Przetargi.pl
„UTWORZENIE I WYPOSAŻENIE OŚRODKA SENIOR +”

GMINA ŚWIECIE NAD OSĄ ogłasza przetarg

  • Adres: 86-341 Świecie nad Osą, Świecie nad Osą 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564661613
  • Data zamieszczenia: 2023-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA ŚWIECIE NAD OSĄ
    Świecie nad Osą 1
    86-341 Świecie nad Osą, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564661613
    REGON: 871118678
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiecienadosa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „UTWORZENIE I WYPOSAŻENIE OŚRODKA SENIOR +”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Roboty rozbiórkowe 1. Zerwanie strachy posadzek z tworzyw sztucznych w tym płytek PCV i paneli podłogowych w celu przygotowania podłoża pod nowe okładziny z płytek Gress.2. Wykucie ościeżnic drzwiowych i okiennej , poszerzenie otworu okiennego. 3. Rozbiórka ścianek działowych oraz przygotowanie miejsce pod ściany schodów zewnętrznych i platformy dla osób niepełnosprawnych. 2. Roboty budowlane 1. Wykonanie ścianek działowych o grubości 12 cm wydzielających poszczególne pomieszczenia tj. wiatrołap, szatnia, łazienka, toalety męska i damska, pokój dzienny z aneksem kuchennym, pomieszczenie do zajęć rehabilitacyjno-ruchowych oraz sala ogólnodostępna; wykonanie ścianki mobilnej umożliwiającej wydzielenie sali RTV, komputerowej; 2. Wykonanie nowych posadzek z płytek typu GRESS na powierzchni 101,13 m2, poprzedzonych wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej oraz podkładu betonowego w części niepodpiwniczonej. 3. Wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej poprzez montaż drzwi w nowo wydzielonych pomieszczeniach, zamontowanie drzwi z aluminium jako drzwi wejściowych głównych do budynku oraz drzwi do wiatrołapu z aluminium oraz drzwi wyjściowych na taras. Zamontowanie 5 okien z PCV wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Stolarka okienna i drzwiowa zostanie dostosowana do standardów ośrodka Klubu Seniora. 4. Wykonanie tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych na nowo powstałych ściankach. Zgruntowanie w całym obiekcie wszystkich ścian i sufitów oraz wykonanie na tak przygotowanych powierzchniach gładzi gipsowych. W pomieszczeniach tzw. "mokrych tj. w łazience i toaletach planuje się ułożenie płytek ceramicznych na ścianach do wysokości 2,70 m w łazience i do wysokości 2,00 m w toaletach. Malowanie ścian i sufitów wszystkich pomieszczeń ośrodka.3. Schody zewnętrzne i tarasyWykopy wysokoprzestrzenne nieumocnione pod ściany fundamentowe schodów, następnie wykonane zostaną fundamenty z bloczków betonowych na zaprawie cementowej. Kolejnym etapem będzie zasypanie przestrzeni schodów, ułożone zostaną podkłady betonowe na podłożu gruntowym z betonu zwykłego z kruszywa naturalnego. Wykonanie posadzek z płytek podłogowych z kamieni sztucznych o wymiarach 30x30 cm na zaprawie klejowej układane metodą regularną. Na schodach i tarasie wykonane zostaną balustrady balkonowe proste z pochwytami stalowymi.Taras będzie dodatkową przestrzenią dla seniorów dając możliwość przebywania seniorów na świeżym powietrzu. Przy schodach zewnętrznych zostanie zamontowana platforma mocowana do ściany budynku umożliwiająca dostęp osobom z niepełnosprawnościami.4. Instalacja elektryczna W ramach prac przebudowana zostanie tablica rozdzielcza budynku gdzie zaprojektowano główny włącznik prądu w postaci rozłącznika izolacyjnego z wyzwalaczem wzrostowym. Wykonane zostanie wewnętrzne oświetlenie podstawowe gdzie średnie natężenie oświetlenia zostanie dobrane zgodnie z obowiązującymi normami. Zaplanowano oświetlenie ewakuacyjne gdzie oprawy będą posiadać odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa i będą posiadały funkcję autotestu. Wykonana zostanie podtynkowa instalacja gniazd wtyczkowych 230V i jedno gniazdo siłowe do kuchenki 400V.5. Instalacje sanitarne W ramach prac planuje się wykonanie przyłącza wodociągowego wraz z wykonaniem hydrantu, wykonanie wewnętrznej kanalizacji sanitarnej i instalacji p.poż. Przebudowa wewnętrznej instalacji wodociągowej i centralnego ogrzewania. Wykonanie wentylacji mechanicznej.6. WyposażenieWyposażenie pomieszczenia kuchennego w zestaw mebli kuchennych składających się z szafek kuchennych stojących i wiszących na dł. ścian około 3,90m oraz szafki pod zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem, małą lodówkę o wysokości około 80 cm i kuchenkę elektryczną czteropunktową z piekarnikiem, stół dla 20 osób wraz z 20 krzesłami, czajnik elektryczny, 2 patelnie i komplet garnków, komplet sztućców oraz serwis kawowo - obiadowy na 20 osób. Wyposażenie sali ogólnodostępnej w kanapę i 4 fotele oraz wyposażenie łazienki i toalet w: 2 lustra, dwa zasobniki na ręczniki papierowe, 3 zasobniki na papier toaletowy i trzy szczotki do wc, dwa zasobniki na mydło w płynie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 4.000,00 PLN (słownie zł: cztery tysięcy zł 00/100),12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Bank Spółdzielczy O/ŁasinNr rachunku: 21 9500 0008 0000 0752 2000 0070z adnotacją „Wadium – numer referencyjny : ROIP.271.4.2023”12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niżw okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:co najmniej 1 roboty budowlanej polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie obiektu użyteczności publicznej o wartości minimum 250.000,00 zł brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach