Przetargi.pl
„Utworzenie i wyposażenie klubu „Senior +” dla mieszkańców Gminy Biały Dunajec”

Urząd Gminy Biały Dunajec ogłasza przetarg

  • Adres: 34-425 Biały Dunajec, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 073 197 , fax. 182 073 124
  • Data zamieszczenia: 2019-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Biały Dunajec
    ul. Jana Pawła II 312
    34-425 Biały Dunajec, woj. małopolskie
    tel. 182 073 197, fax. 182 073 124
    REGON: 53225700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialydunajec.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Utworzenie i wyposażenie klubu „Senior +” dla mieszkańców Gminy Biały Dunajec”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń znajdujących się na parterze istniejącego budynku . Roboty wykonywane są w celu dostosowania, utworzenia i wyposażenia klubu „Senior +” dla mieszkańców Gminy Biały Dunajec. Budynek wymaga wykonania prac adaptacyjnych oraz dostosowania do potrzeb osób starszych w tym również osób niepełnosprawnych. 2. Zakres robót obejmuje roboty remontowe w następujących pomieszczeniach: - toaleta męska - toaleta damska i dla niepełnosprawnych - pomieszczenie porządkowe - przedsionek - holl - kuchnia - szatnia - sala 1 - sala 2 - sala 3 W pomieszczeniach wymienionych powyżej należy wykonać roboty: Roboty rozbiórkowe: - demontaż z instalacji elektrycznej, - demontaż instalacji wod-kan, - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze. Roboty instalacyjne: - instalacja wody, - instalacja kanalizacji, - instalacja centralnego ogrzewania, - instalacja wentylacji, - instalacja elektryczna. Roboty budowlane wykonczeniowe: - posadzka, - tynki i okładziny wew., - roboty malarskie, - stolarka, - pozostałe roboty wykonczeniowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót, które są załącznikami do SIWZ. Wszystkie wskazane w dokumentacji SIWZ znaki towarowe, patenty, normy lub pochodzenie, należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „równoważny”. Oferowane rozwiązania równoważne nie mogą mieć parametrów gorszych niż opisane przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Wykonawca wnosi wadium: 1 w pieniądzu; sposób przekazania: na konto Zamawiającego Nr 94 8821 0009 0010 0100 1717 0009 2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. w gwarancjach bankowych; 4. w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. Zm.), Sposób przekazania: Oryginały dokumentów złożone w kasie Urzędu Gminy przed upływem terminu składania ofert, a kopie dołączone do oferty przetargowej. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego, a kopię przelewu należy dołączyć do oferty przetargowej. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy przygotowany na podstawie przedmiarów. 3. Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1. SIWZ. 4. Stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku ustanowienia pełnomocnika. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 6. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 7.9 SIWZ (jeżeli dotyczy). 7. Potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach