Przetargi.pl
Utworzenie i prowadzenie strony internetowej projektu pn. MałyDolnoślązak - Program poprawy opieki perinatalnej na terenie województwa dolnoslaskiego

Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-301 Wałbrzych, ul. Paderewskiego 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8877183 , fax. 074 8877103
  • Data zamieszczenia: 2015-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
    ul. Paderewskiego 10 10
    58-301 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8877183, fax. 074 8877103
    REGON: 89004717900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie i prowadzenie strony internetowej projektu pn. MałyDolnoślązak - Program poprawy opieki perinatalnej na terenie województwa dolnoslaskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: a.stworzenie dwujęzycznej w języku polskim i angielskim strony internetowej Projektu, b.prowadzenie strony internetowej Projektu, w tym podstrony dla każdego z 10 Partnerów, w języku polskim i angielskim. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z zapisami Załącznika nr 4 pn. Wymogi dotyczące Informacji i Promocji do Regulacji w sprawie wdrażania funduszy norweskich i EOG oraz zapisami Podręcznika Komunikacji i Identyfikacji Wizualnej zawierającego porady i praktyczne wskazówki na temat sposobu prowadzenia działań informacyjno-promocyjnych w projektach dofinansowanych z funduszy Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Przygotowanie koncepcji graficznej: 1.1.wymagane są min. 2 koncepcje graficzne witryny do przedstawienia do wyboru dla Zamawiającego, 1.2.grafika przewidziana do zastosowania w witrynie musi nawiązywać do tematyki projektu, 1.3.dopuszczalne jest osadzanie grafiki statycznej oraz animacji Flash, 1.4.szkielet witryny ma być oparty na następującym schemacie Rysunek 1 Schemat szkieletu witryny internetowej Logotyp projektu Baner graficzny związany z tematyką projektu Menu nawigacja Treść danej podstrony Stopka zgodna z wytycznymi Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego, zawierająca logotyp i informację o dofinansowaniu 1.5.znaki graficzne zgodne z wytycznymi Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego. 1.6.koncepcja graficzna witryny ma być przedstawiona do akceptacji Zamawiającego w postaci jednostronicowych wydruków lub plików graficznych prezentujących wygląd witryny w możliwych konfiguracjach zawartości. 1.7.minimalna zawartość informacyjna: informacje o projekcie; cele; ogólny harmonogram działań; informacje o postępie we wdrażaniu projektu, osiągniętych rezultatach, materiały promocyjne oraz informacyjne na temat opieki okołoporodowej, informacje o współpracy z podmiotami z Państw-Darczyńców; zdjęcia z realizacji projektu i opisy zrealizowanych działań zarówno części inwestycyjnej i nieinwestycyjnej, dane kontaktowe i informacje o osobach odpowiadających za realizację projektu kadra zarządzająca oraz personel medyczny odpowiadający za poszczególne komponenty medyczne w projekcie, osoby odpowiedzialne za prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych, odniesienie do Programu PL07 Poprawa i lepsze dostosowanie ochrony zdrowia do trendów demograficzno-epidemiologicznych oraz funduszy Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego. 2.System zarządzania treścią (CMS) musi posiadać następujące cechy : 2.1.CMS musi być napisany w języku skryptowym PHP z wykorzystaniem bazy danych MySQL, 2.2.CMS musi generować kod źródłowy strony o następujących wymaganiach 2.2.1. zgodność ze specyfikacją W3C XHTML 1.0 lub nowszy, 2.2.2. wykorzystanie kaskadowych arkuszy stylów CSS 2.2.3. poprawne wyświetlanie strony najpopularniejszych przeglądarkach posiadających na terenie Polski udział większy niż 5% zgodnie z rankingiem publikowanym pod adresem http:ranking.pl pl rankings web-browsers.html, 2.3.niedozwolone jest użycie technologii Flash do prezentacji menu i treści strony, 2.4.administrator portalu musi mieć możliwość definiowania hierarchicznego menu służącego do nawigacji a przynajmniej 10 kategorii głównych oraz minimum dwóch poziomów po 10 kategorii podrzędnych, 2.5.administrator portalu musi mieć możliwość definiowania użytkowników z określeniem uprawnień dotyczących redagowania treści w następującym zakresie: 2.5.1. tworzenie nowych treści, 2.5.2. modyfikacja istniejących treści, 2.5.3. usuwanie treści, 2.5.4. publikacji treści, 2.6.system musi posiadać dedykowany moduł zarządzania repozytorium plików dostępnych dla treści portalu na serwerze np. pliki graficzne, dokumenty itp.; moduł musi umożliwiać: 2.6.1. przechowywanie plików w dedykowanym katalogu na serwerze, 2.6.2. tworzenie wirtualnych katalogów w celu organizacji plików, 2.6.3. przenoszenie plików pomiędzy wirtualnymi katalogami nie zmieniające dowiązań w istniejących artykułach, 2.6.4. dodawanie plików do wskazanego katalogu wirtualnego, 2.6.5. przeglądanie plików we wskazanym katalogu wirtualnym, 2.6.6. usuwanie plików powoduje przesunięcie ich do dedykowanego wirtualnego katalogu np. kosz, 2.6.7. dostęp do kosza posiada wyłącznie administrator, 2.6.8. usunięcie pliku z kosza powoduje usunięcie pliku fizycznie z dysku, 2.7.publikacja treści strony musi być realizowana przy pomocy dedykowanego panelu redakcyjnego, do którego dostęp jest możliwy po zalogowaniu zgodnie z uprawnieniami wymienionymi w p. 2.6., 2.8. panel redakcyjny musi umożliwiać: 2.8.1. utworzenie nowego artykułu w dowolnym miejscu w hierarchii menu, 2.8.2. przeniesienie dowolnego istniejącego artykułu w dowolne miejsce w hierarchii menu, 2.8.3. edycję modyfikację dowolnego istniejącego artykułu 2.9. narzędzie przeznaczone do redagowania i publikacji artykułów musi umożliwiać edycję treści bez znajomości kodu X HTML i pokrewnych przy użyciu osadzonego edytora z uwzględnieniem formatowania dowolnego fragmentu tekstu w następującym zakresie: 2.9.1. ustalanie rozmiaru czcionki, 2.9.2. ustalanie atrybutów czcionki pogrubienie, pochylenie, podkreślenie, 2.9.3. określanie koloru tekstu, 2.9.4. pozycjonowanie tekstu do lewej, do prawej, centralnie, wyjustowany, 2.9.5. tworzenie list numerowanych, 2.9.6. tworzenie list wypunktowanych, 2.9.7. umieszczanie w tekście grafiki poprzez wybranie jej z repozytorium wskazanego w p. 2.6., 2.9.8. umieszczanie w tekście odnośnika do dokumentu poprzez wybranie dokumentu z repozytorium wskazanego w p. 2.6. , 2.9.9. umieszczanie odnośników w formacie adresu URL automatycznie konwertowanego na link aktywny, 3.Wykonawca w ramach tego zadania musi przygotować banery w postaci plików graficznych oraz skojarzony z nimi kod XHTML gotowy do umieszczenia w innych witrynach jako graficzny odnośnik do głównej strony przygotowywanego portalu : 3.1.banery muszą być dostępne w następujących rozmiarach : 3.1.1. 120 × 90 pikseli, 3.1.2. 125 × 125 pikseli, 3.1.3. 468 × 60 pikseli, 3.2. Wykonawca musi w zainstalowanym systemie CMS stworzyć artykuł podstronę zawierającą gotowe do wykorzystania przez podmioty zewnętrzne fragmenty kodu XHTML generujące odnośnik graficzny do portalu zgodnie z p.3.1. 4.Do obowiązków Wykonawcy należy przygotowanie i wstępna konfiguracja systemu zarządzania treścią CMS czyli : 4.1. przygotowanie i przekazanie Liderowi wykazu bibliotek i rozszerzeń środowiska niezbędnych do pracy systemu, 4.2.przeniesienie plików CMS do wskazanego przez Lidera katalogu na serwerze, 4.3.inicjalizacja bazy danych CMS, 4.4.utworzenie w systemie użytkownika o uprawnieniach administratora oraz przekazanie danych tego konta Liderowi, 4.5.przeprowadzenie instruktażu wskazanej przez Lidera osoby w zakresie obsługi systemu i administrowania systemem, 4.6.przeprowadzenie instruktażu dla przedstawicieli Partnerów w zakresie korzystania z systemu. 5.Strona internetowa oraz wszelkie informacje maja być dostępne w języku polskim i języku angielskim. 6.Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 6.1.opracowywanie treści na podstawie materiałów otrzymanych od Partnerów; 6.2.redagowanie treści przekazywanych przez Partnerów; 6.3.tłumaczenie opracowanych lub zredagowanych treści z języka polskiego na język angielski lub z języka angielskiego na język polski; 6.4.publikowanie treści w języku polskim i angielskim na stronie internetowej odpowiednio na stronie internetowej prowadzonej w polskiej wersji językowej i stronie internetowej prowadzonej w angielskiej wersji językowej; 6.5.administrowanie zawartością strony internetowej; 6.6.prowadzenie działań promocyjnych online: wymiana linków i informacji o projekcie z instytucjami zaangażowanymi w realizację projektu. 7.Przez treści rozumieć należy całą zawartość informacyjną strony internetowej, w tym w szczególności artykuły, newsy, notki, zdjęcia, grafiki, filmy, plakaty, ulotki, nagrania audio, itp. 8.Wykonawca na podstawie wzorów raportów, stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ opracuje system do zbierania informacji niezbędnych do prowadzenia projektu, system generowania i raportowania zebranych informacji. Informacje będą zbierane z podziałem dla każdej jednostki, badania, lekarza itd. osobno. 9.Przygotowany system będzie działał jako podstrona strony głównej strony www z autoryzacją, logowaniem zdarzeń i raportowaniem. 10.W aplikacji musi istnieć moduł obsługi raportów: 10.1.Wykonawca musi przygotować system formularzy tabelarycznych do wprowadzania wartości liczbowych i tekstowych przez uprawnionych użytkowników, 10.2.wzory formularzy (wraz z zakresem gromadzonych danych) stanowią załącznik nr 10 do SIWZ, 10.3. Wykonawca musi po opracowaniu formularzy przygotować w module raporty na podstawie gromadzonych danych, 10.4. Wykonawca musi przygotować w module raporty zbiorcze zawierające dane zagregowane na podstawie gromadzonych danych dla każdego rodzaju formularzy osobno sposób agregacji zostanie przekazany do 7 dni od dnia podpisania umowy, 10.5. raporty oraz raporty zbiorcze muszą być generowane na życzenie uprawnionych użytkowników, 10.6. moduł musi być dostępny dla uprawnionych użytkowników, 10.7. moduł musi umożliwiać obsługę uprawnień co najmniej w następującym zakresie: 10.7.1.dostęp użytkownika wyłącznie do wypełnionych przez niego formularzy, 10.7.2.dostęp użytkownika wyłącznie do utworzonych przez niego raportów, 10.7.3.dostęp użytkownika do wszystkich formularzy, 10.7.4.dostęp użytkownika do zbiorczych raportów, 10.8. musi istnieć możliwość podglądu i wydruku każdego raportu, 10.9. musi być możliwy eksport raportów co najmniej do następujących formatów: PDF, RTF, TXT, XML, 10.10.musi istnieć możliwość modyfikacji formularzy i raportów zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. 11.Do stworzenia w/w systemu Wykonawca wykorzysta mechanizmy bazodanowe. 12.System musi posiadać panel administracyjny do zarządzania użytkownikami oraz przypisywania ról w systemie. 13.Strona będzie zainstalowana na serwerze hostingowym Active24 Zamawiający posiada wykupioną usługę Active Business, parametry usługi dostępne są pod adresem https:active24.pl serwery porównanie-parametrów. Lider zapewni serwer, domenę i jej utrzymanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724130008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:2000,00 PLN (słownie: dwa tysiące 00/100 PLN)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.walbrzych.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach