Przetargi.pl
Utworzenie dziennego Klubu Seniora w pomieszczeniach Gminnego Ośrodka Kultury w Starym Targu ul. Nowotarska 1

Wójt Gminy Stary Targ ogłasza przetarg

  • Adres: 82-410 Stary Targ, ul. Główna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 6405050 w. 19 , fax. 552 776 289
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Stary Targ
    ul. Główna 20
    82-410 Stary Targ, woj. pomorskie
    tel. 55 6405050 w. 19, fax. 552 776 289
    REGON: 53988000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gminastarytarg.ezamawiajacy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie dziennego Klubu Seniora w pomieszczeniach Gminnego Ośrodka Kultury w Starym Targu ul. Nowotarska 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 - Modernizacja pomieszczeń Gminnego Ośrodka Kultury z przeznaczeniem na Dzienny Klub Seniora (roboty budowlane). Zadanie nr 2 - Dowóz seniorów z terenu Gminy Stary Targ do Domu Seniora w Starym Targu (usługa), Zadanie nr 3 - Wyposażenie dziennego Domu Seniora w Starym Targu (dostawa)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 2.1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: a) Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie 2.2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. a) Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku, że znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie Zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2.3) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) doświadczenie zawodowe: dla uznania że wykonawca spełnia warunek posiadania i doświadczenia zamawiający, żąda by wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał, co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym/usłudze/dostawie stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały Wykonane. Przez „zadanie odpowiadające rodzajem robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia”, należy rozumieć budowa lub modernizacja budynku, usłudze dowozu osób przez okres 1 roku, dostawie wyposażenia obiektu użyteczności publicznej za kwotę 100000,00 zł brutto. Wykonawca złoży także oświadczenie, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem potrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, o którym mowa w §VII ust. 1 pkt.1) SIWZ. Następnie na podstawie wypełnionego przez wybranego Wykonawcę załącznika nr 4 do SIWZ „Doświadczenie Wykonawcy”, o którym mowa w §VII ust. 7 pkt.1) SIWZ. Do przedmiotowego załącznika nr 4 należy dołączyć dowody potwierdzające, że wykazane należy dołączyć dowody potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że chociaż jeden z nich lub łącznie spełniają w/w warunek b) kadra techniczna: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na czas realizacji zadania nr 1 będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia tj. - Kierownikiem robót w specjalności budowlanej (dotyczy zadania nr 1). Minimalne wymagania: posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności budowlanej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia w części prac budowlanych. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, o którym mowa w §VII ust. 1 pkt.1) SIWZ. Następnie na podstawie wypełnionego przez wybranego Wykonawcę Załącznika nr 5 do SIWZ, o którym mowa w §VII ust. 7 pkt.2) SIWZ. - Kierowca autobusu (dotyczy zadania nr 2). Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca usługi dysponował będzie jednym kierowcą autobusu posiadającym uprawnienia do kierowania pojazdami mechanicznymi (autobusami) oraz do przewozu osób min. 40. Następnie na podstawie wypełnionego przez wybranego Wykonawcę Załącznika nr 5 do SIWZ, o którym mowa w §VII ust. 7 pkt.2) SIWZ. Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, wówczas wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zatrudniając tłumacza winien wziąć pod uwagę, iż z uwagi na złożony zakres przedmiotu zamówienia tłumacz ten winien być biegłym w tłumaczeniu zagadnień technicznych, ekonomicznych i prawnych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że co najmniej jeden z nich lub albo wszyscy łącznie spełniają w/w warunek. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w ust. 2: 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 2) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 4. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6. Z treści powyższego zobowiązania podmiotu trzeciego (oświadczenia) lub innego dokumentu potwierdzającego udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków działu w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 7. Warunki realizacji zadanie nr 3: - dostawa, wniesienie, montaż, uruchomienie i szkolenie - Zamawiający nie wyraża zgody na dostawy sprzętu za pośrednictwem firm kurierskich - dostawa ma się odbyć jednorazowo i ma być ustalona z Zamawiającym co najmniej dwa dni wcześniej - dla zabudowy kuchennej oraz altany należy odbyć wizję lokalną i dokonać pomiarów z natury oraz uzgodnić kolorystykę mebli i altany z Zamawiającym a także rozmieszczenie mebli kuchennych - Wykonawca uwzględni wszelkie niezbędne koszty montażu i uruchomienia takie jak: kable, rurki, zawory, kotwy, kołki, uchwyty itp. 8. Warunki serwisu zadanie nr 3 -Gwarancja producenta, jednak nie mniejsza niż 24 miesiące od podpisania protokołu odbioru bez uwag. - czas naprawy – Zamawiający wymaga aby czas naprawy był nie dłuższy niż 72 godziny od momentu zgłoszenia usterki - w przypadku braku możliwości usunięcia usterki w podanym terminie Zamawiający żąda dostarczenia sprzętu zastępczego o parametrach nie gorszych niż urządzenie dostarczone na czas serwisowania urządzenia zgłoszonego 9. Warunki złożenia poprawnej oferty zadanie nr 3: Dla pozycji nr 23, 25, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 60, 61, 62, 63, 64, Należy podać producenta i model a jeśli występuje również nr katalogowy oferowanego asortymentu. Zamawiający żąda aby podane przez oferentów informacje w sposób jednoznaczny wskazywały na konkretny produkt wskazanego producenta i nie pozostawiały wątpliwości w ocenie Zamawiającego 10. Certyfikaty zadanie nr 3: Pozycja 25 stół do rehabilitacji: • materiał zbadany pod kątem substancji szkodliwych- certyfikat OEKO-TEX,STANDARD 100 – należy dołączyć do oferty Pozycja 64 komputer: • kompatybilność komputera na oferowaną platformę systemową (wydruk ze stronydołączyć do oferty), • certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu, (dołączyć do oferty) • wymagane dołączenie do oferty oświadczenia Producenta potwierdzonego, że serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta Pozycja 64 Drukarka: • certyfikat Energy Star (dołączyć do oferty) Wszystkie urządzenia muszą posiadać instrukcję w języku polskim, oraz certyfikat CE (bez dołączania do oferty). 11. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na co najmniej jedno z zadań wymienionych w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach