Przetargi.pl
Utworzenie i prowadzenie PSZOK-ów dla mieszkańców gmin Związku Międzygminnego "Gospodarka Komunalna"

Związek Międzygminny "Gospodarka Komunalna" ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 232 908 , fax. 326 232 908
  • Data zamieszczenia: 2019-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Międzygminny "Gospodarka Komunalna"
    ul. Piłsudskiego 4
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 326 232 908, fax. 326 232 908
    REGON: 27110999400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zmgk.chrzanow.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: związek międzygminny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie i prowadzenie PSZOK-ów dla mieszkańców gmin Związku Międzygminnego "Gospodarka Komunalna"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i prowadzeniu Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (dalej zwanych PSZOK) dla mieszkańców gmin członkowskich Związku, tj. Chrzanowa, Libiąża i Trzebini. Zamówienie zostało podzielone na trzy (3) części: a) Część I - utworzenie i prowadzenie PSZOK na terenie gminy Chrzanów, b) Część II - utworzenie i prowadzenie PSZOK na terenie gminy Libiąż, c) Część III - utworzenie i prowadzenie PSZOK na terenie gminy Trzebinia. PSZOK będzie miejscem zbiórki i czasowego magazynowania odpadów selektywnie zebranych, zawartych we frakcji odpadów komunalnych, dostarczanych przez osoby zamieszkujące nieruchomości położone na obszarze Związku. Odpady zebrane w PSZOK Wykonawca będzie przekazywał podmiotowi wyłonionemu przez Związek w odrębnym postępowaniu przetargowym. Przed rozpoczęciem przyjmowania odpadów w PSZOK Wykonawca uzyska wszystkie wymagane przepisami prawa zezwolenia, w tym zezwolenie na zbieranie odpadów zgodnie z wymogami ustawy o odpadach. Zezwolenie należy uzyskać najpóźniej do 31.12.2019 r. i musi ono obejmować wszystkie rodzaje odpadów, o których mowa w pkt. 2.2 oraz obowiązywać nie krócej niż do 30.06.2021 r. Ponadto Wykonawca musi dokonać wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (tzw. Rejestr BDO), prowadzonego przez Marszałka Województwa Małopolskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: Część I (gmina Chrzanów) - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), Część II (gmina Libiąż) - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), Część III (gmina Trzebinia) - 10 000,00 zł, (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego BNP Paribas 20 1750 1048 0000 0000 2192 8418 W przypadku wnoszenia wadium w formie dokumentów wymienionych w pkt. b), c), d), e), do oferty należy dołączyć ich oryginał, tj. elektroniczny dokument wadialny opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia ze strony gwaranta – w odrębnym pliku jako jeden z plików stanowiących ofertę. Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dokument wadium wniesiony w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Termin obowiązywania gwarancji wadialnej nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze - należy złożyć wraz z ofertą. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - należy złożyć wraz z ofertą. 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ) - należy złożyć wraz z ofertą. W celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda od Wykonawcy informacji zawierających w szczególności niżej wymienione elementy: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne wynikające z art. 13 i 14 RODO oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, wg załącznika nr 10 do SIWZ - należy złożyć wraz z ofertą. 5) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) - w ciągu 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty należy składać w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej przez notariusza, zgodnie z art. 97 § 2 Ustawy o notariacie. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski (nie dotyczy oferty, która musi być sporządzona w języku polskim).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach