Przetargi.pl
Utworzenie BCU w dziedzinie „Rolnictwo” w ZSCKR w Studzieńcu, w systemie zaprojektuj i wybuduj oraz prac związanych z wykonywanymi robotami budowlanymi, zgodnie z przyjętą ofertą i SWZ.

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu ogłasza przetarg

  • Adres: 09-200 Sierpc, Studzieniec 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu
    Studzieniec 30
    09-200 Sierpc, woj. mazowieckie
    REGON: 000097844
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zszstudzieniec.bip.org.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie BCU w dziedzinie „Rolnictwo” w ZSCKR w Studzieńcu, w systemie zaprojektuj i wybuduj oraz prac związanych z wykonywanymi robotami budowlanymi, zgodnie z przyjętą ofertą i SWZ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I: „Przebudowa wraz z rozbudową budynku dydaktycznego oraz dobudowa hali maszyn rolniczych” obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego ( realizacja w formule „zaprojektuj i wybuduj”2.1. Zakres zadania inwestycyjnego części I ogranicza się do nieruchomości Zamawiającego: teren Zespołu Szkół Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu, Studzieniec 30, 09-200 Sierpc, działka ewidencyjna nr 195/17 obręb 003 Studzieniec. 2.2. Zakres przedmiotu obejmuje:a. Zakres robót budowlanych• Budowę klatek schodowych wraz z windami osobowymi, dostosowanymi dla osób z niepełnosprawnościami• Przebudowę dachu wraz z wykonaniem lukarn dachowych lub zmiana nachylenia części połaci i ocieplenie dachu • Wykonanie posadzek z wykończeniem• Budowa i wykończenie ścian i sufitów• Montaż drzwi zewnętrznych i okien• Montaż wszystkich drzwi wewnętrznych • Budowa segmentu hali maszyn rolniczych wraz z wykończeniem • Wyposażenie budynku w sprzęt ruchomy ( meble)• Wyposażenie budynku w sprzęt p.poż. – hydranty, gaśnice, oznakowania• Montaż osprzętu sanitarnego i elektrycznego b. Zakres robót sanitarnych dla przebudowy segmentu dydaktycznego• Kotłownia na gaz płynny• Instalacja gazu płynnego• Instalacja wentylacji mechanicznej• Przebudowa wentylacji grawitacyjnej• Przebudowa wewnętrznej instalacji wodociągowej• Przebudowa wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej• Instalacja ogrzewania podłogowego oraz zasilania central• Instalacja chłodniczej zasilania chłodnic central wentylacyjnychc. Zakres robót sanitarnych dla segmentu hali maszyn• Instalacja wentylacji mechanicznej oraz grawitacyjnej• Wewnętrzna instalacja wodociągowa• Wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej w pomieszczeniu produkcji mąki• Instalacja grzewczad. Zakres robót elektrycznych dla segmentu dydaktycznego• Przebudowa przyłącza teletechnicznego • Instalacja zasilająca • Przeciwpożarowy wyłącznik prądu• Instalacja oświetlenia podstawowego • Instalacja oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego • Instalacja gniazd wtyczkowych ogólnych i komputerowych• Instalacja siłowa i technologiczna• Instalacja zasilania urządzeń sanitarnych• Instalacja odgromowa i uziemiająca• Instalacja okablowania strukturalnego• Instalacja monitoringu CCTVe. Zakres robót elektrycznych dla segmentu hali maszyn• Instalacja zasilająca• Przeciwpożarowy wyłącznik prądu• Instalacja oświetlenia podstawowego• Instalacja oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego• Instalacja oświetlenia zewnętrznego• Instalacja gniazd wtyczkowych• Instalacja siłowa i technologiczna• Instalacja zasilania urządzeń sanitarnych• Instalacja odgromowa i uziemiająca• Instalacja fotowoltaicznaf. Zagospodarowanie terenu• Przebudowa dróg dojazdowych na działce, chodników, parkingów przed budynkiem• Wykonanie zjazdów z drogi gminnej• Montaż elementów drobnych ( kosze na śmieci, oświetlenie terenu)• Urządzenie terenów zielonych, wykonanie nasadzeń krzewów i drzew• Przebudowa istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej kolidującej z nowoprojektowanym obiektem• Budowa kanalizacji deszczowej odbierającej wody opadowe z projektowanych dachów oraz utwardzeń terenu• Budowa zbiorników gazu płynnego wraz z instalacją łączącą ja z budynkiem• Budowa zbiornika wody pożarowej• Przebudowa sieci oraz zewnętrznych instalacji kolidujących z rozbudowywanym budynkiem dydaktycznym (w szczególności wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, teletechnicznej oraz elektrycznej)• przebudowa przyłącza teletechnicznego dla segmentu dydaktycznego4. Szczegółowo przedmiot umowy i zakres robót opisują następujące dokumenty:1) Program Funkcjonalno-Użytkowy –stanowiący Załącznik Nr 7 do SWZ5. W celu oszacowania i wyceny zakresu robót zaleca się kierowanie dodatkowo:1) wynikami szczegółowych wizji terenowych i inwentaryzacji własnych;2) wynikami badań i pomiarów własnych;3) wynikami opracowań własnych.6. Wykonawca udziela Zamawiającemu zgodnie z § 8 Umowy, gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia.7. Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przysługują Zamawiającemu przez okres 5 (pięciu) lat.8. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w związku z art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy), osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. 1 osoba na stanowisku operatora koparki.9. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności weryfikacyjnych i kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 8 czynności Zamawiający uprawniony jest do:1). żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na pod-stawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją za-mówienia, określającego liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pra-cę, rodzaje umów o pracę i wymiary etatów;2). żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnia-nia ww. wymogów;3). przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.10. Z tytułu niespełnienia żądania określonego w ust. 8 pkt 1 Zamawiający naliczy kary umowne, określone w § 7 ust. 1 pkt 10 Umowy.11. Zamawiający wymaga, aby wynagrodzenie za pracę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę nie było niższe od obowiązującej wysokości wynagrodzenia minimalnego, ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.12. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych.13. Wykonawca zobowiązuje się, na swój koszt, do sporządzenia oraz dostarczenia po zakończeniu robót dokumentacji powykonawczej i dokumentów wymaganych przez Prawo Budowlane w zakresie związanym z ich zakończeniem i wynikającej z niniejszej umowy. Wykonawca oświadcza również, że jest przedsiębiorcą specjalizującym się w realizacji inwestycji budowlanych o charakterze odpowiadającym zamierzonemu Zadaniu Inwestycyjnemu oraz przedmiotowi opisanemu w umowie i gwarantuje wysoką jakość prac związanych z realizacją Zadania Inwestycyjnego w systemie zaprojektuj i wybuduj. 14. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z terenem, na którym ma być realizowany Przedmiot Umowy oraz obszarem przyległym, a wszelkie okoliczności i uwarunkowania wynikające z lokalizacji zostały przez Wykonawcę uwzględnione w Ofercie Wykonawcy.15. Prace projektowe winny być na bieżąco konsultowane z przedstawicielem Zamawiającego tj. z …………………………... tel. ……………………… e-mail. ………………16. Wykonawca wykona kompletny projekt budowlany, w ramach przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą Prawo budowlane.17. Wykonawca dokona wszelkich wymaganych zgłoszeń do właściwych instytucji oraz uzyska na swój koszt wszelkie wymagane uzgodnienia, decyzje i pozwolenia.18. Wykonawca pokryje koszty związane z nadzorem archeologicznym. 19. Wykonawca zobowiązany jest posiadać i na każde żądanie Zamawiającego oraz inspektora nadzoru okazać, na wbudowane i zastosowane materiały i urządzenia odpowiednie certyfikaty i zaświadczenia, w szczególności: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności, deklarację właściwości użytkowych lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, atesty, a po wykonaniu umowy przekazać je Zamawiającemu. 20. Wykonawca oświadcza, że prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym Umową oraz, że posiada odpowiednie zaplecze logistyczne, wykwalifikowaną kadrę techniczną oraz doświadczenie i odpowiedni potencjał wykonawczy w zakresie zaprojektowania i wykonawstwa robót budowlanych będących Przedmiotem Umowy oraz realizacji wszelkich postanowień Umowy. 21. Wykonawca zobowiązuje się do dochowania najwyższej staranności i dbałości o interesy Zamawiającego przy wykonaniu przedmiotu Umowy.22. Z uwagi na stopień skomplikowania przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawców chcących złożyć ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, odbycia wizji lokalnej w miejscu realizacji robót budowlanych (miejsce wizji: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu; Studzieniec 30, 09-200 Sierpc), zgłoszenia dokonywane w sekretariacie szkoły.23. Wizja lokalna odbędzie się w dniach 5 czerwca 2023 r. do 16 czerwca 2023 r., w godz. od 10:00 do 14:00, każdorazowo w obecności przedstawicieli Zamawiającego.24. Warunkiem dopuszczenia do udziału w wizji jest przekazanie zamawiającemu pełnomocnictwa (zgodnego z KRS lub CEIDG) lub innego równoważnego dokumentu stanowiącego umocowanie osoby uczestniczącej w wizji do reprezentowania wykonawcy podczas wizji lokalnej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości późniejszego uzupełnienia pełnomocnictwa lub innego równoważnego dokumentu.25. Podczas wizji lokalnej zamawiający sporządzi listę obecności, zawierającą imię, nazwisko osoby uczestniczącej w wizji lokalnej oraz nazwę wykonawcy którego ta osoba reprezentuje (z załączeniem dokumentu do reprezentacji). Nazwa wykonawcy musi być tożsama z nazw podmiotu wskazanego w treści pełnomocnictwa lub innego równoważnego dokumentu oraz nazwą Wykonawcy składającego ofertę.26. Wykonawca zainteresowany uczestnictwem w wizji lokalnej zobowiązany jest do zabezpieczenia we własnym zakresie środków ochrony osobistej BHP umożliwiających wejście na obiekt, tj. kask, odpowiednie obuwie itp.27. W przypadku złożenia oferty przez wykonawcę, który nie uczestniczył w wizji lokalnej, oferta taka zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.28. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp Opis przedmiotu zamówienia jest sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników3. Część II: „Remont budynku inwentarskiego” obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego ( realizacja w formule „zaprojektuj i wybuduj”3.1 Zakres zadania inwestycyjnego części I ogranicza się do nieruchomości Zamawiającego: teren Zespołu Szkół Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu, Studzieniec 30, 09-200 Sierpc, działka ewidencyjna nr 195/17 obręb 003 Studzieniec. 3.2. Zakres przedmiotu obejmuje:a. Zakres robót budowlanych: • Remont ścian, posadzek, sufitów• Aranżacja łazienek i szatni• Aranżacja boksów dla zwierząt• Montaż osprzętu sanitarnego• Montaż osprzętu elektrycznego• Wyposażenie budynku w sprzęt p.poż. – hydranty, gaśnice, oznakowaniab. Zakres robót sanitarnych: • Przebudowa wentylacji• Przebudowa wewnętrznej instalacji wodociągowej• Przebudowa wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej• Przebudowa instalacji ogrzewania c. Zakres robot elektrycznych:• Instalacja zasilająca• Przeciwpożarowy wyłącznik prądu• Instalacja oświetlenia podstawowego • Instalacja oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego• Instalacja oświetlenia zewnętrznego• Instalacja gniazd wtyczkowych• Instalacja siłowa i technologiczna• Instalacja zasilania urządzeń sanitarnych• Instalacja odgromowa i uziemiającad. Zagospodarowani terenu: • Rozbiórka płyt żelbetowych na działce• Wykonanie ogrodzeń i wybiegów dla zwierząt 4. Szczegółowo przedmiot umowy i zakres robót opisują następujące dokumenty:1) Program Funkcjonalno-Użytkowy –stanowiący Załącznik Nr 7 do SWZ5. W celu oszacowania i wyceny zakresu robót zaleca się kierowanie dodatkowo:1) wynikami szczegółowych wizji terenowych i inwentaryzacji własnych;2) wynikami badań i pomiarów własnych;3) wynikami opracowań własnych.6. Wykonawca udziela Zamawiającemu zgodnie z § 8 Umowy, gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia.7. Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przysługują Zamawiającemu przez okres 5 (pięciu) lat.8. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w związku z art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy), osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. 1 osoba na stanowisku operatora koparki.9. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności weryfikacyjnych i kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 8 czynności Zamawiający uprawniony jest do:1). żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na pod-stawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją za-mówienia, określającego liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pra-cę, rodzaje umów o pracę i wymiary etatów;2). żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnia-nia ww. wymogów;3). przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.10. Z tytułu niespełnienia żądania określonego w ust. 8 pkt 1 Zamawiający naliczy kary umowne, określone w § 7 ust. 1 pkt 10 Umowy.11. Zamawiający wymaga, aby wynagrodzenie za pracę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę nie było niższe od obowiązującej wysokości wynagrodzenia minimalnego, ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.12. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych.13. Wykonawca zobowiązuje się, na swój koszt, do sporządzenia oraz dostarczenia po zakończeniu robót dokumentacji powykonawczej i dokumentów wymaganych przez Prawo Budowlane w zakresie związanym z ich zakończeniem i wynikającej z niniejszej umowy. Wykonawca oświadcza również, że jest przedsiębiorcą specjalizującym się w realizacji inwestycji budowlanych o charakterze odpowiadającym zamierzonemu Zadaniu Inwestycyjnemu oraz przedmiotowi opisanemu w umowie i gwarantuje wysoką jakość prac związanych z realizacją Zadania Inwestycyjnego w systemie zaprojektuj i wybuduj. 14. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z terenem, na którym ma być realizowany Przedmiot Umowy oraz obszarem przyległym, a wszelkie okoliczności i uwarunkowania wynikające z lokalizacji zostały przez Wykonawcę uwzględnione w Ofercie Wykonawcy.15. Prace projektowe winny być na bieżąco konsultowane z przedstawicielem Zamawiającego tj. z …………………………... tel. ……………………… e-mail. ………………16. Wykonawca wykona kompletny projekt budowlany, w ramach przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą Prawo budowlane.17. Wykonawca dokona wszelkich wymaganych zgłoszeń do właściwych instytucji oraz uzyska na swój koszt wszelkie wymagane uzgodnienia, decyzje i pozwolenia.18. Wykonawca pokryje koszty związane z nadzorem archeologicznym. 19. Wykonawca zobowiązany jest posiadać i na każde żądanie Zamawiającego oraz inspektora nadzoru okazać, na wbudowane i zastosowane materiały i urządzenia odpowiednie certyfikaty i zaświadczenia, w szczególności: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności, deklarację właściwości użytkowych lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, atesty, a po wykonaniu umowy przekazać je Zamawiającemu. 20. Wykonawca oświadcza, że prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym Umową oraz, że posiada odpowiednie zaplecze logistyczne, wykwalifikowaną kadrę techniczną oraz doświadczenie i odpowiedni potencjał wykonawczy w zakresie zaprojektowania i wykonawstwa robót budowlanych będących Przedmiotem Umowy oraz realizacji wszelkich postanowień Umowy. 21. Wykonawca zobowiązuje się do dochowania najwyższej staranności i dbałości o interesy Zamawiającego przy wykonaniu przedmiotu Umowy.22. Z uwagi na stopień skomplikowania przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawców chcących złożyć ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, odbycia wizji lokalnej w miejscu realizacji robót budowlanych (miejsce wizji: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu; Studzieniec 30, 09-200 Sierpc), zgłoszenia dokonywane w sekretariacie szkoły.23. Wizja lokalna odbędzie się w dniach 5 czerwca 2023 r. do 16 czerwca 2023 r., w godz. od 10:00 do 14:00, każdorazowo w obecności przedstawicieli Zamawiającego.24. Warunkiem dopuszczenia do udziału w wizji jest przekazanie zamawiającemu pełnomocnictwa (zgodnego z KRS lub CEIDG) lub innego równoważnego dokumentu stanowiącego umocowanie osoby uczestniczącej w wizji do reprezentowania wykonawcy podczas wizji lokalnej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości późniejszego uzupełnienia pełnomocnictwa lub innego równoważnego dokumentu.25. Podczas wizji lokalnej zamawiający sporządzi listę obecności, zawierającą imię, nazwisko osoby uczestniczącej w wizji lokalnej oraz nazwę wykonawcy którego ta osoba reprezentuje (z załączeniem dokumentu do reprezentacji). Nazwa wykonawcy musi być tożsama z nazw podmiotu wskazanego w treści pełnomocnictwa lub innego równoważnego dokumentu oraz nazwą Wykonawcy składającego ofertę.26. Wykonawca zainteresowany uczestnictwem w wizji lokalnej zobowiązany jest do zabezpieczenia we własnym zakresie środków ochrony osobistej BHP umożliwiających wejście na obiekt, tj. kask, odpowiednie obuwie itp.27. W przypadku złożenia oferty przez wykonawcę, który nie uczestniczył w wizji lokalnej, oferta taka zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.28. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp Opis przedmiotu zamówienia jest sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:Dla części I: 10 000,00 złotych.Dla części II: 10 000,00 złotych.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.3. Formy wnoszenia wadium: wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 299).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp tj.:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań ;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań ;4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wymaga:a) złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;b) aby Wykonawca wykazał, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie budynku wielorodzinnego lub użyteczności publicznej (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane – t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) budynku o wartości nie niższej niż 2 500.000,00 zł brutto.c) aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną osobą do kierowania robotami w specjalności ogólnobudowlanej, który posiada minimum 5 letnie doświadczenie w nadzorowaniu budowy; co najmniej jedną osobą do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; co najmniej jedną osobą do kierowania robotami w specjalności elektrycznej.2. Jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to warunek określony w ust. 1 pkt 4 lit. a musi spełniać każdy z Wykonawców, natomiast każdy warunek określony w ust. 1 pkt 4 lit. b i c musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach