Przetargi.pl
Utworzenie Centrum Aktywności Wsi w miejscowości Rozwarzyn wraz z infrastrukturą towarzyszącą

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Ks. Piotra Skargi
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2019-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    Ks. Piotra Skargi 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, fax. 52 386 79 02
    REGON: 09235089500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie Centrum Aktywności Wsi w miejscowości Rozwarzyn wraz z infrastrukturą towarzyszącą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania z przebudową oraz rozbudową istniejącego budynku na Centrum Aktywności Społecznej z przyłączami oraz z wybudowaniem altany biesiadnej i zagospodarowaniem terenu na działce 142/2, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Utworzenie Centrum Aktywności Wsi w miejscowości Rozwarzyn wraz z infrastrukturą towarzyszącą” Zamówienie należy zrealizować na podstawie projektu budowlano-wykonawczego opracowanego przez Biuro Andrzejewski Pracownia Projektowa architekt Krzysztof Andrzejewski, ul. Łowiskowa 20, 85-436 Bydgoszcz we wrześniu 2016 roku, dla którego uzyskano pozwolenie na budowę – Decyzja nr 316 z dnia 08.06.2017 r. wydane przez Starostę Nakielskiego (dotyczy budynku Centrum Aktywności Społecznej) oraz zgłoszenia budowy bez wnoszenia sprzeciwu z dnia 08.02.2019 r. (dotyczy Altany Biesiadnej). Infrastruktura drogowa wchodząca w zakres pozwolenia na budowę jest wyłączona z przedmiotu zamówienia . Lokalizacja budynku Przedmiotowy budynek zlokalizowany jest na działce nr 142/2 położonej w Rozwarzynie gm. Nakło nad Notecią Dotychczasowy sposób użytkowania budynku Budynek główny wykorzystywany był jako miejsce spotkań miejscowych gospodyń. Dobudówka przy ścianie zachodniej pełni rolę magazynu rzeczy nieużywanych i zniszczonych (przeznaczona do rozbiórki). Dobudówka przy ścianie południowej pełni rolę magazynu podręcznego oraz drugiego wejścia/wyjścia z budynku głównego (przeznaczona do rozbiórki). Planowane przeznaczenie budynku Przedmiotem inwestycji jest zmiana sposobu użytkowania z przebudową i rozbudową istniejącego budynku na Centrum Aktywności Społecznej, polegająca m.in. na organizowaniu: okazjonalnych i cyklicznych spotkań społeczności lokalnej, zajęć dla dzieci i młodzieży w okresie pozalekcyjnym, imprez okolicznościowych z poczęstunkiem. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia: A) W zakresie budynku głównego Centrum Aktywności Społecznej: A1) Roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe: - wyburzenie obu przybudówek, - rozebranie dachu wraz ze stropem nad parterem, - rozbiórka istniejących kominów, ścianek działowych oraz części ścian zewnętrznych, - usunięcie wszystkich warstw podłogowych parteru na gruncie. A2) Roboty budowlane: - w adaptowanej części budynku (podchwycenie istniejących ścian fundamentowych, nowe stopy fundamentowe, przebudowa ścian zewnętrznych, nowa więźba dachowa z pokryciem dachowym z blachodachówki, tynki wewnętrzne nowe warstwy posadzkowe na parterze, nowa izolacja przeciwwilgociowa, ocieplenie i malowanie elewacji), - w dobudowanej części budynku (roboty ziemne, fundamentowe, murowe, więźba dachowa z pokryciem dachowym z blachodachówki, roboty wykończeniowe, elewacja - ocieplenie z malowaniem. A3) Roboty instalacyjno-sanitarne: - przyłącze wodociągowe, - przyłącze kanalizacyjne z nowym zbiornikiem na ścieki bytowo-gospodarcze o poj. 10m3, - rozbiórka starego zbiornika na ścieki bytowo-gospodarcze, - instalacja wodociągowa i kanalizacyjna, - ogrzewanie budynku – grzejniki elektryczne. A4) Roboty elektryczne - adaptacja istniejącego przyłącza napowietrznego na potrzeby nowego obiektu, - wewnętrzne i zewnętrzne instalacje elektryczne, - instalacja teletechniczna i odgromowa. Podstawowe parametry liczbowe budynku po zmianie sposobu użytkowania z przebudową i rozbudową: - powierzchnia zabudowy – 134,11 m2 - powierzchnia użytkowa – 103,45 m2 - powierzchnia całkowita – 184,85 m2 - kubatura brutto części zamkniętej – 665,5 m2 B) W zakresie altany biesiadnej Zaprojektowana altana biesiadna to obiekt wolnostojący w postaci otwartej wiaty, o konstrukcji drewnianej ciesielskiej (słupy i dach), opartej na rzucie kwadratu, przykrytej dachem czterospadowym. Elementy drewniane strugane i zdobione ciesielsko. Pokrycie dachu gont bitumiczny. Słupy drewniane oparte na stopach fundamentowych. Posadzka rustykalna z cegły ceramicznej, z uzupełnieniem z kamieni brukowych. Altana wygrodzona drewnianą balustradą. Podstawowe parametry liczbowe altany: - wymiary – 3,78 x 3,78 m - powierzchnia zabudowy – 15,52 m2 - powierzchnia użytkowa – 11,70 m2 - kubatura – 71,70 m2. C) W zakresie zagospodarowania terenu działki nr 142/2 (powierzchnia 700 m2): - budowa utwardzonego kostką brukową betonową dojazdu komunikacyjnego, - budowa tarasu, miejsca ustawienia pojemników na odpady stałe, chodników i schodów terenowych o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - budowa terenowych murków oporowych. Koszty związane z utylizacją odpadów z budowy, opłatami za uczestnictwo w odbiorach technicznych przedstawicieli służb utrzymania sieci uzbrojenia terenu, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, koszty ewentualnego odwodnienia terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową niewymienione w przedmiarach, należy ująć w kosztach ogólnych budowy. Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji odpadów (np.: gruzu, ziemi, itp.) zgodnie z ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania oraz utylizacja po stronie wykonawcy). Wykonawca zobowiązany jest do wytyczenia obiektu przez uprawnionego geodetę oraz do wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, polegającej na wykonaniu robót pomiarowych dla inwentaryzacji powykonawczej wraz z wykonaniem mapy powykonawczej (papierowa + cyfrowa, format .dxf lub .dwg) i włączeniem jej do zasobów geodezyjnych danej jednostki, dla wszystkich branż z zadania. Koszt wytyczenia obiektu oraz wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z wykonaniem mapy powykonawczej (papierowa + cyfrowa .dxf lub .dwg) wykonawca ujmie w kosztach ogólnych budowy. Załączniki do przedmiotu zamówienia:  projekty budowlano-wykonawcze  specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,  przedmiary i formularz kosztorysu ofertowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w ww zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII w pkt 3.1; ppkt 3.1.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp (informację z sesji otwarcia ofert) przekaże zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp ( załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: 1) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp; 2) łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznych lub zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej; 3) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzą przesłanki do wykluczenia z postępowania o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 1. Na ofertę składają się: 1) wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy; 2) wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 3) wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 4) wypełniony załącznik nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i podwykonawców); 5) wypełniony/e załącznik/i Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy (jeżeli występują); 6) Kosztorys ofertowy; 7) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach