Gmina Klonowa ogłasza przetarg
- Adres: 98-273 Klonowa, ul. Ks. Józefa Dalaka 2,
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 43 8208493 , fax. -
- Data zamieszczenia: 2024-06-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Klonowa
ul. Ks. Józefa Dalaka 2,
98-273 Klonowa, woj. łódzkie
tel. 43 8208493, fax. -
REGON: 730934499 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugklonowa.finn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej z ilością 12-tu miejsc opieki dla dzieci do lat 3, 98-273 Klonowa, Kuźnica Błońska 9 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest stworzenie klubu malucha do opieki nad dziećmi do lat trzech. W zakres prac wchodzą:1) Roboty budowlane – związane ze zmianą aranżacji pomieszczeń w ramach dostosowania do nowej funkcji (klubu malucha), wydzielenie niezależnego wejścia, montaż stolarki drzwiowej, izolacje.2) Roboty wykończeniowe - wykonanie nowych tynków, okładzin ściennych z glazury, sufity podwieszone w pomieszczeniach, posadzki, ułożenie nowych wykładzin podłogowych, malowanie ścian.3) Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne: podłączenie nowych urządzeń sanitarnych w pomieszczeniach WC, zaplecza kuchennego, zmywalni wraz z wyposażeniem, 4) Roboty instalacyjne elektryczne: okablowanie, montaż włączników światła, oświetlenie pomieszczeń i nowy układ gniazd wtykowych, rozdział instalacji, wykonanie nowej instalacji alarmowej i teleinformatycznej.5) Wykonanie instalacji wentylacji – centrala wentylacyjna z automatyką sterowania oraz rozprowadzeniem do poszczególnych pomieszczeń, zgodnie z wymogami technologicznymi.6) Roboty związane z zagospodarowaniem terenu.7) Przekazanie do eksploatacji przy udziale Zamawiającego, wykonanych robót oraz uzyskanie protokołów odbioru po wykonanych robotach wraz z oddaniem budynku do użytkowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej,Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadań polegających na wykonaniu co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej rodzajem i wartością przedmiotowemu zamówieniu, tj. wykonaniu prac związanych z remontem, rozbudową lub budową na kwotę 100 000,00 zł, przy czym w zakres robót muszą wchodzić prace wykończeniowe. dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia - min. 1 osoba.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-03
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Na zawarcie umowy ramowej na doszczelnienie przewodów kominowych metodą szlamowania oraz metodą instalowania wkładów z rur żaroodpornych i kwasoodpornych
Dodano: 2024-06-27 - Budowa i przebudowa drogi wewnętrznej w Łowiczu przy ul. Powstańców 1863 roku nr 12 łącznie z miejscami postojowymi i infrastrukturą
Dodano: 2024-06-26 - Przebudowa kuchni i stołówki w Szkole Podstawowej w Szczawinie
Dodano: 2024-06-26 - Remont dachu budynku XLVII Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Staszica w Łodzi przy ul. Czernika 1/3
Dodano: 2024-06-26 - Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Leźnicy Małej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2024-06-26 - Przebudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Topoli Królewskiej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2024-06-26 - Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Wilczkowicach Górnych w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2024-06-26 - „Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli – zakres na 2024 rok.”
Dodano: 2024-06-25 - Modernizacja węzłów higieniczno-sanitarnych w budynkach Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. H. Wieniawskiego przy ul. Sosnowej w Łodzi
Dodano: 2024-06-25 - MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ŚWINICACH WARCKICH FILIA PIASKI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
Dodano: 2024-06-25