Gmina Opinogóra Górna ogłasza przetarg
- Adres: 06406 Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 023 6717024, 6717085 , fax. 236 736 110
- Data zamieszczenia: 2018-06-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie
tel. 023 6717024, 6717085, fax. 236 736 110
REGON: 13037834400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugopinogora.bip.org.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior + w gminie Opinogóra Górna - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania są roboty budowlane związane z utworzeniem Klubu Senior + w budynku po byłej szkole podstawowej w Dzboniu. Zakres inwestycji obejmuje: 1) rozbiórkę okładzin podłogi; 2) rozbiórkę ścianek; 3) roboty murarskie; 4) roboty wykończeniowe; 5) montaż stolarki wewnętrznej drzwiowej; 6) wykonanie instalacji sanitarnych; 7) wykonanie instalacji elektrycznych; 8) dostawa schodołazu; 9) wykonanie parkingu i chodnika. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ: Załącznik Nr 8 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 9 Projekt budowlany Załącznik Nr 10 Przedmiar robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, z późn. zm). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Glinojecku Oddział w Opinogórze Nr 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty natomiast oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Gminy w Opinogórze Górnej lub także dołączyć do oferty w sposób umożliwiający wypięcie i zwrot w sytuacjach przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych. 7. Wadium wnoszone przez konsorcjum w innej formie niż pieniądz, musi zabezpieczać ofertę składaną przez wszystkie podmioty będące w konsorcjum, tj. do gwarancji muszą być wpisani wszyscy członkowie konsorcjum. 8. Niewniesienie wadium w terminie lub wniesienie w sposób nieprawidłowy spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz oferty (wg załącznika nr 1 do siwz), 2) pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa, 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inne dokumenty, jeżeli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu 4) kosztorys ofertowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa drogi powiatowej nr 4402W na odcinku Nowa Pecyna – Długosiodło - Etap IV”.
Dodano: 2024-05-22 - Modernizacja hali sportowej przy ZPO w Gołyminie-Ośrodku
Dodano: 2024-05-22 - Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu polegająca na rozbudowie DP nr 2568W Goworowo - Tomasze - Rzekuń na odcinku od miejscowości Daniszewo do msc. Rzekuń na terenie gminy Rzekuń
Dodano: 2024-05-22 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Brzezinkach Starych
Dodano: 2024-05-22 - Przebudowa – renowacja zbiornika wodnego w miejscowości Żaboklik
Dodano: 2024-05-21 - Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze nr 527 w Grubalach
Dodano: 2024-05-21 - „Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41”
Dodano: 2024-05-21 - Modernizacja instalacji wod.-kan. i c.o. w budynku szkoły podstawowej nr 5 w Grodzisku Mazowieckim wraz z towarzyszącymi robotami ogólnobudowlanymi
Dodano: 2024-05-21 - Przebudowa dróg w Suchej, gmina Białobrzegi
Dodano: 2024-05-21 - Remont części prysznicowych w pomieszczeniach w Hali ORLEN ARENA w Płocku
Dodano: 2024-05-21