Przetargi.pl
Utworzenie i modernizacja placów zabaw przy ulicach: Krzywoustego i Miodowej w Gubinie

Gmina Gubin o statusie miejskim ogłasza przetarg

  • Adres: 66-620 Gubin, Piastowska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4558100, 4558128, 4558145, , fax. 684 558 102
  • Data zamieszczenia: 2020-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gubin o statusie miejskim
    Piastowska 24
    66-620 Gubin, woj. lubuskie
    tel. 068 4558100, 4558128, 4558145, , fax. 684 558 102
    REGON: 97077019000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gubin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie i modernizacja placów zabaw przy ulicach: Krzywoustego i Miodowej w Gubinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa placów zabaw na terenie miasta Gubina. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część I – Utworzenie i modernizacja placów zabaw przy ulicach: Krzywoustego i Miodowej w Gubinie – plac zabaw przy ul. Krzywoustego: a) przygotowanie terenu pod montaż nowych urządzeń b) wykonanie nawierzchni bezpiecznej ze żwiru płukanego c) montaż urządzeń zabawowych i innych: - karuzela – 1 szt. - sprężynowiec (koń) – 1 szt. - piaskownica wraz z osłoną cieniującą – 1 kpl. - zestaw drążków i drabinek – 1 kpl. - zestaw zabawowy – 1 kpl. - zestaw zabawowy – 1 kpl. - auto – 1 szt. - potrójna huśtawka łańcuchowa – 1 kpl. - ławka z oparciem – 4 szt. - kosz na śmieci - 3 szt. - tablica regulaminu – 1 szt. d) założenie i przekazanie Zamawiającemu książki obiektu budowlanego Zadanie zostało dofinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Część II – Utworzenie i modernizacja placów zabaw przy ulicach: Krzywoustego i Miodowej w Gubinie – plac zabaw przy ul. Miodowej: a) przygotowanie terenu pod montaż nowych urządzeń b) wykonanie nawierzchni bezpiecznej ze żwiru płukanego c) montaż urządzeń zabawowych i innych: - karuzela – 1 szt. - piaskownica z osłoną cieniującą – 1 kpl. - zestaw drążków i drabinek – 1 kpl. - potrójna huśtawka łańcuchowa – 1 kpl. - quorter pipe – 1 szt. - bank ramp – 1 szt. - fun box – 1 szt. - grind box – 1 szt. - poręcz prosta – 1 szt. Zadanie zostało dofinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na konto Zamawiającego 13 1020 5402 0000 0502 0027 8747 w wysokości: Dla części I – 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) Dla części II –. 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) Wadium uważa się wniesione w momencie wpływu wymaganej kwoty na rachunek bankowy Zamawiającego. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, tj. kopię polecenia przelewu bankowego lub kopię dokumentu gwarancyjnego należy dołączyć do oferty (zaleca się, aby nie były trwale spięte z ofertą). Zamawiający dopuszcza, w przypadku wysłania oferty za pośrednictwem poczty/przesyłki kurierskiej, aby oryginał wadium (gwarancja, poręczenie) umieścić w odrębnej kopercie z dopiskiem „wadium”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu: oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach