Przetargi.pl
Utworzenie Gminnego Klubu Dziecięcego Nr 2 w Kamieniu

Gmina Ceków-Kolonia ogłasza przetarg

  • Adres: 62-834 Ceków, Ceków-Kolonia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 631 002 , fax. 627 631 151
  • Data zamieszczenia: 2020-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ceków-Kolonia
    Ceków-Kolonia 51
    62-834 Ceków, woj. wielkopolskie
    tel. 627 631 002, fax. 627 631 151
    REGON: 54116700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.cekow.ibip.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie Gminnego Klubu Dziecięcego Nr 2 w Kamieniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Utworzenie Gminnego Klubu Dziecięcego Nr 2 w Kamieniu. Planowany zakres robót obejmuje wykonanie prac remontowych i dostosowawczych dotyczących utworzenia klubiku dziecięcego w kondygnacji przyziemia segmentu szkoły podstawowej zlokalizowanego na działkach o numerach ewidencyjnych 202/2, 203/2, którego wysokość istniejących pomieszczeń wynosi powyżej 2,5 m. Klubik dziecięcy zostanie zrealizowany poprzez adaptację pomieszczeń z przeznaczeniem na dwie sale zajęć dla dzieci, adaptację istniejącego sanitariatu chłopców na pomieszczenie porządkowe, sanitariat dla osób niepełnosprawnych oraz wózkownię, adaptację istniejącej sali na magazyn sprzętu oraz pokój personelu, adaptację szatni na szatnię oraz zmywalnię, adaptację pokoju pielęgniarskiego na wydawalnię posiłków, wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych wraz ze schodami zewnętrznymi. Zakres robót remontowo-adaptacyjnych obejmuje: wymianę istniejącej drewnianej stolarki okiennej na okna z profili PCV, wymianę drzwi zewnętrznych dla zachowania bezpiecznej ewakuacji, wykonanie ścianek działowych wydzielających dodatkowe pomieszczenia, wykonanie posadzek z płytek oraz wykładzin rulonowych PCV, tynki cementowo-wapienne na nowych ściankach, szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów, zabezpieczenie istniejących grzejników przed bezpośrednim kontaktem dzieci poprzez płyty osłonowe, wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej, montaż drzwi p.poż. EI-30 oddzielających klatkę schodową prowadzącą do szkoły podstawowej, sanitariat dla dzieci – wyposażony w osprzęt sanitarny i armaturę typu przedszkolnego: 3 kabiny ustępowe, 3 umywalki, natrysk z brodzikiem i ruchomym sitkiem wraz z kabinami ze ścianek działowych systemowych, sanitariat dla osób niepełnosprawnych z wyposażeniem i pochwytami oraz niezbędną powierzchnią manewrową, w pomieszczeniach bez okien wentylacja mechaniczna wywiewna, we wszystkich sanitariatach, wydawalni posiłków oraz zmywalni ściany z płytek ceramicznych, montaż opraw ledowych, częściowe rozprowadzenie nowej instalacji elektrycznej, montaż gniazd elektrycznych z zabezpieczeniem chroniącym przed dostępem dzieci, wykonanie instalacji teletechnicznej, wymiana wewnętrznej instalacji wody ciepłej i zimnej oraz podejść kanalizacyjnych, wykonanie schodów zewnętrznych przy wejściach oraz pochylni dla osób niepełnosprawnych z balustradami i pochwytami, montaż nowych daszków nad wejściami. Powierzchnia z podziałem na pomieszczenia: - wiatrołap 5,83 m2 - wózkownia 3,72 m2 - korytarz 10,68 m2 - szatnia 13,93 m2 - sanitariat dla niepełnosprawnych 3,80 m2 - pomieszczenie porządkowe – 0,92 m2 - zmywalnia 8,05 m2 - wydawalnia posiłków 11,33m2 - magazyn środków czystości 4,71 m2 - holl 84,82 m2 - sala zajęć nr 1- 48,05 m2 - sala zajęć nr 2 – 56,45 m2 - pokój personelu 19,77 m2 - magazyn sprzętu 19,20 m2 - sanitariat dzieci 14,21 m2 - sanitariat personelu 2,80 m2 - korytarzyk 2,40 m2 Łączna powierzchnia klubu dziecięcego 310,77 m2 Roboty realizowane są w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2020 Wysokość dofinansowania do 80,00% kosztów. 2.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać i utrzymać na swój koszt oznakowanie robót, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe oznakowanie i zabezpieczenie: miejsca prowadzonych robót oraz za ich utrzymanie w należytym stanie przez cały czas wykonywania robót. 2.2 Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania wszelkich badań i prób. 2.3. Koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji ponosi Wykonawca, odpowiedzialny jest również za powstałe w trakcie robót odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 797 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r., poz. 2010 z późn. zm.). 2.4 Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres: minimalnie 36 miesięcy – maksymalnie 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Okres rękojmi ustawowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w : dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 5 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wraz z ofertą składa: 1.wypełniony formularz oferty 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 3.Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (składane w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 22a ustawy Pzp).4. Dowód wniesienia wadium. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp , zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp -załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach