Urząd Gminy Klucze ogłasza przetarg
- Adres: 32310 Klucze, ul. Partyzantów
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 326 428 508 , fax. 326 428 052
- Data zamieszczenia: 2018-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Klucze
ul. Partyzantów 1
32310 Klucze, woj. małopolskie
tel. 326 428 508, fax. 326 428 052
REGON: 53776300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-klucze.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie lub wyposażenie dziennego domu „Senior + - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest utworzenie lub wyposażenie dziennego domu Senior +. Zakres robót obejmuje przebudowę istniejącego budynku i obejmuje m.in.: - wykopy i roboty ziemne, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych wraz z towarzyszącymi robotami ziemnymi, - wykonanie nowych ścian wraz z fundamentami i towarzyszącymi robotami ziemnymi, - przebudowę ścian, - wykonanie stropów i dachu, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie tynków i okładzin ścian, - roboty malarskie, - wykonanie posadzek, - wykonanie instalacji elektrycznej, - wykonanie instalacji wodno –kanalizacyjnej, - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, - wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z dojściem do budynku oraz klatki schodowej. Podstawowe parametry projektowanego budynku: - budynek wielofunkcyjny - lokalizacja: ul. Leśna, na działce nr.ew.gr.1894/3, Chechło, gmina Klucze - powierzchni zabudowy -211,30 m2 - powierzchnia użytkowa – 256,40 m2 - kubatura budynku – 1 582,20 m3 - ilość kondygnacji: 2 (parter , poddasze użytkowe) - wysokość pomieszczeń: 3,25 m oraz 3,05m. Szczegółowy zakres robót określono w przedmiarach robót, kosztorysach nakładczych oraz projekcie budowlanym będącymi załącznikami do SIWZ. Zainteresowanemu Wykonawcy Zamawiający umożliwi dostęp do obiektu, w którym ma być realizowana inwestycja w terminie uprzednio uzgodnionym z osobą wymienioną w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej w skrócie „SIWZ”. Szczegółowy zakres robót: Szczegółowy zakres robót został określony w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz załącznikach do SIWZ ( projekt budowlany, przedmiary robót). Wyżej wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: www.gmina-klucze.pl – link BIP – Przetargi, a także są dostępne w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Klucze ul. Partyzantów 1 32-310 Klucze pok. Nr 305. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ: - Przedmiar robót załącznik ido SIWZ nr: - 5.1.roboty budowlane, - 5.2. instalacje elektryczne, - 5.3. instalacje sanitarne, - Dokumentacja Budowlana załącznik nr 6 do SIWZ, Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Szczególne wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przedmiot zamówienia: Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający nie wymaga zatrudnienia pracowników przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu lub oznaczenia pochodzenia, zamawiający dopuszcza składanie ofert z zastosowaniem innych materiałów i elementów niż podane w opisie przedmiotu zamówienia i załącznikach do SIWZ pod warunkiem, że zaproponowane materiały i elementy będą posiadały parametry techniczne i jakościowe (technologiczne) nie gorsze niż te, które przedstawiono opisie przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. pkt. 1 ustawy PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Polisa oc. – kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- MODERNIZACJA ODCINKÓW DRÓG GMINNYCH W ŁUCZYCACH I ŁOSOSKOWICACH - UTWARDZENIE POBOCZY
Dodano: 2023-10-30 - MODERNIZACJA TRZECH DRÓG GMINNYCH - UTWARDZENIE POBOCZY
Dodano: 2022-09-05 - Przebudowa i rozbudowa budynku Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej wraz z instalacjami c.o., wod.-kan. oraz elektryczną na działce nr ewid. 9972/12, obręb i jednostka ewidencyjna 121502_1.0001 Sucha Beskidzka- III
Dodano: 2021-02-08 - Przebudowa i rozbudowa budynku Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej wraz z instalacjami c.o., wod.-kan. oraz elektryczną na działce nr ewid. 9972/12, obręb i jednostka ewidencyjna 121502_1.0001 Sucha Beskidzka- III
Dodano: 2020-12-29 - Przebudowa i rozbudowa budynku Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej wraz z instalacjami c.o., wod.-kan. oraz elektryczną na działce nr ewid. 9972/12, obręb i jednostka ewidencyjna 121502_1.0001 Sucha Beskidzka - II
Dodano: 2020-12-03 - Przebudowa drogi powiatowej 1507K Szymbark - Bystra - Szalowa od km 1+550 do km 1+955 w m. Szymbark
Dodano: 2020-09-24 - Przebudowa i rozbudowa budynku Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej wraz z instalacjami c.o., wod.-kan. oraz elektryczną na działce nr ewid. 9972/12, obręb i jednostka ewidencyjna 121502_1.0001 Sucha Beskidzka
Dodano: 2020-09-10 - „Rozbudowa Klubu Studenckiego ZAUEK w Pawilonie E”
Dodano: 2020-08-14 - „Modernizacja dróg dojazdowych do pól ul. Polna działka nr 453 w miejscowości Cieślin o długości 420 m, „Przełajka” działka nr 478/5, 729 w miejscowości Kwaśniów Dolny w km 0+000-0+097,5 i 0+117,7 -0+420 o długości 339,8 m.”
Dodano: 2020-08-06 - Remont dróg na terenie Gminy Zawoja w roku 2020 – 2021 - FDS
Dodano: 2020-07-28