Przetargi.pl
Utworzenie gminnego żłobka w gminie jastrzębia

Gmina Jastrzębia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-631 Jastrzębia, Jastrzębia
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 384 05 05 , fax. 48 384 05 04
  • Data zamieszczenia: 2020-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jastrzębia
    Jastrzębia 110
    26-631 Jastrzębia, woj. mazowieckie
    tel. 48 384 05 05, fax. 48 384 05 04
    REGON: 67022375800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastrzebia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie gminnego żłobka w gminie jastrzębia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania i przebudowa części budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Jastrzębi na żłobek zlokalizowanego na dz. nr ewid.1060 w Jastrzębi. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: przebudowę zadaszonych schodów zewnętrznych, budowę zadaszonej pochylni dla osób niepełnosprawnych, przebudowę nawierzchni utwardzonych przed wejściem do żłobka, rozbiórka i ponowny montaż rur i rynien spustowych, rozbiórkę ścianek działowych, wykonanie ścianki działowej z płyt k-g, wykonanie otworu drzwiowego z obsadzeniem nadproża, stolarka okienna i drzwiowa, remont pomieszczeń, instalację elektryczną. 2. Szczegółowy zakres, sposób wykonania oraz ilość robót objętych przedmiotem zamówienia określają niżej wymienione dokumenty będące załącznikami do niniejszej SIWZ: Projekt budowlany (załącznik nr 8), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 9). Jako element pomocniczy do wyceny robót budowlanych objętych planowanym zamówieniem w załączniku nr 10 do SIWZ załączono przedmiar robót (W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem, a projektem budowlanym tzn. pomiędzy ilością robót przewidzianych w projekcie, a ilością robót określoną w przedmiarze Wykonawca zobowiązany jest do wykonania pełnego zakresu robót zgodnie z dokumentacją projektową). 3. Jeżeli w SIWZ lub załącznikach do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi o parametrach nie gorszych niż wskazane. 6. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia polegających na wykonywaniu prac fizycznych oraz operatorów sprzętu (z wyjątkiem obsługi geodezyjnej), jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto w §12 projektu umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek uznaje się za spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) wypełniony formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Dokumenty z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosownej pełnomocnictwo dla danej osoby. 3) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach