Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie ogłasza przetarg
- Adres: 75736 Koszalin, ul. Gnieźnieńska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 943 423 021 , fax. 943 422 768
- Data zamieszczenia: 2017-07-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie
ul. Gnieźnieńska 9
75736 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 943 423 021, fax. 943 422 768
REGON: 33055750800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie Centrum Przesiadkowego Koszalin – Wąwozowa w Koszalinie - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą Projekt nr RPZP.02.01.00-32-0013/16- Utworzenie Centrum Przesiadkowego Koszalin – Wąwozowa w Koszalinie realizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj. 2. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym, Instrukcją dla Wykonawcy, Prawem Budowlanym, zasadami wiedzy technicznej, polskimi normami, wskazaniami Nadzoru Inwestorskiego oraz obowiązującymi przepisami a zwłaszcza przepisami BHP i przeciwpożarowymi, z oznakowaniem dróg ewakuacyjnych. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie dokumentacji projektowej – wszystkie branże niezbędne do realizacji inwestycji w zakresie podanym w PFU wariant I – skrzyżowanie skanalizowane tj: a) wykonanie prac przedprojektowych; b) sporządzenie koncepcji; c) opracowanie projektu budowlanego; d) opracowanie projektu wykonawczego; e) opracowanie projektów tymczasowej organizacji; f) opracowanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z projektem sygnalizacji świetlnej umożliwiającej wpięcie do Inteligentnego Systemu Transportowego w Koszalinie; g) opracowanie projektów „małej architektury”; h) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; i) wykonanie dokumentacji powykonawczej; (Forma dokumentacji technicznej zgodnie z PFU – pkt. 1.4.2.) 2) wykonanie wszelkich robót budowlanych oraz dostaw w zakresie podanym w PFU, SIWZ, zgodnie z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną; UWAGA: należy zabezpieczyć ciągłą pracę Stacji Paliw oraz Pętli Autobusowej; 3) wykonanie wszelkich niezbędnych prac z uwzględnieniem poniesienia wszelkich opłat administracyjnych koniecznych do realizacji robót objętych zamówieniem; 4) wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcją eksploatacyjną; 5) przygotowanie – uzupełnienie książek obiektu w imieniu Zamawiającego dla służb nadzoru budowlanego wraz z określeniem parametrów i instrukcji dalszego użytkowania dla przebudowywanego obiektu; 6) sprawowanie nadzoru autorskiego przy realizacji robót budowlanych wykonywanych na podstawie dokumentacji projektowej; 7) uzyskanie wymaganych prawem decyzji administracyjnych w tym w szczególności pozwolenia na budowę i pozwolenia na użytkowanie; 8) wykonanie wszelkich innych czynności, jakie okażą się niezbędne do wykonania obowiązków lub rezultatów wskazanych w pkt. od 1) do 7); 4.Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1) zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż.; 2) doprowadzenie wody i energii elektrycznej na teren budowy oraz zabezpieczenie łączności telefonicznej na własny koszt; Wykonawca zainstaluje, na własny koszt, podlicznik zużycia wody i energii elektrycznej oraz będzie ponosił koszty zużycia wody i energii w okresie realizacji robót; 3) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne; 4) oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg; 5) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych Przedmiotem Umowy; 6) wykonanie operatu powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą (2 egz.); 7) naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót; 8) pokrycie kosztów usunięcia niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót; 9) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego; 5. Wykonawca jest odpowiedzialny za: 1) wykonanie przedmiotu zamówienia; 2) wysoką jakość wykonania przedmiotu zamówienia; 3) należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy; 4) stosowane materiały; do wykonania przedmiotu zamówienia należy zastosować materiały posiadające dokumenty, dopuszczające dany materiał do stosowania w budownictwie; 5) ścisłą współpracę z wykonawcami realizującymi zlecenia Zamawiającego na podstawie odrębnych umów (np.: Nadzorem Inwestorskim). Z tego tytułu wykonawca nie może rościć o dodatkowe wynagrodzenie; 6) uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień w celu realizacji przedmiotu umowy 7) szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, 8) utrzymanie porządku na terenie budowy oraz terenu wokół budynku, 9) zapewnienie personelu budowy, posiadającego odpowiednie uprawnienia, wymaganych prawem budowlanym. 6. Przed przystąpieniem do wykonawstwa robót – projekt techniczny podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 7. Jeżeli Wykonawca powierzy wykonanie części robót podwykonawcom, wówczas jest zobowiązany do opracowania planu BIOZ oraz pełnienia roli koordynatora wobec podwykonawcy. 8. Roboty wykonane będą z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. 9. Przedmiot umowy, o którym mowa w pkt. 1. winien być wykonany etapami, zgodnie z harmonogramem zamieszczonym w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont schodów i strefy głównego wejścia do budynku Pyrzyckiego Domu Kultury
Dodano: 2024-07-22 - Zagospodarowanie turystyczne miasta Wałcz
Dodano: 2024-07-19 - Wydzielenie hali sportowej wraz z zapleczem oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącej sali gimnastycznej na sale przedszkolne z zapleczem sanitarnym i szatniami.
Dodano: 2024-07-19 - Poprawa infrastruktury szpitalnej wraz z pierwszym wyposażeniem pod potrzeby nowo tworzonego Domu Pomocy Społecznej
Dodano: 2024-07-18 - Zadanie 3: Kompleksowe wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji ścian na budynku Internatu w osiach VII-XIV / D
Dodano: 2024-07-17 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi powiatowej nr 2307Z od skrzyżowania z drogą powiatową 2308Z w kierunku m. Dębołęka
Dodano: 2024-07-17 - Zadanie 4: Dokończenie prac z zakresu drogowego
Dodano: 2024-07-17 - Powtórzenie podobnych robót budowlanych do zamówienia podstawowego pn. „Wykonanie i utrzymanie oznakowania poziomego ulic miasta Szczecin w latach 2023 - 2025 ”.
Dodano: 2024-07-17 - Przebudowa i adaptacja zabytkowej stodoły w Gąskach na potrzeby Obchodu Ochrony Wybrzeża
Dodano: 2024-07-17 - Roboty budowlane polegające na przebudowie drogi powiatowej 2318Z na odcinku Miłogoszcz – DK 22
Dodano: 2024-07-16