Przetargi.pl
Utworzenie Klubu Malucha w Gminie Łomazy

Urząd Gminy Łomazy ogłasza przetarg

  • Adres: 21-532 Łomazy, Plac Jagielloński
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 417 003 , fax. 833 417 021
  • Data zamieszczenia: 2019-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Łomazy
    Plac Jagielloński 27
    21-532 Łomazy, woj. lubelskie
    tel. 833 417 003, fax. 833 417 021
    REGON: 54556850000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomazy.pl, www.uglomazy.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie Klubu Malucha w Gminie Łomazy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest Utworzenie Klubu Malucha w budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Łomazach. Szczegółowy zakres zadania obejmuje: - przebudowę schodów wejściowych zgodnie z wymogami przepisów ochrony przeciwpożarowej prowadzących do wydzielonego wejścia, - opracowanie dokumentacji technicznej projektu przebudowy schodów, - montaż drzwi przeciwpożarowych, - wydzielenie i modernizacja ciągów komunikacyjnych zgodnie z wymogami przepisów przeciwpożarowych, - wydzielenie pomieszczeń Klubu Malucha od szkoły, - dostosowanie i modernizacja pomieszczeń Klubu Malucha, - dostawa i montaż placu zabaw, - dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych na potrzeby Klubu Malucha oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach