Przetargi.pl
„Utworzenie Klubu Dziecięcego „Bączek” w Tychowie Starym”

Gmina Mirzec ogłasza przetarg

  • Adres: 27-220 Mirzec, Mirzec Stary
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 713 033 , fax. 412 713 033
  • Data zamieszczenia: 2020-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mirzec
    Mirzec Stary 9
    27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 713 033, fax. 412 713 033
    REGON: 29101033000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugmirzec.sisco.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Utworzenie Klubu Dziecięcego „Bączek” w Tychowie Starym”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane (wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie): -wykonanie chodnika z kostki brukowej prowadzącego do wjazdu na pochylnię, -wymiana stolarki okiennej -skucie istniejącej glazury i położenie nowej w sanitariatach oraz szatni, -przebudowa inst. sanitarnej w pom. łazienki związana ze zmianą lokalizacji urządzeń, przesunięcie grzejnika w sali na pobyt dzieci związane ze zmianą stolarki okiennej w miejscu -istniejącego grzejnika (należy również dokonać regulacji całości instalacji w obiekcie) -wymiana oświetlenia, -wykonanie nowych ścian działowych z bloczków gazobetonowych wraz z pracami wykończeniowymi. -wykończenie ścian, sufitów i podłóg (skrobanie starej farby ze ścian, gruntowanie malowanie farbami lateksowymi ścian i sufitów (krotność malowania do uzyskania jednolitej barwy, kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym) sali na pobyt dzieci, łazienek, korytarza, szatni, wózkowni; -montaż drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, -wykonanie posadzek, -budowa pochylni systemowej stalowej -budowa schodów zewnętrznych – przebudowa głównych schodów zewnętrznych oraz budowa murków oporowych, -wykończenie schodów zewnętrznych, -budowa schodów zewnętrznych prowadzących do Klubu dziecięcego – systemowe stalowe, -regulacja całości układu hydraulicznego w obiekcie -budowa placu zabaw wraz z ogrodzeniem. 2.Wykonanie zamówienia obejmuje również: -opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, -wykonanie wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych, w tym zagospodarowania placu budowy, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy, -wykonanie niezbędnych rusztowań, -odtworzenie dróg i chodników zniszczonych w trakcie realizacji robót, doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu realizacji robót -pełną obsługę geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą, -wykonanie dokumentacji powykonawczej,-uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu wraz z opiniami i stanowiskami organów wymienionymi w art. 56 Prawa budowlanego w imieniu Zamawiającego, -dostarczenie instrukcji użytkowania obiektu w tym m. in. instrukcje użytkowania sprzętu i urządzeń obiektu, -dostarczenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz z wyposażeniem w sprzęt p. poż (gaśnice, koce, itp.) -uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót, -postępowanie z odpadami powstałymi przy wykonywaniu przedmiotu umowy zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 (Dz.U.2019 poz. 701 z późń. zm.).Wykonawca ponosi zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów, dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowanie z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego, -wykonanie prób szczelności po zakończeniu robót związanych z realizacją instalacji przed odbiorem końcowym zadania. UWAGA: Pomieszczenie 1.30 nie jest objęte zamówieniem. Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać terminów pośrednich, wynikających z harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym przed podpisaniem umowy. Niedotrzymanie terminów pośrednich wykonania elementów robót wynikających z uzgodnionego harmonogramu rzeczowo finansowego zadani skutkować będzie naliczeniem kar umownych na zasadach określonych w projekcie umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ). Termin realizacji zadania do 17.07.2020 r. W ww. terminie Wykonawca zobowiązany jest wykonać bez wad i usterek przedmiot umowy, uzyskać pozwolenie na użytkowanie obiektu, skompletować i przekazać wszystkie niezbędne do odbioru dokumenty związane z realizacją zadania. 3.Zamawiający informuje, że budynek Szkoły Podstawowej w Tychowie Starym oraz zamontowane w nim instalacje centralnego ogrzewania objęte są jeszcze gwarancją poprzedniego Wykonawcy, którym było Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowym „WOMAX” Marek Wosztyl ul. Zielna 3, lok.1, 26-600 Radom. Roboty wykonywane były w ramach projektu pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej z obszaru gminy Mirzec z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii” dofinansowywanego ze środków UE. Dlatego też, Wykonawca winien tak dobrać technologię robót i tak zorganizować prowadzenie prac związanych z realizacją niniejszego zamówienia, aby nie dopuścić do utraty lub ograniczenia gwarancji wydanej przez Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowym „WOMAX” Marek Wosztyl ul. Zielna 3, lok.1, 26-600 Radom którą posiada Zamawiający. Wykonawca winien dokonać stosownych uzgodnień z gwarantem, czyli poprzednim Wykonawcą, w zakresie technologii i sposobu prowadzenia prac związanych z realizacją zamówienia w sposób zapewniający zachowanie pełnej gwarancji na elewację oraz instalację co w budynku SP w Tychowie Starym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dochodzenia roszczeń o odszkodowanie z tytułu utraty gwarancji z winy Wykonawcy. Ponadto po wykonaniu zamówienia, wraz z protokołem końcowego odbioru prac, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu pisemnego zaświadczenia o podtrzymaniu zakresu i warunków udzielonej gwarancji przez gwaranta, czyli poprzedniego Wykonawcę tj. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowym „WOMAX” Marek Wosztyl ul. Zielna 3, lok.1, 26-600 Radom W przypadku braku uzyskania od poprzedniego Wykonawcy termomodernizacji budynku SP w Tychowie Starym oświadczenia o podtrzymaniu przez niego gwarancji w opisanej formie Wykonawca zakresu objętego niniejszym postępowaniem, ponosić będzie odpowiedzialność za całość elewacji frontowej budynku. Obowiązkiem Wykonawcy jest wykonanie regulacji hydraulicznej całego systemu, natomiast nie będzie ponosił odpowiedzialności za poprawność działania całego systemu w obiekcie w zakresie nie objętym niniejszą umową. 4.Roboty stanowiące przedmiot zamówienia prowadzone będą w czynnym obiekcie (Szkoła Podstawowa), dlatego w terminie 3 dni od daty podpisania umowy, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić harmonogram rzeczowo-terminowy robót, uzgodniony z Zamawiającym, który po zatwierdzeniu przez Zamawiającego będzie stanowił załącznik do umowy. 5.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektach budowlano wykonawczych, projekcie umowy, przedmiarach robót, STWOiR stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Dokumentacja projektowa opracowana została przez Pracownia Projektowa GRUPA MAXPOL Piotr Bogusiewicz, 26-600 Radom. Ul. Żeromskiego 51A. 6.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w zakresie określonym w dokumentacji projektowej, projekcie umowy, przedmiarach robót oraz zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót – załącznikami do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215221-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 3 200,00 złotych (słownie: trzy tysiące dwieście złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 3 do SIWZ),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1)Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2)Zamawiający żąda dostarczenia zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia udowadniającego, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego, oraz że stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów (dokument składany na wezwanie Zamawiającego). W szczególności dokument powinien określać: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia oraz czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania określa załącznik nr 5A do SIWZ. 3).Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 7.2 ppkt. 1) do 4) - (dokument składany na wezwanie Zamawiającego). 4)Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt od 7.2 ppkt. od 1) do 4). dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (dokument składany na wezwanie Zamawiającego).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach