Przetargi.pl
Utworzenie lokali socjalnych w budynku byłej PSP w miejscowości Bąkowiec

Gmina Garbatka-Letnisko ogłasza przetarg

  • Adres: 26930 Garbatka-Letnisko, ul. Skrzyńskich
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6210194, 6210163 w. 22 , fax. 486 210 054
  • Data zamieszczenia: 2018-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Garbatka-Letnisko
    ul. Skrzyńskich 1
    26930 Garbatka-Letnisko, woj. mazowieckie
    tel. 48 6210194, 6210163 w. 22, fax. 486 210 054
    REGON: 53193800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.garbatkaletnisko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie lokali socjalnych w budynku byłej PSP w miejscowości Bąkowiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zakres prac obejmuje m.in.: a) Roboty rozbiórkowe • wykucie z muru ościeżnic, demontaż balustrady schodowej, • wywiezienie gruzu z terenu b) Roboty budowlane • Akrylowanie podokienników • Dostawa i montaż drzwi wewnętrznych antywłamaniowych, ościeżnica stalowa • Dostawa montaż drzwi wewnętrznych stalowych wraz z ościeżnicą stalową – pomieszczenie pod schodami • Dostawa i montaż ościeżnic dla drzwi wewnątrzlokalowych – pomieszczenie pod schodami • Ościeżnice stalowe dla drzwi wewnątrzlokalowych i wejściowych do lokalu – malowanie ościeżnic zamontowanych, wykonanie obróbek obsadzenia • Montaż nowych ościeżnic przekazanych przez Zamawiającego • Montaż skrzydeł drzwiowych przekazanych przez Inwestora • Montaż klamek z szyldami • Wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ościeżnicach • Gruntowanie powierzchni • Wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych, dwuwarstwowych na ścianach i sufitach • Przygotowanie podłoża pod okładziny podłogowe – oczyszczenie i gruntowanie pod kleje cementowe • Wykonanie okładzin podłogowych na kleju cementowym • Wykonanie okładzin podłogowych na kleju cementowym – dokończenie prac polegających na oczyszczeniu i zafugowaniu położonych płytek oraz uzupełnienie płytek • Wykonanie okładziny schodów z płytek na zaprawie klejowej, podstopnice, spoczniki, cokoły • Wykonanie cokolików z płytek na zaprawie klejowej oraz uzupełnienie ułożonych cokołów • Wykonanie cokolików na zaprawie klejowej – zafugowanie ułożonego cokołu • Wykonanie posadzek z paneli podłogowych o zwiększonej odporności na ścieranie wraz z warstwą folii izolacyjnej oraz warstwą wygłuszająco-wyrównywującą • Wykonanie cokołów w pokojach • Przygotowanie podłoża pod wykonanie okładzin ściennych – jednokrotne gruntowanie podłoża pod kleje cementowe • Wykonanie okładziny ściennej na kleju cementowym w pomieszczeniach mokrych oraz uzupełnienie płytek w łazienkach • Zafugowanie ułożonych płytek • Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności • Malowanie powierzchni wewnętrznych – gruntowanie podłoża • Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian, sufitów, klatki schodowej • Dwukrotne malowanie farbami olejnymi oraz emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian z jednokrotnym szpachlowaniem – klatki schodowej • Jednokrotne malowanie ścian i sufitów • Wykonanie poprawek malarskich • Dostawa i montaż balustrady systemowej z profili stalowych ocynkowanych malowanych proszkowo • Wykonanie obróbek wywiewek kanalizacyjnych w dachach krytych blachą – z blachy stalowej powlekanej • Zabezpieczenie rur gazowych podczas wykonywania prac tynkarsko malarskich • Obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach z cegieł • Wykucie podejść kratki wentylacyjnej w kuchni, obróbka otworu, obsadzenie kratki, uzupełnienie gładzi i powłok malarskich • Dostawa montaż szafek gazowych podwójnych • Dostawa i montaż kuchenek elektrycznych z piekarnikiem wolnostojącym • Demontaż istniejących drzwi stalowych zewnętrznych • Powiększenie otworu drzwiowego oraz montaż nadproża stalowego pod drzwi dwuskrzydłowe • Montaż drzwi dwuskrzydłowych o wym. 130x210-d6 stalowe zewnętrze oraz 140x245xd5 stalowe wewnętrzne • Uzupełnienie elewacji, wykonanie nowego ocieplenia ościeżnicy i opaski z tynku wokół nowo obsadzonych drzwi. • Dostawa i montaż grzejników na klatkę schodową • Istniejące drzwi wejściowe /szerokości 90cm/ na klatkę schodową lokali socjalnych należy wymienić na drzwi szerokości d=120cm / wymiar skrzydła 