Przetargi.pl
Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu „Senior+” w miejscowości Krzak, Krzak 54B, 22-413 Nielisz

Gmina Nielisz ogłasza przetarg

  • Adres: 22-413 Nielisz, Nielisz
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 63 12 727 , fax. 84 63 12 715
  • Data zamieszczenia: 2019-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nielisz
    Nielisz 279
    22-413 Nielisz, woj. lubelskie
    tel. 84 63 12 727, fax. 84 63 12 715
    REGON: 54352200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugnielisz.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu „Senior+” w miejscowości Krzak, Krzak 54B, 22-413 Nielisz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu „Senior+” w miejscowości Krzak, Krzak 54B, 22-413 Nielisz, na podstawie Zaświadczenia Starosty Zamojskiego B.6743.1.593.2019 z dnia 03.06.20109r na: utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu „Senior+” w miejscowości Krzak, Krzak 54B, 22-413 Nielisz . Nielisz. Ogólna charakterystyka robót: Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje przebudowę i wyposażenie istniejącego budynku na Dzienny Dom „Senior+”. Podstawowy zakres prac: 1. Roboty konstrukcyjne: 1.1. Roboty murowe ścian: wyburzenia – 4,63 m3, zamurowania – 4,70 m3 1.2. Dach: wymiana pokrycia z elementami więźby - 147,88 m² 2. Roboty wykończeniowe: 2.1. ścianki działowe murowane – 37,49 m² 2.2. podłoża, posadzki Wymiana podłóg z drewnianych na legarach na posadzki betonowe z wykończeniem na: podłogi z paneli – 101,81 m2, podłogi z terakoty – 31,150 m2 2.3. Tynki, malowanie, okładziny ścian: tynki- 398,63 m2, malowanie - 398,63 m2, glazura – 65,940 m2 2.4. Wymiana stolarki: okiennej – 16,922 m2, drzwiowej- 19,068 m2 3. Roboty zewnętrzne: 3.1. Układanie kostki brukowej – 24,5 m2 4. Instalacja elektryczne 5. Instalacja wodociągowe i kanalizacyjne 6. Instalacja c.o. 1. Zakup wyposażenia Dziennego Domu „Senior+” W celu wyposażenia pomieszczeń planowany jest zakup: wyposażenia, mebli i sprzętów niezbędnych do funkcjonowania Dziennego Domu „Senior+” a także mebli i urządzeń. 2. Poszczególne pomieszczenia będą wyposażone w: szatnia ogólnodostępna: szafki ubraniowe podwójne- 10szt., krzesło 4szt., stolik pokój ogólnodostępny: kanapa 2szt., fotele wypoczynkowe 2 szt,, telewizor 1szt., uchwyt do telewizora 1 szt., radio 1szt., szafka pod telewizor 1 szt., stolik okolicznościowy 2 szt., stół 1 szt., krzesła 4 szt., szafa z pólkami zamykana 1 szt., aneks kuchenny z jadalnią: meble kuchenne - szafki z blatem 1 komplet, wyposażenie kuchni (komplety obiadowe, naczynia, kubki, sztućce, garnki, patelnie, noże, czajnik, półmiski, obrusy, itp. niezbędne do prawidłowego funkcjonowania kuchni) 1 komplet, kuchenka elektryczna 1szt., zmywarka 1szt., lodówka 1 szt., kuchenka mikrofalowa 1 szt., robot kuchenny, okap kominowy 1 szt., stół 2 szt., krzesła 16 szt. sala ćwiczeń - materace 2 szt., piłki rehabilitacyjne 2 szt., orbitrek 1 szt., stół do masażu 1 szt., krzesło do masażu 1 szt., prześcieradła jednorazowe 60 szt. pokój klubowy- komputer 1szt., stolik komputerowy 1szt., radio 1szt., kanapa 1szt., fotele 2 szt., krzesła 2 szt., stolik okolicznościowy 1 szt., półki na prasę i książki 1 komplet, pokój zabiegowo - pielęgniarski: biurko 1szt., krzesło 2 szt., łóżko lekarskie 1 szt., szafka 1szt. pom. porządkowe: sprzęt do sprzątania odkurzacz 1 szt., mop z wiadrem 2 szt. szczotki 2 szt.. Szczegółowy zakres robót budowlanych zawarty jest w kosztorysie inwestorskim dołączonym do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) doświadczenia Na potwierdzenie spełnienia warunku doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie, polegające na przebudowie obiektu o kubaturze min. 200 m3oraz wartości min 200 000zł b) zdolności zawodowej: Na potwierdzenie spełnienia warunku zdolności zawodowej Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń posiadający doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy w zrealizowaniu przez niego co najmniej jednego 1.zadania polegającego na przebudowie obiektu o kubaturze min. 200 m3.oraz wartości min 200 000zł 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w rozdziale 6 ust. 1 pkt 2 niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Zamawiający jednocześnie informuje, iż sytuacja, o której mowa w ust. 2 niniejszej SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 2) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22; 3) W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane; UWAGA – dotycząca warunku zdolności technicznej: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, przynajmniej jeden z Wykonawców musi w pełni spełniać warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej. 2. W przypadku, gdy wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego w zakresie zdolności technicznej, podmiot udostępniający zdolności techniczne musi spełniać warunek w całości.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenia i dokumenty wymienione rozdziale 8 ust. 1 – 4 niniejszej SIWZ, 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie prawnym na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 2. Dokumenty dołączone do oferty mają być w formie oryginałów lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy, do jego reprezentowania na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w jego imieniu w wysokości odpowiadającej cenie oferty, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą., 3. Oferta oraz n/w oświadczenia Wykonawca przedkłada w oryginale, tj. stanowiące: Załącznik nr 2 do SIWZ – oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania Załącznik nr 3 do SIWZ – oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, Załącznik nr 4 do SIWZ – zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby Załącznik nr 7 do SIWZ – oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – składane w ciągu 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w ust. 8 rozdziale 13 niniejszej SIWZ. 4. Jeżeli Ofertę i wszystkie załączone dokumenty podpisuje/ą osoba/y nie ujawniona/e w dokumencie rejestracyjnym lub ewidencyjnym Wykonawcy, do Oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo musi zawierać określenie zakresu pełnomocnictwa. 5. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 6. W przypadku dokumentów sporządzonych w językach obcych należy dołączyć tłumaczenie na język polski. 7. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 8. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach