Gmina Stara Kamienica ogłasza przetarg
- Adres: 58-512 Stara Kamienica, Stara Kamienica 41
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 75 75 14 337 , fax. 75 75 14 337
- Data zamieszczenia: 2015-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stara Kamienica
Stara Kamienica 41 41
58-512 Stara Kamienica, woj. dolnośląskie
tel. 75 75 14 337, fax. 75 75 14 337
REGON: 23082173000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.new.bazagnim.pl/bip_stara_kamienica
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie i prowadzenie Centrum Informacji Gospodarczej w Starej Kamienicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest utworzenie i prowadzenie Centrum Informacji Gospodarczej w udostępnionym przez Zamawiającego lokalu: Celem utworzenia Centrum Informacji Gospodarczej, zwanej dalej w skrócie CIG, jest: - pobudzanie aktywności społeczności lokalnych na polu działalności gospodarczej, - kreowanie świadomości roli przedsiębiorczości w rozwoju Gminy, - tworzenie warunków i możliwości realizacji przedsięwzięć gospodarczych, - pomoc przy pozyskiwaniu funduszy z przeznaczeniem ich na rozwój i modernizację lokalnych przedsiębiorstw, - wspieranie i uzupełnianie działań administracji rządowej i samorządowej w programie skutecznej walki z bezrobociem. Do zadań CIG należeć będzie przede wszystkim: I. Pozyskiwanie nowych przedsiębiorców na terenie Gminy Stara Kamienica a w szczególności: 1. Współpraca przy organizacji wydarzeń promujących rozwój przedsiębiorczości w Gminie; 2. prowadzenie, aktualizacja i udostępnianie witryny internetowej zawierającej niezbędne informacje dla rozwoju przedsiębiorczości, informacje o firmach z terenu Gminy, ulgach dla przedsiębiorców itp. 3. pomoc merytoryczna w rejestracji firm na terenie Gminy 4. Informowanie przedsiębiorców o atutach gminy poprzez udział we wszelkiego rodzaju konkursach dotyczących wspierania przedsiębiorczości 5. współpraca z organami administracji rządowej, z jednostkami samorządu terytorialnego oraz ich jednostkami organizacyjnymi, organizacjami pozarządowymi i instytucjami otoczenia biznesu, mająca na celu bieżący monitoring potrzeb podmiotów zewnętrznych oraz Gminy w zakresie lokalizacji inwestycji oraz obsługę inwestorów i świadczenie im wsparcia, w tym również w fazie przygotowawczej oraz po realizacji decyzji inwestycyjnych; II. Opracowanie koncepcji utworzenie na terenie Gminy samorządu gospodarczego; 1. Współpraca z Gminą przy organizacji z częstotliwością nie mniejszą niż raz do roku Forum Współpracy Gospodarczej, 2. współpraca z Jednostka Samorządu Terytorialnego oraz samorządu gospodarczego w celu określenia warunków i możliwości rozwoju gospodarczego Gminy; 3. współpraca z organizacjami pozarządowymi i instytucjami z otoczenia biznesu w celu rozwoju przedsiębiorczości w gminie; 4. koordynacja działań związanych z organizacją szkoleń dla przedsiębiorców w ramach rozwoju przedsiębiorczości w gminie; III. Doradztwo istniejących oraz nowopowstających na terenie gminy przedsiębiorstwom w następującym zakresie: 1. udzielanie informacji i doradztwa na temat ubezpieczeń społecznych dotyczących przedsiębiorców, 2. udzielanie informacji o zasadach wypełniania i wydawania druków identyfikacyjnych, 3. informowanie o wymaganych ustawą o NIP załącznikach, 4. udzielanie podstawowych informacji z zakresu zasad rejestracji w podatku VAT, 5. udzielanie podstawowych informacji o formach opodatkowania w podatku dochodowym, 6. udzielanie informacji o procedurze nadanie REGON, 7. udostępniania materiałów informacyjnych dotyczących ubezpieczeń społecznych, podatków itp. 8. Współpraca z Gminą oraz jej jednostkami podległymi przy organizacji szkoleń i doradztwa m.in. w zakresie pozyskiwania środków z budżetu państwa i UE, pomocy publicznej, podatków i opłat lokalnych oraz partnerstwa publiczno-prywatnego, 9. organizowaniu konsultacji dla Beneficjentów IV. utworzenie i prowadzenie inkubatora przedsiębiorczości zwanego dalej IP, udostępniającego powierzchnię w szczególności podmiotom deklarującym podjęcie działań innowacyjnych. Pomoc udzielana Beneficjentom przez Inkubator przedsiębiorczości polega w szczególności na: 1. podejmowaniu inicjatyw w sprawie rozwoju przedsiębiorczości w gminie mającymi na celu aktywizację zawodową bezrobotnych; 2. współpraca z lokalnymi szkołami średnimi oraz uczelniami w ramach prowadzenia akcji promocyjno-informacyjnej dla absolwentów z zakresu możliwości prowadzenia działalności gospodarczej na własny rachunek; 3. współpraca z organizacjami osób niepełnosprawnych oraz właściwymi urzędami i instytucjami dla stworzenia systemu aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych; 4. umożliwieniu korzystania z powierzchni użytkowej oraz infrastruktury biurowej IP na zasadach preferencyjnych, a także z adresu korespondencyjnego IP w celach związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, 5. organizowaniu szkoleń o tematyce związanej z prowadzeniem działalności gospodarczej, 6. ułatwianiu nawiązywania kontaktów ze środowiskiem biznesowym, 7. udostępnieniu danych dotyczących przedsiębiorczości będących w dyspozycji IP, zgodnych z obowiązującym prawem, 8. promowaniu Beneficjentów, w tym poprzez podejmowanie wspólnie przez IP oraz Beneficjentów działań marketingowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751120004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena za sukces
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://stara-kamienica.bipgmina.pl/wiadomosci/7328/lista/zamowienia_publiczne_powyzej_30_000_euro
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną