Urząd Gminy w Skulsku ogłasza przetarg
- Adres: 62-560 Skulsk, ul. Targowa
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 632 682 079 , fax. 632 682 018
- Data zamieszczenia: 2019-09-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Skulsku
ul. Targowa 2
62-560 Skulsk, woj. wielkopolskie
tel. 632 682 079, fax. 632 682 018
REGON: 55111900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-skulsk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie i wyposażenie placówki Klubu „Senior +” w Skulsku w ramach Programu Wieloletniego „Senior +” na lata 2015-2020 Moduł I „Utworzenie i/lub wyposażenie placówki „Senior +” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w części parteru budynku Urzędu Gminy w Skulsku wymagające wykonania przebudowy budynku, w postaci wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, a następnie wydzielenia część pomieszczeń, które w ramach przedmiotowego projektu zostaną wyremontowane, oraz zgodnie z założeniami projektu, wyposażone. Na Klub „Senior+” będzie przeznaczonych 6 pomieszczeń znajdujących się na parterze w budynku w którym mieści się także Urzędu Gminy w Skulsku przy ul. Targowej 2: 1. jedno pomieszczenie ogólnodostępne wyposażone w stoły i krzesła pełniące funkcję sali spotkań 2. pomieszczenie kuchenne wyposażone w sprzęt, urządzenia i naczynia do przygotowania posiłku. 3. łazienka wyposażona w 2 oddzielne toalety (damska, męska) wraz z umywalką. 4. wydzielone miejsce pełniące funkcję szatni dla seniorów. 5. pomieszczenie klubowe wyposażone w sprzęt RTV, komputer z dostępem do Internetu, kanapy i fotele - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212413-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną