Gmina Szubin ogłasza przetarg
- Adres: 89-200 Szubin, ul. Kcyńska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 910 700 , fax. 52 384 80 71
- Data zamieszczenia: 2020-02-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szubin
ul. Kcyńska 12
89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 910 700, fax. 52 384 80 71
REGON: 92350910000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Utworzenie Centrum Astronomiczno – Kulturalno – Dydaktycznego”- wyposażenie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia do Centrum Astronomiczno, Kulturalno-Dydaktycznego w miejscowości Niedźwiady, gm. Szubin. Przede wszystkim w meble, niezbędny sprzęt i materiały promocyjne oraz sprzęt elektroniczny. 2. Zamówienie zostało podzielone na części: 1) Część 1 - Wyposażenie w meble 2) Część 2 - Wyposażenie w sprzęt elektroniczny 3. Minimalny okres gwarancji i rękojmi na cały asortyment przedmiotu dostawy wynosi 12 miesięcy. 4. Realizacja zamówienia w Części 1 i w Części 2 obejmuje wszystkie wymagania określone w Istotnych postanowieniach umowy z uwzględnieniem wizualizacji, stanowiących załączniki do SIWZ. 5. Zamawiający wymaga, aby wyposażenie posiadało odpowiednie gwarancje, atesty i certyfikaty jakościowe, deklaracje zgodności z normami europejskimi, świadectwa dopuszczające do powszechnego stosowania i użytkowania, które na etapie realizacji zostaną dostarczone zamawiającemu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia Wadium w kwocie: 1) Część 1– 4.800,00 PLN 2) Część 2 – 1.400,00 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Ważność wadium wynosi 30 dni. Bieg terminu ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym zamawiającego. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego Bank Spółdzielczy w Szubinie, nr konta 89 8164 0001 0000 0505 2000 0027, z adnotacją „wadium – numer sprawy ZP.271.5.2020 - Utworzenie Centrum Astronomiczno – Kulturalno – Dydaktycznego – wyposażenie Część 1/ Część 2” - Kserokopię przelewu, wpłaty wykonawca dołącza do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dostarczyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie zamawiającego – Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12 (BOK) lub dołączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność, co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 89 ust. 1. pkt. 7b ustawy Pzp. 8. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę według wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ; 2) Specyfikację techniczno – jakościową / formularz asortymentowo-cenowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę wg. wzorów stanowiących Załączniki SIWZ odrębnie dla każdej części zamówienia; 3) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy (realne i rzeczywiste wykazanie, że będzie tym potencjałem dysponował) niezbędnych zasobów tych podmiotów w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp - według wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ; 4) Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy (z wyjątkiem innych dokumentów składanych na wezwanie tj. KRS, CEiDG), a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub w przypadku wykonawców występujących wspólnie – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy; 5) Dowód wniesienia wadium, który należy dołączyć do oferty, przed otwarciem ofert. 6) WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. (informacji z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia odrębnie dla każdej części zamówienia;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyposażenie Klubu Malucha w Górznie.
Dodano: 2024-03-19 - Dostawa Mebli do Całodobowego Młodzieżowego Oddziału Leczenia Uzależnień w Toruniu przy ul. Włocławskiej
Dodano: 2023-10-06 - Dostawa Mebli do Całodobowego Młodzieżowego Oddziału Leczenia Uzależnień w Toruniu przy ul. Włocławskiej
Dodano: 2023-08-08 - Dostawa i montaż mebli na wymiar w ramach realizacji projektu Budowa placówki opiekuńczo-wychowawczej typu specjalistyczno-terapeutycznego w Rypinie
Dodano: 2021-02-22 - „UTWORZENIE KLUBU SENIOR+ W GRUCIE. Dostawy – doposażenie obiektu”
Dodano: 2021-02-08 - Dostawa i montaż wyposażenia wnętrz w Centrum multimedialno-edukacyjnym na terenie IV Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Warszawskiej 1/5 w Toruniu
Dodano: 2020-12-28 - Dostawa i montaż mebli na wymiar w ramach realizacji projektu Budowa placówki opiekuńczo-wychowawczej typu specjalistyczno-terapeutycznego w Rypinie
Dodano: 2020-12-18 - PRZEBUDOWA, NADBUDOWA I ROZBUDOWA PRZEDSZKOLA WRAZ Z PRZEBUDOWĄ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ W MSC. LNIANO - WYPOSAŻENIE
Dodano: 2020-11-06 - PRZEBUDOWA, NADBUDOWA I ROZBUDOWA PRZEDSZKOLA WRAZ Z PRZEBUDOWĄ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ W MSC. LNIANO - WYPOSAŻENIE
Dodano: 2020-10-20 - Dostawa i montaż wyposażenia w nowo utworzonych mieszkaniach chronionych oraz Środowiskowym Domu Samopomocy w Jankowicach
Dodano: 2020-10-07