90cm + 30cm/. W związku z tym należy powiększyć istniejący otwór do wymiaru d=130cm, po uprzednim wykonaniu nadproża stalowego. Wykonać nową elewację w miejscach po wymianie drzwi. Drzwi wewnętrzne d=90cm należy wymienić na drzwi d=130cm /90+40cm/. Wysokość drzwi min. 2,0m, przestrzeń nad drzwiami około 30cm zabudować blachą lub płyta g-k. Rysunek dotyczący wymiany drzwi wejściowych na klatkę schodową lokali socjalnych stanowi załącznik Nr 1 do siwz. • Wykonanie wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnych, m.in.: o Lokal nr 1, 2, 3, 4 wyposażenie: ustępy z płuczka ustępową typu „kompakt”, umywalki pojedyncze porcelanowe z syfonem gruszkowym, postumenty porcelanowe do umywalek, baterie umywalkowe jednouchwytowe z dwoma zaworami, zlew ze stali nierdzewnej – 2-komorowe, syfony podwójne z tworzywa sztucznego, baterie zlewozmywakowe jednouchwytowe z dwoma zaworami, brodziki natryskowe, kabiny natryskowe do kąpieli, narożna, półokrągłe z szybami ze szkła hartowanego, syfony pojedyncze do pralki, wodomierze skrzydłowe domowe, zawory czerpalne, zawory przelotowe instalacji wodociągowych, wykonanie prób szczelności instalacji wodociągowych z rur z tworzyw sztucznych – próba zasadnicza (pulsacyjna), próby szczelności instalacji wodociągowych – dodatek w budynkach mieszkalnych, izolacja rurociągów otulinami, o Wyprowadzenie pionów kanalizacyjnych przez stropy i ponad dach: przebicie otworów w elementach z betonu żwirowego – strop – piony kanalizacyjne, przebicia otworów w stropie poddasza – piony kanalizacyjne, przebicia otworów w dachu – piony kanalizacyjne, wykonanie rur wywiewnych wraz z kołnierzami uszczelniającymi dla pokryć z blach płaskiej panelowej, po wyprowadzeniu rur ponad dach wykonanie obróbek blacharskich. • Wykonanie wewnętrznej instalacji, m.in.: • Lokal nr 1,2,3,4 wyposażenie w kocioł wiszący gazowy kondensacyjny 2-funkcyjny na gaz płynny z podłączeniem, wykonanie systemu odprowadzania spalin przez szacht kominowy, zawory kulowe instalacji, montaż grzejników stalowych – przekazanych przez Inwestora, montaż grzejników stalowych ocynkowanych przekazanych przez Zamawiającego, głowice termostatyczne, wykonanie prób szczelności instalacji c.o. • Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej, m.in.: o Lokal nr 1, 2,3,4 wykonanie pomiarów 3-fazowego i 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia, montaż łączników instalacyjnych świecznikowych, schodowych, montaż dzwonka, gniazd 230V instalacyjnych wtyczkowych ze stykiem ochronnym podtynkowe 2-biegunowe przelotowe podwójne, montaż opraw oświetleniowych przykręcanych (plafoniery) szczelne z zamontowaniem klosza, montaż opraw oświetlenia zawieszane (zwykłe) – żarowa, montaż wentylatorów łazienkowych z wyłącznikiem światła, kuchenki elektryczne czteropalnikowe wraz z podłączeniem. • Zagospodarowanie terenu poprzez m.in.: o Rozebranie chodników z płyt betonowych, wykonanie koryta, o Wykonanie nawierzchni chodników i opaski: wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm na podsypce piaskowej gr. 5 cm, wykonanie obrzeży betonowych na podsypce piaskowej, z wypełnieniem spoin piaskiem, wykonanie 8 miejsc postojowych z kostki betonowej grub. 8 cm w tym 2 dla osób niepełnosprawnych o Wykonanie nawierzchni placów postojowych - utwardzenie placu wraz z wykonaniem osłony śmietnikowej, m.in.: wykonanie koryta o głębokości 60 cm, wykonanie podbudowy betonowej bez dylatacji – grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm B10, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, wykonanie krawężników betonowych z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej, wykonanie śmietnika – ściany z cegieł klinkierowych na zaprawie trasowej, cegła klinkierowa perforowana 250x120x65, ułożenie krokiew , poszycie konstrukcji dachowej (deskowanie płytą OSB wodoodporną gr. 22 cm), izolacja z folii polietylenowej przymocowana do konstrukcji drewnianej, pokrycie dachowe blachą powlekaną w postaci paneli płaskich wraz z wszelkimi obróbkami – kolor do uzgodnienia z Zamawiającym, o demontaż i montaż ogrodzenia od strony drogi wojewódzkiej. Ogrodzenie systemowe, panelowe z prętów ocynkowanych. W ogrodzeniu zamontować 2 furtki oraz bramę przesuwną. o Wykonanie zjazdu z drogi wojewódzkiej z kostki brukowej betonowej o gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej, podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 25 cm, warstwa górna po zagęszczeniu 15 cm, posypce cementowo-piaskowej, krawężniki betonowe na podsypce piaskowej na łukach, krawężniki betonowe z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej. Pod zjazdem należy wykonać przepust fi 500 umożliwiający swobodny przepływ wody. Opracować projekt czasowej organizacji ruchu łącznie z uzgodnieniami oraz zatwierdzeniem, powiadomić Zarządcę drogi o rozpoczęciu robót budowlanych. Dostawa i montaż oznakowania pionowego i poziomego zgodnie ze stałą organizacją ruchu. • Wyposażenie pomieszczeń socjalnych zgodnie z dokumentacją projektową i przedmiarami robót poszczególnych branż ponadto pomieszczenia należy wyposażyć w czteropalnikową kuchenkę elektryczną wraz z podłączeniem. • Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia pomieszczeń w pełny sprzęt ppoż., pozyskania pozytywnej opinii Straży Pożarnej oraz Sanepidu, oraz wszelkich dokumentów niezbędnych do pozyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie w Nadzorze budowlanym 2) Wykonawca zobowiązany jest do: a) Zorganizowania zaplecza budowy b) Prowadzenia dokumentacji budowy c) Zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób, badań i odbiorów d) Po zakończeniu budowy do uporządkowania terenu, demontażu obiektów tymczasowych e) Pokrycia ewentualnych strat wynikłych przez prowadzenie robót stanowiących pogorszenie stanu nieruchomości lub jej składników f) Przeprowadzenia ewentualnych badań i sprawdzeń materiałów g) Przygotowania operatu powykonawczego tj. dokumentów niezbędnych do oddania obiektu do użytkowania (w tym zaewidencjonowana dokumentacja geodezyjna powykonawcza, świadectwa charakterystyki energetycznej, odbiorców i uzgodnień branżowych, pomiarów, atestów lub deklaracji technicznych, ppoż., sanitarnych itd.) h) Zamówienie Wykonawca wykona z własnych materiałów. i) Zamówienie nie obejmuje robót budowlanych ujętych w dokumentacji projektowej dotyczących parteru budynku. Na realizację zadania dot. remontu pomieszczeń parteru oraz prace termomodernizacyjne przeprowadzono odrębne postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. j) Szczegółowy zakres prac wskazano w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych poszczególnych branż. k) Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacja projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. l) Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia pomieszczeń w pełny sprzęt ppoż, pozyskania pozytywnej opinii Straży Pożarnej oraz Sanepidu, oraz wszelkich dokumentów niezbędnych do pozyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie w Nadzorze budowlanym. m) Inne dokumenty niezbędne do dokonania w imieniu Zamawiającego zgłoszenia o zakończeniu budowy w Nadzorze Budowlanym i uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu tj.: oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym i warunkami pozwolenia na budowę oraz uprawnienia, zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, protokoły badań i sprawozdań wewnętrznej instalacji gazu, elektrycznej, przewodów kominowych, pozyskania pozytywnej opinii Straży Pożarnej oraz Sanepidu, oraz wszelkie inne niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę oferent winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy) 8.2 Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.) 8.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Zwoleń O/Garbatka numer konta: 67 9157 0002 0040 0400 0257 0019 Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 8.4 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 8.5 Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 8.5.1 gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 8.5.2 okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 8.6 Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 8.6.1 poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 8.6.2 poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 6. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.14 Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w sekcji 6.13, lub oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach