Powiat Pruszkowski ogłasza przetarg
- Adres: 05-800 Pruszków, ul. Drzymały
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7381400 , fax. 22 7289247
- Data zamieszczenia: 2018-08-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Pruszkowski
ul. Drzymały 30
05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
tel. 22 7381400, fax. 22 7289247
REGON: 013267144 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pruszkow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu Senior+ w Pruszkowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont pomieszczeń parteru budynku Poradni Zdrowia Psychicznego i Poradni Leczenia Odwykowego na cele Domu Dziennego Pobytu „SENIOR +”, w następującym zakresie: 1) zmiana części układu ścian działowych – częściowe rozbiórki istniejących ścianek działowych i wykonanie nowych oraz zamknięcie kilku otworów drzwiowych, 2) generalny remont wszystkich pomieszczeń – wykonanie gładzi gipsowych, wymiana posadzek, 3) montaż nowej stolarki drzwiowej, 4) montaż nowej armatury łazienkowej, 5) montaż nowych punktów oświetleniowych, 6) dostarczenie i montaż podjazdu dla osób niepełnosprawnych, lekkiej, ażurowej konstrukcji stalowej na zewnątrz budynku. Szczegółowy zakres prac opisuje Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz dokumentacja techniczna stanowiące załączniki do SIWZ. Zadanie jest współfinansowane z budżetu państwa w ramach Programu wieloletniego „SENIOR +” na lata 2015-2020 – Edycja 2018 Moduł I - Utworzenie lub wyposażenie Dziennego Domu „Senior+”/Klubu „Senior+". Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji w wymiarze co najmniej 36 miesięcy (maksymalny okres gwarancji to 60 miesięcy). W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego niż 60 miesięcy okresu gwarancji, do porównania złożonych ofert zostanie przyjęty maksymalny okres określony w SIWZ, tj. 60 miesięcy, natomiast w umowie uwzględniony będzie okres gwarancji zgodny ze złożoną ofertą. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla uznania ważności oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 1) formularz oferty – /zał. nr 1/; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – /zał. nr 2/; 3) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – /zał. nr 3/; 4) stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru – załącznik Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Baranowie". Zadanie realizowane w ramach wsparcia Spółki CPK - "Program Inwestycyjny Centralnego Portu Komunikacyjnego - Etap I.2021-2023."
Dodano: 2024-04-04 - 134 - Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Macierzanki 4 m 2 w Warszawie.
Dodano: 2024-03-19 - Remont i aranżacja wnętrz Biblioteki dla Dzieci i Młodzieży nr 25
Dodano: 2024-03-14 - 134 - Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Macierzanki 4 m 2 w Warszawie.
Dodano: 2024-02-23 - Prowadzenie bieżącej konserwacji budowlanej wraz z usuwaniem bieżących awarii, wykonywanie napraw w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy.
Dodano: 2024-02-20 - Modernizacja Sali Gimnastycznej wraz z zapleczem sportowym w Szkole Podstawowej im. Ks. Jana Twardowskiego w Bożej Woli. Zadanie realizowane ze środków spółki CPK z zakresu wsparcia placówek oświaty.
Dodano: 2024-01-15 - "Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Baranowie". Zadanie realizowane w ramach wsparcia Spółki CPK - "Program Inwestycyjny Centralnego Portu Komunikacyjnego - Etap I.2021-2023."
Dodano: 2024-01-03 - Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy wiatrołapu w budynku Wydziału Farmaceutycznego WUM, znak sprawy: AEZ/S-170/2023
Dodano: 2023-12-13 - Modernizacja Sali Gimnastycznej wraz z zapleczem sportowym w Szkole Podstawowej im. Orła Białego w Kaskach. Zadanie realizowane ze środków spółki CPK z zakresu wsparcia placówek oświaty.
Dodano: 2023-12-03 - Modernizacja Sali Gimnastycznej wraz z zapleczem sportowym w Szkole Podstawowej im. Ks. Jana Twardowskiego w Bożej Woli. Zadanie realizowane ze środków spółki CPK z zakresu wsparcia placówek oświaty.
Dodano: 2023-11-26