceum Ogólnokształcącego w Wyszkowie.; 1)Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem w technologii BSO, 2)Ocieplenie stropodachu poprzez wdmuchanie granulatu wełny mineralnej, 3)Montaż nawiewników sterowanych automatycznie w istniejącej stolarce okiennej, 4)Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 5)Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania poprzez wymianę całej instalacji wewnętrznej, 6)Budowa instalacji kolektorów słonecznych. 3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również: 1)Zakup, dostawa i montaż wyposażenia w sprzęt komputerowy i multimedialny oraz meble ( tj. stoły pod komputery i krzesła) w Mazowieckim Edukacyjnym Centrum Energii Odnawialnej, 2)Wykonanie wraz z montażem 5 szt. tablic pamiątkowych, 3)Opracowanie instrukcji p.poż. obiektu oraz wyposażenie w podręczny sprzęt p.poż, i oznakowanie, 4)Opracowanie dokumentacji powykonawczej w 2 egz., dokonanie inwentaryzacji geodezyjnych, instrukcji obsługi wykonanych instalacji zamontowanych urządzeń, wykonanie świadectwa energetycznego, przeszkolenie personelu eksploatacyjno-konserwatorskiego w zakresie obsługi urządzeń, elementów sterowania zapewniających bezpieczeństwo, zapoznanie personelu z niezbędnymi procedurami w przypadku zagrożeń lub awarii itp., 5)Dokonanie niezbędnych prób technicznych wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń, wykonanie rozruchu technologicznego, protokólarne przekazanie przedmiotu umowy do eksploatacji z czynnym udziałem przedstawicieli Zamawiającego, 6)Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z obwiązującymi przepisami prawa. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje Część III niniejszej SIWZ - dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót. 4.Przedmiot zamówienia opisują następujące nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 45. 45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne Dodatkowe przedmioty: 45.22.30.00-6 Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.11.13.00-1 Roboty rozbiórkowe 45.11.12.20-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.33.00.00-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.24.00-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.22.00-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.12.00-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.51.00-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.52.00-0 Roboty w zakresie turbin 45.31.00.00-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.10.00-3 Izolacja cieplna 45.44.30.00-4 Roboty elewacyjne 45.26.10.00-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.42.10.00-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.40.00.00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 39.10.00.00-3 Meble 30.20.00.00-1 Urządzenia komputerowe 5.Realizacja przedmiotu zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., 243, poz. 1623 z późn. zm.). 6.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na wykonane roboty oraz na wbudowane lub ( dostarczone materiały) i urządzenia oraz elementy wyposażenia udzielił Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na okres 60 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego inwestycji. 7.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 8.Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu IV Środowisko, zapobieganie zagrożeniom i energetyka, Działania 4.3. Ochrona powietrza, energetyka, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007 - 2013
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452230006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę w wadium w wysokości: 30.000 PLN, (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2. Forma wadium 1)Wadium może być wnoszone w następujących formach : a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). 2)W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, gwarancja lub poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winno zawierać następujące elementy : a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c)kwotę gwarancji/poręczenia, d)termin ważności gwarancji/poręczenia, e)zobowiązanie gwaranta poręczyciela do : zapłacenia kwoty gwarancji poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, nie wywiązał się ze zobowiązań wynikających z warunków określonych w art. 46 ust.4a, oraz z art. 46 ust.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.) f)Gwarancja/poręczenie ma być nieodwołalne, bezwarunkowe, płatne na pisemne żądanie Zamawiającego i nieprzenośne na osoby trzecie. 3)Postanowienia ust. 2) stosuje się również do poręczeń, określonych w ust.1) b) i ust.1)e) niniejszej SIWZ. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Nr konta:15 8931 0003 0000 9191 2022 0020 2)Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność oryginałem. 3)Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy załączyć do oferty w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Oryginał w/w dokumentu należy złożyć w oddzielnej kopercie razem z ofertą, przed terminem składania ofert. 4)Wadium może być wniesione przez jednego z Wykonawców lub Pełnomocnika. 5)Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium w wymaganej wysokości. 6)Okres ważności wadium powinien obejmować cały okres związania ofertą. 4.Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art.46 ust. 4a. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 ustawy Pzp (opisanego w pkt. 12.5.1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Utrata wadium 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, b) Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-wyszkowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach