Przetargi.pl
Utworzenie Klubu Seniora i Klubu Rodziny w Gminie Miłakowo

Urząd Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 14-310 Miłakowo, ul. Olsztyńska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897 587 401
  • Data zamieszczenia: 2019-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy
    ul. Olsztyńska 16
    14-310 Miłakowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897 587 401
    REGON: 51074369200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie Klubu Seniora i Klubu Rodziny w Gminie Miłakowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług prowadzenia zajęć w ramach Projektu pn.” Utworzenie Klubu Seniora oraz Klubu Rodziny w Gminie Miłakowo” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Miejsce świadczenia usług: Miłakowski Dom Kultury zlokalizowany w Miłakowie przy ul. o. Wł. Włodyki 20. Miejsce/pomieszczenie do zajęć zapewnia Zamawiający. Zajęcia będą realizowane zgodnie z harmonogramem realizacji zajęć, który zostanie opracowany po zakończeniu procesu rekrutacji uczestników oraz personelu. Odbywać się będą od poniedziałku do piątku oraz w weekendy w godzinach popołudniowych i wieczornych w zależności od potrzeb i możliwości uczestników projektu. Biorąc pod uwagę, iż harmonogram realizacji zajęć uzależniony będzie od specyfiki poszczególnych grup, osoby zainteresowane prowadzeniem zajęć w projekcie, powinny wykazać się przede wszystkim dyspozycyjnością czasową. Wykonawca zobowiązany jest do: • przeprowadzenia zajęć z zachowaniem wysokich standardów jakościowych, w sposób zapewniający osiągnięcie zakładanych celów, w wymiarze czasowym wskazanym w specyfikacji przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem potrzeb i możliwości uczestników projektu; • przygotowania materiałów, tj. programu zajęć oraz materiałów pomocniczych. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia przygotowanych materiałów znakiem Unii Europejskiej, znakiem Funduszy Europejskich oraz oficjalnym logo promocyjnym Województwa Warmińsko-Mazurskiego. Papier zawierający stosowne logotypy zostanie udostępniony Wykonawcy przez Zamawiającego w wersji elektronicznej; • informowania uczestników Projektu i opinię publiczną o współfinansowaniu realizacji Projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; • przekazania Zamawiającemu jednego kompletu przygotowanych materiałów do prowadzenia zajęć; • prowadzenia dokumentacji prowadzonych zajęć, na którą składają się z listy obecności, dziennika zajęć, karty czasu pracy zgodnie ze wzorami przekazanymi przez Zamawiającego; • przechowywania dokumentacji prowadzonych zajęć w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz systematycznego przekazywania dokumentacji tj. minimum raz w miesiącu; • współpracy z Koordynatorem Projektu; • zgłaszania stwierdzonych nieprawidłowości; • współpracy przy prowadzeniu monitoringu stopnia osiągnięcia wskaźników; • umożliwienia wglądu do dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych przez Zamawiającego uprawnionym podmiotom w zakresie prawidłowości realizacji Projektu; • udostępniania dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia podmiotom uprawnionym do przeprowadzania kontroli projektu, w ramach którego prowadzone są zajęcia. • Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo, szkody na mieniu oraz wobec osób trzecich powstałe w wyniku wykonywania obowiązków wynikających z umowy, a także z nienależytego ich wykonania. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na części. Klub Seniora Część 1 – prowadzenie zajęć ruchowych – joga – 1 osoba • Zadanie obejmuje realizację wyżej wymienionych zajęć w celu utrzymania dobrej kondycji zdrowotnej i psychicznej uczestników. Zajęcia należy dostosować do potrzeb i możliwości seniorów. Ich główny cel to rozładowanie napięcia mięśniowego i psychofizycznego oraz poprawa funkcji motorycznych i równowagi. Ćwiczenia nie mogą obciążać stawów i kręgosłupa oraz nie mogą nadmiernie pobudzać akcji serca. Umowa obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 120 godzin w systemie z podziałem na 2 grupy (15 osób w grupie) x 1 spotkanie w miesiącu dla poszczególnej grupy x 2,5 godziny. • Kod CPV - 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe. Część 2 – przeprowadzenie warsztatu – pierwsza pomoc przedmedyczna – 1 osoba • Zadanie obejmuje prowadzenie warsztatu z pierwszej pomocy przedmedycznej. Zajęcia należy dostosować do potrzeb i możliwości seniorów. • Umowa obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 8 godzin w systemie: 1 grupa (35 osób) x 1 spotkanie x 4 godziny. • Kod CPV - 80562000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy. Część 3 – prowadzenie spotkań literackich – 1 osoba • Zadanie obejmuje realizację zajęć literackich. Spotkania mają na celu edukację kulturową, promocję literatury i nowości wydawniczych różnych gatunków, a także promowanie czytelnictwa jako atrakcyjnej formy spędzania wolnego czasu, będącego podstawą do budowania więzi międzyludzkich. • Umowa obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 20 godzin w systemie: 1 grupa x 5 spotkań (maksymalnie 2 spotkania w roku) x 4 godziny. Łączna ilość uczestników 70 osób. • Kod CPV – 92000000-1 – usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe Część 4 – prowadzenie warsztatów wokalnych – 1 osoba • Zadanie obejmuje realizację warsztatów wokalnych, składających się z zajęć z emisji głosu i śpiewu. Główne cele warsztatów to wzmacnianie poczucia własnej wartości, rozwijanie koncentracji, pamięci, współdziałanie w grupie, zwalczanie wstydu występowania przed publicznością. • Umowa obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 200 godzin w systemie z podziałem na 4 grupy (15 osób w grupie) x 1 spotkanie w miesiącu dla każdej grupy x 2,5 godziny. • Kod CPV - 92312000-1 – Usługi artystyczne. Część 5 – prowadzenie poradnictwa prawnego – 1 osoba • Zadanie obejmuje zapoznanie uczestników z tematyką prawa rodzinnego, opiekuńczego, spadkowego oraz zasad i skutków zawierania umów. Porady prawne udzielane będą stosownie do indywidualnych potrzeb odbiorców. • Umowa obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 65 godzin w systemie: 1 spotkanie w miesiącu x 2 godziny • Kod CPV – 79100000-5 - usługi prawnicze. Część 6 – Psycholog -kierownik wycieczki – 1 osoba • Zadanie obejmuje opiekę nad Seniorami podczas wycieczek oraz organizację i prawidłowy przebieg wycieczki, w tym ewidencja katy wycieczki. • Umowa obejmuje pracę w ramach projektu w ilości 80 godzin. • Kod CPV - 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego. Część 7 – Pedagog - opiekun wycieczki – 2 osoby • Zadanie obejmuje opiekę nad Seniorami podczas wycieczek . • Umowa obejmuje pracę w ramach projektu w ilości 80 godzin. • Kod CPV - 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego. Część 8 – prowadzenie poradnictwa diabetologicznego – 1 osoba • Zadanie obejmuje zapoznanie uczestników z problemami seniorów związanych z nadwagą i żywieniem oraz cukrzycą wieku starczego. • Umowa obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 45 godzin w systemie: 1 spotkanie w kwartale x 5 godzin • Kod CPV – 80400000-8 – usługi edukacji osób dorosłych oraz inne. Część 9 – prowadzenie poradnictwa psychologicznego – 1 osoba • Zadanie obejmuje realizację poradnictwa psychologicznego dla uczestników projektu – członków Klubu Seniora. W ramach zajęć rodziny zdiagnozują swoje problemy i zapoznają się z ich profilaktyką. • Umowa obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 36 godzin w systemie spotkań indywidualnych: 1 spotkanie raz na 2 miesiące x 3 godziny. • Kod CPV – 85121270-6 – Usługi psychiatryczne lub psychologiczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Klub Seniora 1. W zakresie Części 1 – prowadzenie zajęć ruchowych – joga – wymagane jest minimum wykształcenie średnie. Potwierdzone min, roczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć ruchowych. 2. W zakresie Części 2 – przeprowadzenie warsztatu – pierwsza pomoc przedmedyczna –wymagane jest co najmniej wykształcenie średnie i min. roczne doświadczanie uprawniające do prowadzenia zajęć z pierwszej pomocy przedmedycznej. 3. W zakresie Części 3 – prowadzenie spotkań literackich – wymagane jest co najmniej wykształcenie średnie i min. roczne doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć. 4. W zakresie Części 4 – prowadzenie warsztatów wokalnych – wymagane jest wykształcenie min. średnie oraz roczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć wokalnych. 5. W zakresie Części 5 – prowadzenie poradnictwa prawnego – wymagane jest wykształcenie wyższe prawnicze oraz min. 2 letnie doświadczenie pracy w zawodzie 6. W zakresie Części 6 – psycholog - kierownik wycieczki – wymagane jest co najmniej wykształcenie średnie i udokumentowanie rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku. 7. W zakresie Części 7 – pedagog - opiekun wycieczki – wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne i udokumentowanie rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku. 8. W zakresie Części 8 – prowadzenie poradnictwa diabetologicznego - wymagane jest wykształcenie wyższe medyczne - diabetolog i udokumentowanie 2 letniego doświadczenia w pracy na stanowisku lekarskim. 9. W zakresie Części 9 – prowadzenie poradnictwa psychologicznego – wymagane jest wykształcenie psychologiczne, min. 2 letnie doświadczenie na stanowisku psychologa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 5) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach