Przetargi.pl
Utworzenie Dziennego Domu „Senior+” w Piotrowicach, Piotrowice 176, 23-107 Strzyżewice

Gmina Strzyżewice ogłasza przetarg

  • Adres: 23107 Strzyżewice,
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 666 025 , fax. 815 666 025
  • Data zamieszczenia: 2018-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzyżewice
    23107 Strzyżewice, woj. lubelskie
    tel. 815 666 025, fax. 815 666 025
    REGON: 43101986200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugstrzyzewice.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie Dziennego Domu „Senior+” w Piotrowicach, Piotrowice 176, 23-107 Strzyżewice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Inwestycja obejmuje przebudowę pomieszczeń parteru budynku usługowo - mieszkalnego usytuowanego na działce ewid. nr 240/22, Piotrowice 176, gm. Strzyżewice. W ramach przebudowy do wykonania są następujące roboty: - Demontaż instalacji wewnętrznych. - Demontaż urządzeń i wyposażenia (np. piec gazowy, karnisze, kraty, balustrady schodów, drewniane narożniki ścienne, biała armatura, itp.) - Demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej. - Demontaż stolarki okiennej. - Rozbiórka bocznych stalowych schodów zewnętrznych. - Rozbiórka wewnętrznych ścianek działowych murowanych oraz naświetli z luksfer - Rozbiórka wewnętrznych schodów betonowych obłożonych gresem. - Powiększenie wszystkich pozostawianych zewnętrznych i wewnętrznych otworów drzwiowych. - Wykonanie nowych wewnętrznych otworów drzwiowych (w ścianach konstrukcyjnych). - Częściowe zamurowanie (z przeznaczeniem na okno) istniejącego zewnętrznego otworu drzwiowego (w projektowanym pom. 0.04) i całkowite zamurowanie dwóch otworów okiennych (bloczki z betonu komórkowego i ocieplenie ze styropianu). - Skucie okładzin ściennych - Rozbiórka istniejących posadzek (terakota) oraz naprawa podbudowy. - Wykonanie nowych posadzek: płytki antypoślizgowe z gresu szkliwionego o 29,8x29,8cm z gresowymi cokołami o wysokości min. 10cm lub wykładzina PCV w płytkach. - Zamurowania otworów wewnętrznych (lokalizacja wg części rysunkowej). - Wymurowanie ścianek działowych z pustaków ceramicznych gr. 12cm. - Wykonanie nowych tynków wewnętrznych: tynk cementowo-wapienny na nowych ścianach murowanych niepokrytych glazurą. - Na ścianach istniejących: usuniecie starych powłok malarskich, wykonanie przecierki murarskiej, gruntowanie podłoży. - Na ścianie zewnętrznej zachodniej wykonanie od wewnątrz renowacji murów polegające na wymianie zagrzybionych i zasolonych tynków istniejących na tynki renowacyjne. - Wykonanie obudowy kanałów wentylacyjnych z płyt g-k na stelażu systemowym. - Wykonanie nowych parapetów wewn. z konglomeratu marmuru gr. min 3cm. - Układanie glazury - Malowanie ścian i sufitów - Montaż białej armatury (lokalizacja wskazana na rys. rzutu parteru). - Montaż stolarki i ślusarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej. - Montaż stolarki okiennej i obróbek blacharskich okien (okna z nawiewnikami). - Wykonanie nowych schodów wewnętrznych. - Montaż pochwytu (półwałek sosnowy na konstrukcji metalowej, malowanej proszkowo, montaż na wysokości min. 110cm). - Montaż krzesełka przyschodowego. - Montaż kurtyny powietrznej „zimnej”. - Montaż nowych kratek wentylacyjnych. - Wykonanie wewnętrznej instalacji grzewczej wraz z grzejnikami i montażem nowego pieca (wg projektu branży sanitarnej) + wymiana szafek gazowych. - Wymurowanie z cegły pełnej nowego komina dla projektowanego pieca gazowego i ocieplenie go styropianem gr. 10cm. Komin zakończony czapą betonową ze spadkiem, wykończona obróbka blacharska. Wysokość ok 8m z zapewnieniem min. 30cm pomiędzy pokryciem dachowym a spodem otworu wentylacyjnego. - Wykonanie wewnętrznej instalacji wod.-kan. (wg projektu branży sanitarnej). - Wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych (wg projektu branży elektrycznej). - Wykonanie nowych ścian oddzielenia pożarowego na wysokości parteru budynku połączone ze skróceniem zadaszenia nad wejściem do części mieszkalnej. - Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej budynku: - izolacja pionowa ściany piwnicznej i fundamentowej od strony zachodniej: masa uszczelniająca. - podłogi w pomieszczeniach narażonych na zwiększone działanie wilgoci (pomieszczenia wc i łazienek z przedsionkiem oraz porządkowe) zabezpieczyć płynną folią z wywinięciem jej na ściany do wysokości 0,2m: w pom. porządkowym i wc pracowników oraz przedsionku łazienek oraz 2,0m: w łazienkach Seniorów. - Wykonanie izolacji termicznej ściany piwnicznej i fundamentowej od strony zachodniej – polistyren ekstrudowany gr. 8cm do głebokosci min. 1,0m n.p.t. - Dwukrotne malowanie hydrofobowa silikatowa farba elewacyjna o wysokiej paroprzepuszczalności . - Wymiana podbudowy i ponowne ułożenie opaski przy elewacji zachodniej oraz budowa chodnika szerokości 1,5m - Opaska obramowana obrzeżem betonowym 30x8 cm osadzonym na podsypce cementowo-piaskowej. Spoiny opaski wypełnione pisakiem. - Przebudowa: wymiana podbudowy i obrabowania (ze stalowego na palisadę) głównych schodów do budynku oraz przebudowa chodnika ze dwoma stopniami po stronie zachodniej schodów na chodnik. Montaż nowej balustrady. - Budowa utwardzonego miejsca gromadzenia odpadów stałych. - Wykonanie instalacji sanitarnych i elektrycznych zgodnie z projektem budowlano – wykonawczym. Szczegółowy zakres, wymagania oraz warunki wykonania robót objętych przedmiotowym zamówieniem określone zostały w projekcie budowlano wykonawczym, przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Uwaga: Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach lub katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do konkretnego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Zamawiający w każdym przypadku gdy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, ż oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Do obowiązków wykonawcy w ramach zadania i ceny ofertowej należy: 1) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami i przepisami prawa budowlanego, na ustalonych niniejszą umową warunkach oraz z należytą starannością i w terminach umownych; 2) wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakości wbudowywanych materiałów. Wykonawca zapewni odpowiedni system kontroli, włączając personel, laboratorium, sprzęt, zaopatrzenie i wszystkie urządzenia niezbędne do pobierania próbek i badań materiałów oraz robót; 3) przedłożenie w dniu podpisania umowy kopii uprawnień kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania równoważne do wyżej wskazanych, 4) zapewnienie właściwego oznakowania i właściwego zabezpieczenia terenu budowy; 5) utrzymanie porządku na terenie budowy oraz usuwanie na własny koszt zbędnych materiałów, odpadów i śmieci; 6) ponoszenie odpowiedzialności finansowej za szkody wyrządzone przez Wykonawcę; 7) zapewnienie bezpiecznych warunków ruchu pieszego w rejonie prowadzenia przedmiotowych robót; 8) dbałość o środowisko naturalne, w tym by odpady, emisje i zanieczyszczenia z terenu budowy, a w szczególności ścieki, pyły, wyziewy i hałas były możliwie najmniejsze i nie przekraczały dopuszczalnych prawem norm oraz nie stanowiły zagrożenia dla środowiska naturalnego; 9) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót; 10) naprawa uszkodzonych w wyniku prowadzonych robót urządzeń uzbrojenia podziemnego i nadziemnego – w uzgodnieniu z ich administratorami; 11) ponoszenie wszelkich kosztów związanych z wypełnianiem przez Wykonawcę obowiązków wynikających z niniejszej umowy; 12) opracowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji odbiorowej, zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do odbioru 13) czynny udział w odbiorach. Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób na podstawie umowy o pracę – jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26. 06. 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z p. zm.), w zakresie realizacji zamówienia tj.: wykonywanie prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych, operatorzy sprzętu objęte zakresem zamówienia wynikającym z dokumentacji projektowej. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia oraz co najmniej 36 miesięcznej rękojmi. Do wykonania robót mogą być użyte wyłącznie materiały i urządzenia odpowiadające następującym wymogom: a) oznaczone znakiem CE, dla których dokonano oceny zgodnie ze zharmonizowaną normą europejską wprowadzoną do zbioru Polski Norm, z europejską aprobatą techniczną EAT lub krajową specyfikacją techniczną państw członkowskich UE uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, b) znajdujące się w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, c) dla których producenci wystawili deklarację zgodności WE potwierdzającą zgodność wyrobu z europejskimi normami i aprobatami. d) oznaczone znakiem budowlanym zgodnie z Polską Normą lub krajową aprobatą techniczną, z zgodność ta została potwierdzona w deklaracji zgodności wydanej przez producenta lub wyroby przeznaczone do jednostkowego stosowania w konkretnym obiekcie budowlanym. Z uwagi na ryczałtowy charakter rozliczeń załączony przedmiar należy traktować informacyjnie, Wykonawca winien wycenić cały zakres prac wymieniony w dokumentacji przetargowej zasygnalizowany w przedmiarach robót. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia w związku z tym zaleca się, aby wykonawca szczegółowo sprawdził w terenie warunki wykonywania przedmiotu zamówienia. Warunki gwarancyjne Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na przedmiot zamówienia gwarancji jakości, na opisanych poniżej warunkach: 1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości dla przedmiotu umowy na minimum 36 miesięcy od daty ostatecznego przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu. 2. Gwarancja jakości musi obejmować zarówno jakość wykonanych robót jak i jakość zastosowanych materiałów, surowców i urządzeń. 3. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie uczestniczyć w gwarancyjnych przeglądach okresowych oraz w odbiorze ostatecznym. 4. Początek biegu okresu rękojmi i gwarancji liczone jest od daty bezusterkowego odbioru przez zamawiającego potwierdzonego protokołem odbioru końcowego robót. 5. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt i własnym staraniem usunąć w okresie gwarancji i rękojmi stwierdzone wady przedmiotu umowy w terminie do 14 dni od daty ich zgłoszenia przez Zamawiającego. 6. Wykonawca udziela gwarancji na całość przedmiotu umowy tj. także za roboty wykonane przez Podwykonawców i dalszych Podwykonawców. Uwaga: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215221-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy, 2)Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru jako uprawnione do reprezentacji – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 3) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu informację wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca może złożyć wraz z informacją dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach