Gmina Lubochnia ogłasza przetarg
- Adres: 97-217 Lubochnia, ul. Tomaszowska 9
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 7103510 , fax. 044 7103022
- Data zamieszczenia: 2009-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubochnia
ul. Tomaszowska 9 9
97-217 Lubochnia, woj. łódzkie
tel. 044 7103510, fax. 044 7103022
REGON: 59064814900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubochnia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie kompleksu kulturalno-sportowo-rekreacyjnego w Lubochni poprzez rozbudowę budynku klubu sportowego i budowę sceny widowiskowej wraz z zadaszeniem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Projekt inwestycji obejmuje rozbudowę budynku klubu sportowego, wykonanie nowej sceny widowiskowej wraz z zadaszeniem, nowe miejsca postojowe, przebudowę istniejących zjazdów wraz z urządzeniami technicznymi. Dane projektowe: Projektowana powierzchnia rozbudowy klubu sportowego - 34,84 [m2] Projektowana powierzchnia zabudowy scena widowiskowa - 102,60 [m2] Istniejąca zabudowa - 329,17 [m2] Projektowane powierzchnie utwardzone - 199,90 [m2] Istniejące powierzchnie utwardzone do przebudowy - 638,70 [m2] Istniejące powierzchnie utwardzone - 381,18 [m2] Powierzchnie zielone - 2907,24 [m2] Powierzchnia w zakresie opracowania - 4593,63 [m2] Kubatura - 1110,78 [m3] Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - przedmiar robót, - projekt budowlany (część tekstowa i graficzna) - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót Miejsce realizacji inwestycji: miejscowość Lubochnia, ul. Łódzka 57 A - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452120006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: - posiadają doświadczenie zawodowe - wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, polegających na budowie, rozbudowie, przebudowie budynku użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 1000 m3 - dysponują kierownikiem budowy, posiadającym stosowne uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie, należącym do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadającym co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji robót, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500.000 zł d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych. 2. Udzielą Zamawiającemu co najmniej 5-cio letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane. 3. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: a. przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, b. niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, ze Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych następujących dokumentów: 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (a w tym uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz potwierdzenie przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa), doświadczenia i wykształcenia , niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 7) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem nazwy i adresu Zamawiającego, ich zakresu rzeczowego (a zwłaszcza kubatury), wartości oraz daty i miejsca wykonania a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 8) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubochnia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa budynku zaplecza na stadionie miejskim w Pajęcznie
Dodano: 2015-09-11 - Przebudowa związana ze zmianą użytkowania obiektu zabytkowego przy ul. Tuwima 17 w Łodzi
Dodano: 2015-07-24 - Budowa świetlicy środowiskowej w miejscowości Polowa
Dodano: 2015-06-29 - ROZBUDOWA, PRZEBUDOWA I WYPOSAŻENIE ŚWIETLICY WIEJSKIEJ WE WSI GÓRA Z PRZEZNACZENIEM NA CELE SPOŁECZNE I KULTURALNE
Dodano: 2014-02-12 - BUDOWA PEŁNOWYMIAROWEJ SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W JEŻOWIE
Dodano: 2014-01-31 - PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W WIEWIÓROWIE- ETAP I
Dodano: 2013-09-04 - Budowa Sołeckiego centrum Kultury, Sportu i Rekreacji we Wróblewie
Dodano: 2013-08-22 - Budowa zaplecza sportowego w Justynowie
Dodano: 2013-03-28 - Budowa zaplecza sportowego w Justynowie
Dodano: 2013-03-05 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 5 000 000 Euro na roboty budowlane polegające na przebudowie i rozbudowie budynku OSP Wilamów związana z utworzeniem świetlicy środowiskowej.
Dodano: 2013-02-11