Gmina Miasto Pionki ogłasza przetarg
- Adres: 26-670 Pionki, Aleja Jana Pawła II 15
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 3414 201 , fax. 48 3414 204
- Data zamieszczenia: 2012-06-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pionki
Aleja Jana Pawła II 15 15
26-670 Pionki, woj. mazowieckie
tel. 48 3414 201, fax. 48 3414 204
REGON: 00052537500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie i utrzymanie portalu gospodarczego miasta Pionki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest utworzenie i utrzymanie portalu gospodarczego miasta Pionki. Hosting i portal gospodarczy będzie spełniał wszystkie wymagania oraz parametry minimalne opisane w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Portal gospodarczy miasta Pionki powinien zawierać przynajmniej następujące informacje: 1) Wirtualną mapę Pionek: - mapa miasta z możliwością nanoszenia (dodawania i usuwania) przez administratora ofert inwestycyjnych publicznych i prywatnych tj. zdjęcia terenu lub obiektu wraz z opisem (przykład: http://www.przedsiebiorczyostrow.eu/ ) - mapa miasta z nazwami ulic, (bez terenu b. Pronitu) z lokalizacją instytucji i większych przedsiębiorców, - mapa byłego Pronitu z lokalizacją przedsiębiorców, w tym dzierżawców, 2) Obowiązujące stawki podatkowe (podatek od nieruchomości, od środków transportowych, rolny, leśny), opłaty lokalne, stawki za dzierżawy i wynajem majątku gminnego itp., formularze deklaracji i informacji innych przydatnych dla przedsiębiorcy, 3) Informator przedsiębiorcy dot. informacji jak złożyć firmę oraz wszystkie konieczne i niezbędne informacje, 4) Informacja o trybie sprzedaży przez gminę nieruchomości, 5) Linki i dane o obowiązującym prawie lokalnym - plany, programy, plany zagospodarowania, mapy, 6) Strefa ekonomiczna - informacje o strefie, ulgach i opłatach, 7) Bazę firm (nazwa, dane adresowe, link do strony przedsiębiorcy, dane kontaktowe, rodzaj działalności i inne istotne) - moduł umożliwiający dodanie / usuwanie firm z miasta Pionki poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza, 8) Bazę danych instytucji działających na terenie miasta oraz dane adresowe instytucji właściwych lokalnie do załatwienia spraw (starostwo, urząd marszałkowski, urzędy skarbowe, energetyka, gazownictwo, wod-kan, odpady, zarządy dróg, itp.), 9) Wsparcie dla przedsiębiorców - informacje o możliwych dotacjach i dofinansowaniach, 10) Informacje o szkoleniach , przetargach, wyszukiwarka . 3. Usługa hostingu będzie trwała 5 lat od podpisania protokołu odbioru. Wykonawca w tym okresie dokona corocznie (pięć razy) zmiany budowy portalu (grafika, układ) uzgodnionych z Zamawiającym w okresie 60 m-cy od daty odbioru przedmiotu zamówienia w terminach do 31 stycznia każdego roku (w latach 2013-2017). 4. Wykonawca przekazuje prawa autorskie graficznej części serwisu Zamawiającemu. 5. Po rozwiązaniu umowy Wykonawca przekaże zamawiającemu całkowity zrzut bazy danych, wszystkie pliki dodane przez Zamawiającego i użytkowników portalu w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy na dowolnym nośniku (pendrive, DVD, CD, HDD). 6. Wykonawca przeszkoli 4 pracowników w siedzibie zamawiającego w terminie 14 dni od daty podpisania protokołu odbioru. 7. Warunki gwarancji i serwisu - 60 miesięcy od daty odbioru przedmiotu zamówienia. 8. Świadczenie usług opieki autorskiej będzie polegało na: Serwer 1) Pomocy telefonicznej w zakresie użytkowania Systemu świadczonej przez wyspecjalizowany dział Wykonawcy, w dni robocze w godzinach 8:00 - 16:00. 2) Usuwaniu błędów działania Systemu zgłoszonych przez Zamawiającego, odpowiednio: a) w ciągu 48 godzin, w przypadku błędów krytycznych, uniemożliwiających pracę Systemu, b) w ciągu 5 dni roboczych, w przypadku innych błędów. 3) Dostosowywaniu Systemu (sprzętu i oprogramowania dostarczonego przez Wykonawcę) do zmian przepisów prawnych związanych bezpośrednio z jego funkcjonowaniem. 4) Przekazywaniu Zamawiającemu nowych wersji Systemu, będących wynikiem prac rozwojowych prowadzonych przez Wykonawcę. 5) Utrzymanie portalu gospodarczego na serwerze w Data Center, 6) Utrzymanie skrzynek e-mail na serwerze w Data Center, 7) Przekierowanie domen, subdomen na zewnętrzne serwery poza Data Center. Portal Gospodarczy 1) Pomocy telefonicznej w zakresie użytkowania Systemu świadczonej przez wyspecjalizowany dział Wykonawcy, w dni robocze w godzinach 8:00 - 16:00. 2) Usuwaniu błędów działania Systemu Zgłoszonych przez Zamawiającego, odpowiednio: a) w ciągu 48 godzin, w przypadku błędów krytycznych, uniemożliwiających pracę Systemu, b) w ciągu 5 dni roboczych, w przypadku innych błędów. 3) Archiwizacji. 4) Panel administracyjny do zarządzania kontami. 5) Panel administracyjny do wprowadzania zmian w bazach danych, mapach wirtualnych i innych, gdzie występuje konieczność aktualizowania. 6) Utrzymanie Portalu Gospodarczego na serwerze w Data Center. 7) Utrzymanie skrzynek e-mail na serwerze w Data Center. 8) Konfiguracji domen i subdomen oraz baz danych i kont FTP w terminie 7 dni od dnia otrzymania zgłoszenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722430000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa zlecenia prac programistycznych w zakresie modyfikacji i rozbudowy Systemu RUR 1.0 oraz organizacji szkoleń z obsługi Systemu RUR 1.0
Dodano: 2016-03-15 - usługa utrzymania i rozwijania serwisu WWW Kancelarii Senatu.
Dodano: 2016-03-14 - Usługa wykonania modyfikacji oraz usługa wsparcia dla systemów informatycznych Urzędu Lotnictwa Cywilnego - dla Zadania A: System Elektronicznego Obiegu Dokumentów (SEOD); dla Zadania B: Zintegrowany System Informatyczny ULC (ZSI-ULC) w zakresie: Modułu Certyfikacji Personelu Lotniczego, Modułu Egzaminowania Personelu Lotniczego, Modułu Wydawania Orzeczeń Lotniczo-Lekarskich.
Dodano: 2015-05-04 - Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług wsparcia procesu budowy systemów informatycznych związanych z realizacją projektu IS-EPOS (nr ref. sprawy: ZP/03/15)
Dodano: 2015-02-05 - Wykonanie usługi modyfikacji oraz usługi wsparcia dla Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego.
Dodano: 2014-02-24 - obsługa programistyczna stron internetowych Europejskiej Sieci Pamięć i Solidarność
Dodano: 2014-01-13 - OPRACOWANIE, WYKONANIE I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO WSPOMAGAJĄCEGO ZARZĄDZANIE W RAMACH PROJEKTU KOMPLEKSOWA INFORMATYZACJA PLACÓWEK STOWARZYSZENIA PO PIERWSZE RODZINA
Dodano: 2013-11-28 - Świadczenie usług programistycznych w zakresie generowania kodu źródłowego na podstawie modeli dla komputerowych narzędzi treningowych
Dodano: 2013-07-11 - Opracowanie narzędzia prognozowania popytu na pracę w ujęciu globalnym w wersji do zamieszczenia na stronach portalu oraz uruchomienie narzędzia prognozowania popytu na pracę w ujęciu globalnym na portalu projektu wraz z asystą techniczną
Dodano: 2013-06-04 - obsługa programistyczna stron internetowych Narodowego Centrum Kultury
Dodano: 2013-04-08