Przetargi.pl
"Utworzenie kina "Oaza" w Otwocku- cyfryzacja" oraz "Utworzenie kina "Oaza" w Otwocku- modernizacja"

Otwockie Centrum Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 05400 Otwock, Ul. Armii Krajowej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 779 36 43 , fax. 22 779 36 43
  • Data zamieszczenia: 2017-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Otwockie Centrum Kultury
    Ul. Armii Krajowej 4
    05400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 779 36 43, fax. 22 779 36 43
    REGON: 1276607500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ock.com.pl/bip
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Utworzenie kina "Oaza" w Otwocku- cyfryzacja" oraz "Utworzenie kina "Oaza" w Otwocku- modernizacja"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących dostaw wraz z instalacją i montażem oraz prac w ramach zadania pn. "Utworzenie kina "Oaza" w Otwocku- cyfryzacja" oraz "Utworzenie kina "Oaza" w Otwocku- modernizacja" tj. 1.1 ZADANIE (Utworzenie kina "Oaza" w Otwocku - cyfryzacja) L.p. Nazwa Ilość sztuk 1 Kinowy projektor cyfrowy - pełna zgodność ze standardem DCI (rozdzielczość nie mniejsza niż 2K) dostosowany do warunków sali kinowej Kina Oaza 1 2 Odpowiedni serwer kinowy w standardzie DCI. 1 3 Odpowiedni obiektyw do projektora cyfrowego umożliwiający projekcje w standardzie DCI w Kinie Oaza. 1 4 Dedykowany komputer lub panel sterujący projektora. 1 5 Stolik pod zestaw cyfrowy 1 6 Dostawa, montaż i szkolenie kinooperatorów. 1 kpl. 1.2 ZADANIE : (Utworzenie kina "Oaza" w Otwocku - modernizacja). Wymagania minimalne: a) Szafa Rack 19” – 1 komplet Lp. Nazwa komponentu Wymagania minimalne 1. Szafa Rack Szafa Rack 19”, min 40U, z panelem zasilania i okablowaniem osprzętu, drzwi szklane. b) Cyfrowy procesor dźwięku – 1 szt. Lp. Nazwa komponentu Wymagania minimalne • Cyfrowy procesor dźwięku kompatybilny z wybranym kinowym projektorem cyfrowym Wejścia audio: - 8 x AES/EBU (8 kanałów) gniazdo RJ45 - Optical Toslink, - wielokanałowe 7.1 wejście analogowe, - RCA stereo non sync, - wejście dla mikrofonu kalibracyjnego Wyjścia audio: - wielokanałowe 7.1 wyjście analogowe, - wyjście monitor outputs dla monitora odsłuchowego, Dodatkowe złącze: port RJ45 10/100M Ethernet. c) Monitor kontrolno-odsłuchowy – 1 szt. Lp. Nazwa komponentu Wymagania minimalne 1. Monitor kontrolno-odsłuchowy 8 kanałowy, odsłuch poszczególnych kanałów, sumy z procesora oraz końcówek mocy. d) Wzmacniacz mocy – 4 szt. Lp. Nazwa komponentu Wymagania minimalne 1. Wzmacniacz mocy − moc wyjściowa min. 2 x 1050 W / 4 Ohm, − THD < 0,05 %, − praca: stereo / bridge, − separacja kanałów przy 10kHz: min 54dB e) Głośnik główny – 3 szt. Lp. Nazwa komponentu Wymagania minimalne 1. Głośnik główny system dwudrożny, pasmo przenoszenia: min. 45 Hz - 20 kHz, moc RMS min. 600 W, impedancja 8 Ohm, skuteczność min. 100 dB SPL, średnica głośnika niskotonowego min. 15”, obudowa drewniana MDF, wózek jezdny o odpowiedniej nośności na kółkach- minimum dwa kółka z blokadą f) Głośnik basowy (subwoofer) – 1 szt. Lp. Nazwa komponentu Wymagania minimalne 1. Głośnik basowy moc RMS min. 800 W, impedancja 8 Ohm, skuteczność min. 99 dB SPL, pasmo przenoszenia min. 22 Hz - 300 kHz , średnica głośnika niskotonowego min. 18”, obudowa drewniana MDF.wózek jezdny o odpowiedniej nośności na kółkach- minimum dwa kółka z blokadą g) Głośnik surround – 10 szt. Lp. Nazwa komponentu Wymagania minimalne 1. Głośnik surround system dwudrożny, moc RMS min. 200 W, impedancja 8 Ohm, pasmo przenoszenia min. 60 Hz - 20 kHz, skuteczność min. 95 dB SPL, średnica głośnika szerokopasmowego min. 8”, obudowa drewniana MDF. h) Okablowanie głośnikowe – 1 kpl. Lp. Nazwa komponentu Wymagania minimalne 1. Okablowanie głośnikowe Kable głośnikowe miedziane o przekrojach: - dla głośników głównych i basowego – 4 mm², - dla głośników surround - 2,5 mm², - dla głośnika basowego - 4 mm². i) Zasilacz UPS do projektora – 1 szt. Lp. Nazwa komponentu Wymagania minimalne 1. Zasilacz UPS moc min. 2200 VA, podtrzymanie zasilania przy maksymalnym obciążeniu 5min.,filtracja napięcia zasilającego, obudowa RACK 19”. j) Ekran kinowy Lp. Nazwa komponentu Wymagania minimalne 1. Konstrukcja nośna ekranu kinowego wraz z niezbędną instalacją Konstrukcja nośna do ekranu kinowego pozwalająca podwiesić ekran przed oknem sceny, projekt oraz sposób instalacji uwzględniający istniejącą konstrukcję budynku oraz ciężar zainstalowanego ekranu, projekt musi zostać zatwierdzony przez administratora budynku. 1. Ekran kinowy Ekran kinowy, elektrycznie zwijany, biały matowy gain min. 1.0, rozmiar powierzchni ekranowej 600cm x 400cm, miniperforacja dla systemów dźwiękowych k) Montaż urządzeń, kalibracja sali, szkolenie obsługi – 1 komplet. l) Zakup i montaż wentylowanej i wygłuszającej obudowy do projektora m) Zamawiający załącza Projekt Funkcjonalno Użytkowy celem wykonania właściwej dokumentacji projektowej o której mowa w ww. PFU. W ramach przedmiotowego zamówienia należy wykonać projekt konstrukcji i instalacji oraz wykonać roboty na jego podstawie. Właściwy projekt musi być wykonany przez osobę posiadającą właściwe w tym zakresie uprawnienia. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oryginał wykonanego projektu. n) Zakup Systemu sprzedaży, rezerwacji biletów/warsztatów w Teatrze im Stefana Jaracza w Otwocku. Wymagania minimalne: System (oprogramowanie) do sprzedaży biletów na miejscu i przez stronę, z instalacją i serwisem. Serwer i baza musi być umieszczona na serwerze zewnętrznym. Praca systemu na środowisku Windows, Linux, Mac Os z przeglądarką internetową obsługującą javascript z dostępem do Internetu. Współpraca oparta na internetowej sprzedaży biletów wraz z połączeniem do zewnętrznego portalu wykonawcy z minimalną ilością wejść miesięcznych około 300 000 aktywnych użytkowników. Współpraca systemu z drukarkami fiskalnymi. 1.Funkcje oprogramowania, część administracyjna: • ustawienia minimum czterech stopni hierarchii uprawnień dla grup użytkowników: (Kasjer, Kierownik, Administrator, Instruktor) • możliwość wprowadzania dowolnej ilości wydarzeń, tworzenie harmonogramów wydarzeń na dowolny czas na przód z możliwością kopiowania oraz blokady wydarzeń. • tworzenia rezerwacji technicznych • możliwość wprowadzania rezerwacji dla klientów bezpośrednio z modułu administracyjnego • weryfikacji poszczególnych rezerwacji / dokonywania zmian w rezerwacjach jak zmiana odbioru, edycji, rabaty, czy ustawianie czasu ważności rezerwacji, • skanowanie biletów z automatycznym wgrywaniem kodu biletowego • przypisywanie wydarzeń do sal numerowanych i nienumerowanych • możliwość modyfikacji Sali przypisanej do wydarzenia już po rozpoczęciu sprzedaży • definiowanie różnych schematów biletów i cenników biletów i typów biletów (grupowe, vouchery, wejściówki) • możliwość ustawiania promocyjnych ceny biletów i promocji, przedsprzedaży • możliwość ustawienia przy zakupie internetowym form odbioru biletu: bilet pdf, wysyłka pocztą wysyłka kurierem dla każdego wydarzenia inaczej • możliwość sprzedaży po przez kasę bez włączania sprzedaży internetowej na stronie • możliwość blokowania w, module administracyjnym części miejsc na wydarzenie • możliwość wydruku biletu z modułu administracyjnego • możliwość nadruku na kopertach danych adresowych w przypadku zakupu biletu z opcją wysyłki kurierem lub pocztą • definiowanie zajęć okresowych z możliwością przyjmowania opłat on-line • wprowadzanie czasu trwania zajęć i maksymalnej ilości uczestników • możliwość wprowadzenia terminu zakończenia zajęć z automatyczną archiwizacją • przypisanie do każdych zajęć określonej sali • przypisywanie do zajęć instruktora • możliwość zapisów na utworzone zajęcia online przez serwis Partnera • tworzenie dowolnej ilości grup do danych zajęć z określeniem ilości osób w każdej grupie • możliwość utworzenie dla każdej grupy innego harmonogramu zajęć • zapisy i opłaty za jednorazowe warsztaty • harmonogram w formie kalendarza utworzonych zajęć • przypisywanie grup i udostępnianie list prowadzącym ( panel instruktora) • tworzenie dowolnej ilości schematów płatności za zajęcia z możliwością ich edycji w każdym momencie ; • definiowanie terminów wpłaty rat z możliwości ich edycji w każdym momencie • zarządzanie danymi uczestników • możliwość zapisywania uczestnika na zajęcia i przypisanie mu określonego szablonu płatności • drukowanie dokumentu KP/KW; • możliwość wysyłania do uczestników powiadomienia email, powiadomienia sms bezpośrednio z modułu administracyjnego • możliwość wysłania do uczestników zajęć informacji o zaległościach w płatnościach bezpośrednio z modułu administracyjnego • możliwość tworzenia list rezerwowych uczestników • podgląd stanu rozrachunków z uczestnikami zajęć, system musi oznaczać przeterminowane wpłaty • możliwość definiowania jednorazowych wejściówek przypisanych do określonych zajęć 2.Raporty oraz ich zawartość. Możliwość wygenerowania raportu: • rezerwacji miejsc, • raporty pełne wszystkich biletów, • opłaconych rezerwacji, raporty okresowe i z danego dnia, • raport z konkretnego wydarzenia z podziałem na ceny biletów. • Raporty kasowe z konta użytkowania, • raporty za produkty, • raport zwrotów biletów i produktów, • raport kasjerski wpływy i wpłaty kasjerskie, • raporty sprzedaży internetowej portalu biletowego. • raport z wpłat za zajęcia sumaryczny dla wszystkich zajęć w danym okresie ze stanem wpłat i zaległości • raport wpłat za zajęcia szczegółowy z podziałem na uczestników w danym okresie ze stanem ich rozrachunków 3.Kasa biletowa i jej funkcjonalność. Moduł kasowy działający w oparciu o przeglądarkę internetową. System powinien mieć nielimitowaną ilość stanowisk kasowych. Stanowiska mają być ze sobą połączone online, a sprzedaż ma następować w czasie rzeczywistym. Funkcjonalność stanowiska kasowego: • możliwość sprzedaży biletów przez kasę • możliwość sprzedaży produktów przez kasę • tworzenie rezerwacji w kasie • naliczania rabatów procentowych i kwotowych, • wyszukiwarka wydarzeń oraz kalendarz wydarzeń • możliwość sprawdzenia historii zakupu klienta wyszukując po przez Nazwisko, numer rezerwacji, numer telefonu • widok wszystkich transakcji z podziałem na rodzaj płatności, tytuł, datę i kwotę • obsługa kasowa pracowników oraz firm zewnętrznych „kontrahentów”; • generowanie dokumentów KP i KW • możliwość wystawienia faktury za zakupione bilety lub zajęcia • drukowanie biletów różnych typów i cen oraz wydruk grupowy, czyli wydruk większej liczby i biletów dla jednego klienta na jednym blankiecie biletowym • automatyczne drukowanie paragonów na drukarce fiskalnej • obsługa różnych typów płatności ( gotówka, przelew, voucher, zaproszenia, bon) • możliwość zastosowania monitora dotykowego dla kasjera oraz ma umożliwić wyświetla podgląd planu sali i wolnych miejsc dla widza na drugim ekranie • przyjmowanie wpłat za zajęcia poprzez wybór zajęć, uczestnika i oznaczenie przyjmowanej raty • możliwość przyjęcia przez kasjera mniejszej kwoty niż rat z oznaczeniem tego w systemie • możliwość wyszukania zajęć poprzez imię, nazwisko, adres mailowy lub numer telefonu uczestnika • możliwość podglądu przez kasjera wszystkich zaległości uczestnika na różnych zajęciach • możliwość podglądu najbliższych płatności • możliwość podglądu na stanowisku kasowym wszystkich wpłat uczestnika z informacją o dacie wpłaty, tytule należności, kwocie i kasjerze który należność przyjmował • możliwość zwrotu raty za zajęcia 4.Sprzedaż biletów przez Internet poprzez stronę internetową Teatru, repertuar wydarzeń i warsztatów (programowanie strony po Layout Teatru i „Kup Bilet”) umożliwiająca • zintegrowanie systemu pod kontem prezentacji w czasie rzeczywistym miejsc wykupionych i zarezerwowanych w kasie i przez Internet • zakupu biletów bez konieczności tworzenia konta użytkownika, a jedynie po wypełnieniu formularza z następującymi polami: imię, nazwisko, adres e-mail, telefon komórkowy • prezentacji graficznej wolnych, zarezerwowanych oraz wykupionych miejsc na planie sali Teatru • wprowadzania promocji na bilety w kasie i w sprzedaży internetowej • sprzedaż przez co najmniej jeden popularny portal do zakupu biletów na wydarzenia artystyczne i rozrywkowe w Polsce z minimalną ilością wejść miesięcznych na stronę około 300 000 tyś. • możliwość wybrania formy dostawy zamówionych biletów: o odbiór osobisty w kasie biletowej; o samodzielny wydruk biletu elektronicznego; bilet elektroniczny z kodem kreskowym, dostawa kurierska czy listowna • obsługa szybkich płatności za złożone zamówienie za pośrednictwem firmy pośredniczącej – operator płatności • wyświetlenia w jednym widoku pełnej mapy Sali • wyświetlania dostępnych miejsc do sprzedaży • możliwość pobierania listy z danymi o Klientach z dystrybucji internetowej • zapisu na zajęcia i płatności za nie przez wcześniej ustawiony harmonogram 5. Moduł elektronicznej kontroli biletów (aplikacja na urządzenie android z autoryzacją i możliwością instalacji na wielu urządzeniach) umożliwiający elektroniczną weryfikację biletów za pomocą smartfonów z systemem Android zapewniający: • współpracę bezpośrednio z systemem sprzedaży, • wyświetlanie na smartfonie odpowiednich komunikatów, tj. seans, rząd i miejsce • lista możliwych wyników kontroli biletowej czyli bilet wykorzystany lub bilet niezgodny 6. Wymagany sprzęt: • Drukarka biletowa termiczna sztuk 1 parametry minimalne urządzenia: szybkość druku: 127mm /s, rozdzielczość: 8 punktów na mm / 203 dpi, język oprogramowania EPL i ZPL, konstrukcja podwójne ścianki, wymiana głowicy drukującej i wałka bez pomocy narzędzi, automatyczna kalibracja nośników, łatwe i szybkie ładowanie kalki • Drukarka Fiskalna sztuk 1 parametry minimalne urządzenia: termiczna, baza danych ilość towarów (PLU)250 000, drukuje faktury vat, kopia elektroniczna karta SD/SDHC, szybkość wydruku 47 linii/s, papier 57 mm / 100 m, ilość znaków w wierszu 40, alfanumeryczny LCD z podświetleniem, 2 × 20 znaków / alfanumeryczny OLED, 4 × 20 znaków, zasilacz awaryjny akumulator AGM 12 V / 1,2 Ah, z sieci DC 24 V / 2 A, zasilacz dedykowany 24 V / 2 A, USB 1 (typu B) • Monitory do dwóch stanowisk kasowych sztuk 2 Led- matowy Przekątna: 23,8",Rozdzielczość: 1920 x 1080 (FullHD) Matryca: LED, IPS Powłoka matrycy: Matowa Kontrast: 5 000 000:1 Czas reakcji: 5 ms Regulacja kątów pochylenia, możliwość zawieszenia na ścianie • Skanery + telefon do skanowania sztuk 1 zestaw: parametry minimalne urządzeń: telefon z androidem minimum system operacyjny 4.1 z bluetooth i obsługą wifi skaner bezprzewodowy laserowy, małym, parametry: interfejsy: USB, Bluetooth, długi czas pracy na baterii (24 godz. w trybie batch/12 godz.w trybie Bluetooth), duża pamięć nieulotna 512 MB - zapis ponad miliona kodów, odczyt laser jednoliniowy, sygnalizacja dźwiękowa W ramach umowy zapewnione: Szkolenie, instalacja, wdrożenie, pomoc techniczna i merytoryczna w okresie od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-18:00 oraz bezpłatna aktualizacja oprogramowania w tym okresie. 1.3 Wyposażenie i sprzęt muszą być odpowiednie do wymiarów i warunków sali kinowej. 1.4 Wyposażenie i sprzęt oferowane w ramach ww. zadań muszą być ze sobą kompatybilne. 1.5 Oferowane Wyposażenie i sprzęt w ramach zadania: Utworzenie kina "Oaza" w Otwocku - cyfryzacja, powinno mieć możliwość rozbudowania w przyszłości o zestaw do projekcji 3D. 1.6Do obowiązków Wykonawcy należy również wykonanie wszystkich innych prac towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 1.7 Dostarczone elementy w tym również materiały użyte do wykonywania prac muszą być fabrycznie nowe, zgodne z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie odpowiednich norm, aprobat technicznych, atestów lub certyfikatów oraz muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania. 1.8 W trakcie przygotowywania oferty Wykonawca winien dokonać wizji na terenie prowadzenia przyszłych prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38652000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach