Przetargi.pl
Utworzenie bazy danych materiałów zasobu (operatów geodezyjnych) z lat 2014-2016 oraz 2017-2020 w systemie SIP GEO-INFO 7

Powiat Nowotomyski ogłasza przetarg

  • Adres: 64-300 Nowy Tomyśl, Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 44 26 700 , fax. 614 423 589
  • Data zamieszczenia: 2020-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowotomyski
    Poznańska 33
    64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
    tel. 61 44 26 700, fax. 614 423 589
    REGON: 63127693700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnowotomyski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie bazy danych materiałów zasobu (operatów geodezyjnych) z lat 2014-2016 oraz 2017-2020 w systemie SIP GEO-INFO 7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utworzenie bazy danych materiałów zasobu (operatów geodezyjnych) z lat 2014-2016 oraz 2017-2020 w systemie SIP GEO-INFO 7 Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: CZĘŚĆ 1 -utworzeniu bazy danych materiałów zasobu (operatów geodezyjnych) z lat 2014-2016 w systemie SIP GEO-INFO 7 Dokumentacja przeznaczona do cyfryzacji stanowi operaty techniczne, przyjęte do Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w latach 2014-2016, w skład której wchodzą: • opracowania dokumentacji na potrzeby postępowań sądowych lub administracyjnych dotyczących nieruchomości (podziały, scalenia i podziały, rozgraniczenia, regulacja stanów prawnych); • opracowania dokumentacji dotyczącej nieruchomości na potrzeby czynności cywilno-prawnych; • wznowienia znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych; • opracowania dokumentacji zawierającej wyniki gleboznawczej klasyfikacji gruntów; • wykonania map i innych dokumentów wynikających z realizacji zapisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333), (mapy do celów planistycznych, mapy do celów projektowych, wytyczenia obiektu budowlanego, geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza obiektu budowlanego). Ilość operatów technicznych do przetworzenia do postaci elektronicznej: • rok 2014 – 2065 sztuk operatów technicznych • rok 2015 – 2437 sztuk operatów technicznych • rok 2016 – 2503 sztuki operatów technicznych Łączna ilość operatów technicznych = 7005 sztuk. CZĘŚĆ 2 -utworzeniu bazy danych materiałów zasobu (operatów geodezyjnych) z lat 2017-2020 w systemie SIP GEO-INFO 7 Dokumentacja przeznaczona do cyfryzacji stanowi operaty techniczne, przyjęte do Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w latach 2017-2020, w skład której wchodzą: • opracowania dokumentacji na potrzeby postępowań sądowych lub administracyjnych dotyczących nieruchomości (podziały, scalenia i podziały, rozgraniczenia, regulacja stanów prawnych); • opracowania dokumentacji dotyczącej nieruchomości na potrzeby czynności cywilno-prawnych; • wznowienia znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych; • opracowania dokumentacji zawierającej wyniki gleboznawczej klasyfikacji gruntów; • wykonania map i innych dokumentów wynikających z realizacji zapisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333), (mapy do celów planistycznych, mapy do celów projektowych, wytyczenia obiektu budowlanego, geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza obiektu budowlanego). Ilość operatów technicznych do przetworzenia do postaci elektronicznej: • rok 2017 – 2374 sztuk operatów technicznych • rok 2018 – 2538 sztuk operatów technicznych • rok 2019 – 2464 sztuki operatów technicznych • rok 2020 – 1393 sztuki operatów technicznych Łączna ilość operatów technicznych = 8769 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki realizacji zawierają załączniki do SIWZ – zał. A.1; A.2 – warunki techniczne dla prac geodezyjnych i kartograficznych , zał. nr 6.1; 6.2– wzór umowy. Zamawiający nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia w stosunku do których wymaga zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę. a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 1.1-1.2 ( w zależności na którą część Wykonawca składa ofertę) zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, termin realizacji zamówienia, okres gwarancji i warunki płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wyrażenia zgody przez wykonawcę na pobranie z dostępnych w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z ww. dokumentów, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; b) oświadczenie wymienione w pkt 6.1 niniejszej SIWZ( tj. oświadczenie, wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 - że na dzień składania ofert wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – wzór zał. nr 2.1; 2.2) ; c) oryginał pełnomocnictwa dla lidera ( jeżeli Wykonawcy występują wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia; d) zobowiązanie podmiotu trzeciego ( w formie oryginału) w przypadku gdy wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu korzysta z potencjału podmiotu trzeciego. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3.1; 3.2 do specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach